(Amber)
Štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Diabol bol podľa legendy výrobca, i keď len zrkadla. A presne tak som sa cítila - akoby ma posadol diabol. Všetok ten chlad v srdci, ktorý som prežívala, na mne zanechal stopu. Jediní, kto ma v tejto situácii dokázal pochopiť, boli moji chalani. Dovolila som si ich takto nazvať, i keď v skutočnosti neboli mojimi, pretože ľudia (i keď v ich prípade trochu iní) nikomu nepatria. Majú vlastnú vôľu.
,,Napočítal som do 1846, kým mi odkryl výhľad," posťažoval sa Erik. Ešte stále som si nezvykla na jeho novú podobu, a tou bol prsteň. Ale žiaľ, neostávalo mi nič iné, než sa s tým čo najskôr vyrovnať.
,,Mal by si mi byť vďačný. Počítaním sa vzdelávaš. Matematika je kráľovnou vied," hádal sa s ním sarkasticky Skye.
Ach, áno. Je samo o sebe dosť zlé, keď sa stretnú dvaja chalani, s ktorými ste sa bozkávali. Dvaja chalani, z ktorých jeden je mŕtvy duch chalana, s ktorým ste kedysi chodili uväznený v prsteni, a druhý je čarodejník, s ktorým ste sa bozkávali, ktorý je do vás, a ani vaše city voči nemu nie sú ľahostajné - to je pohroma. Alebo jednoducho nazvané - bláznivé. Obaja ma chceli chrániť a pomáhať mi. Erik svojimi vedomosťami, ktoré nadobudol počas svojho pobytu v Elvene a "tam hore," a Skye? Proste celým duchom i telom, aj keď som to nechápala.
Vedel o všetkom. Už nebolo čo pred ním tajiť a skrývať, a úprimne, preniesol sa cez všetky moje tajomstvá a klamstvá, a zachoval sa úžasne.U Adamsovcov som pobudla celý jeden deň. Včera bol môj stav naozaj zlý, pretože som sa spamätávala z jedu, ktorý som mala v tele. A hoci som predvčerom bola výrazne voči Skyeovmu talentu presviedčania, včera bolo nutnosťou ho znovu použiť. I na mojich rodičov.
Nič som mu však nevyčítala. Práve naopak. Cítila som sa mu zaviazaná za všetko, čo pre mňa robil. Na druhej strane som sa cítila previnilo a zahanbene, pretože som si zo včerajška pamätala úplne všetko. Ako som mu nadávala i naňho útočila. Aj pocity.
Chcela som ho zabiť. Chcela som aby trpel. On, i mnohí ďalší. Keby predo mňa niekto postavil jeho, Allison, Sam, mojich rodičov, Adama, hocikoho, bez mihnutia oka by som ho dokázala zabiť, a ešte sa pri tom usmievala. Včerajšok bol najhorším dňom v mojom živote. Bola som otrasená, keď som si naň spomenula.
Chalani sa začali predbiehať v tom, ktorý je z nich dvoch otravnejší.
,,A okrem toho, naoplátku si ma večer zobudil svojim škriekaním. Vážne, hovorí ti niečo nočný pokoj?" obvinil Skye pre zmenu Erika.
,,Príšerne si chrápal. Takže o tom potom."
Úžasné. Detaily z ich jednodňového vzájomného spolunažívania. Bola som na hranici medzi výbuchom smiechu a výbuchom od zlosti, i keď bližšie som mala k tomu druhému. Ako dve deti hádajúce sa na pieskovisku o formičky.
,,Tak to by stačilo," zrušila som ich oboch. Určite som teraz vyzerala ako moja mama, keď zasahovala ako policajt medzi mojimi bratmi. Obaja sklapli.
,,Skye, daj mi Erika. Vy dvaja spolu ste nebezpeční."
,,Vôbec," odpovedal Skye a neochotne mi podal prsteň.
Nastokávala som si ho na prst, keď sa ozvalo Erikovo vzrušené a provokatívne: ,,Kĺžem po jej pokožke-"
Skye zaťal zuby.
,,Sklapni Erik," povedala som mu a prstami si upravila vlasy.
,,Dotýkam sa jej vlasov-"
Skye vykrivil ústa. Bola by som prisahala, že zašomral niečo v zmysle: ,,A pri tom aj ostaneš, duch."
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...