(Skye)
Dlho do noci sa Skye a Amber rozprávali, precvičovali si kúzla, trénovali s mečmi, a zabávali sa. S kúzlami narábala Amber dosť nešikovne, ale robila pokroky. Omnoho lepšie jej to však išlo s mečom, s ktorým narábala viac, než výborne, aj keď v tom bola nováčik.
Amber bola veľmi kreatívna a rada si vybojovávala v boji prevahu. Dokázala využiť výhody prostredia, v ktorom sa nachádzala, a keď už sa zdalo, že má na mále, tak si ho dokázala opantať zmyselnými slovami a vášnivými bozkami. Bola ako taká šelma. Dokázala vytiahnuť pazúry a byť dosť nebezpečná, ale na druhej strane, dokázala byť aj ako také prítulné a roztomilé mačiatko. Nakoniec, keď boli obaja vysilení, rozvalili sa na starú pohovku v obývačke. Chvíľu sa ešte rozprávali, no nakoniec mu zaspala v náručí.
,,Amber," pošepol v snahe prebudiť ju. Začal ju pusinkovať, jemne škrabkať po ruke, ale ona nereagovala. Spala ako zarezaná. Keď sa pod ňou znovu opatrne pohol, prameň dlhých hnedých vlasov jej spadol do úst. Pousmial sa a prstami jej odhrnul vlasy z tváre pripomínajúcej porcelán.
Rozhodol sa, že najlepšie by bolo odniesť ju hore do postele, inak sa ráno prebudí celá dolámaná, a to by nebolo dobré.
Vzal ju do náruče. Bola ľahká ako pierko. Niesol ju hore po schodoch. Keď sa trochu zamrvila, takmer ju pustil na zem, no našťastie, nič také sa nestalo. Práve ju zakrýval ručne štrikovanou dekou, ktorú našiel, keď sa prebrala. ,,Skye? Čo to robíš?" pošepla ospalo.
,,Prepáč. Nechcel som ťa zobudiť."
,,To nič," odvetila a zažmurkala. Viečka ju neposlúchali. Bola rozospatá, unavená a veľmi, naozaj veľmi zlatučká. Pousmial sa.
,,Tebe sa ešte nechce spať?" spýtala sa ho potichu.
,,Áno. Ale iba trochu," otočil sa na odchod.
,,Kam to ideš?"
,,Asi na pohovku. Teda, ak chceš, aby som ostal, ja budem len rád."
Amber sa posunula a odhrnula deku, do ktorej bola obalená. ,,Poď sem," šepla v polospánku.
Nedal sa núkať dvakrát. Strčil sa k nej pod deku a ona sa k nemu pritúlila.
,,Dobrú noc," pobozkal ju.
Kútiky jej úst sa nadvihli v unavenom úsmeve. ,,Dobrú."
Netrvalo dlho a spali obaja.
(Amber)
Bola to prvá noc, kedy sme spolu so Skyeom spali v jednej posteli. A dúfala som, že nie posledná, nakoľko bola veľmi príjemná. Taká, ktorá priam šteklila srdce a dušu. V noci sa výrazne ochladilo, ale vďaka Skyeovmu telu, ktoré ma zohrievalo a ďalšej perine, ktorú našiel, som to až tak veľmi nevnímala.
,,Amber," pošepol.
Zadívala som sa do jeho očí. Zbožňovala som spôsob, akým sa na mňa pozeral. Spôsob, akým vyslovoval moje meno. Vyslovoval ho ako nejaké kúzlo. A čím častejšie ho vyslovoval, tým viac som do neho bola zamilovanejšia.
,,Ahoj," podaril sa mi úsmev a zívla si.
Pobozkal ma na čelo a prstom prešiel po mojej pere. Ak som tvrdila o Elvene, že je to peklo, tak on doňho preniesol kus neba.
Zdola sa ozval rámus.
,,Počul si to?" preľakla som sa. ,,Niečo sa deje."
,,Neboj sa. To je len Chris."
,,Chris? On je tu?" zvedavo som nadvihla obočie a zaprela sa do rúk, aby som sa nadvihla.
,,Vrátil sa nadránom. A nie práve v najlepšej nálade."
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...