Netrvalo dlho a v obývačke elvenského domčeka sedelo "osem statočných". Čo sa týka odvahy, tak tá mohla byť v dvoch prípadoch z ôsmich práve teraz spôsobená nadmerným množstvom požívaného alkoholu a faktom, že i teraz mali vypité. Nemala som dobrú pamäť na mená, ale pamätala som si nadpolovičnú väčšinu tých ľudí.
Pamätala som si, že flegmatik s hnedými vlasmi, strednou postavou a materinským znamienkom v pravej časti čela sa volá Blaise Pascal (presne ako ten francúzsky filozof, matematik a fyzik. Možno aj preto mi jeho meno najviac utkvelo v pamäti). Avšak tento muž nevyzeral ako niekto, kto sa vyzná vo fyzike alebo v matematike. Skôr ako niekto, kto by bez problémov strčil vidličku do elektrickej zástrčky.
Ďalším členom skupiny bolo dievča, ktoré ma zaujalo asi najviac zo všetkých. Volalo sa Dora. Bolo to dievča, ktoré kedysi zachránilo Rakesha. Dlhé rovné vlasy siahajúce až po zadok som jej mohla len mlčky závidieť. Dovolila som si tvrdiť, že práve teraz bola Dora najkrajším dievčaťom v miestnosti, a to i napriek jazve, ktorá sa jej tiahla cez ľavé oko. Všimla som si dvoch katán, ktoré mala zapásané v nohaviciach. Napriek tomu, že Blaise bol čarodejníkom a ona "len" vílou, ona mi prišla byť omnoho nebezpečnejšia. Keby na mňa vytiahla jeden z jej mečov, i ako pekelník by som si asi ucvrkla. Moment. Majú vôbec pekelníci cikacie ústrojenstvo? Asi nie.
Tretia osoba, ktorej meno som si pamätala, na seba pútala pozornosť vďaka domodra sfarbeným vlasom zapleteným do dvoch dlhých vrkočov a krátkemu oblečeniu. S drzosťou si vyložila nohy so zablatenými topánkami na opierku kresla, za čo sa ju Chris chystal zavraždiť. Nie doslova, ale nebol tým nadšený. Keď som si dobre pamätala, tak sa to dievča volalo Sia.
,,Daj tie laby dolu! Špiníš gauč!" Chris ju vyzval k tomu, aby nerobila neporiadok v dome.
,,Práve teraz otváram škatuľu s nápisom "Zaujíma ma to". Ups, je prázdna!!!" drzo sa zasmiala.
Na jednej strane tu bol ten pocit škodoradosti, že konečne niekto hneval Chrisa viac, než moja prítomnosť, a tak sa zameriaval predovšetkým na ňu. No na tej druhej, ja by som sa aspoň vyzula, keď si idem vykladať nohy na pohovku v cudzom dome. Je to vecou slušnosti, a tej to dievča pravdepodobne veľa nemalo.
Tiež tu však boli súrodenci. Keith a to druhé mužské meno neviem. Oproti Skyeovi a Chrisovi vyzerali ako bratia so zjednoteným myslením. Tiež sa vám spolu s niekým stávalo, že vyslovíte jednu a tú istú vetu naraz? Tak im pravidelne.
Posledné meno, ktoré som si pamätala, bolo Timo, teda, Timothy. Timo bol trochu ako pápež. Teda, pardon. Geek. Nevidela som v tom rozdiel. Pápež žerie bibliu, geek Tolkiena, oboje je fantasy. Timo nosil také harrypotterovské okuliare, staršia generácia ľudí by ich možno nazvala aj lennonovkami. Na sebe mal károvaný sveter a nohavice. A tiež nechýbali hnedé topánky, samozrejme. Nepríťažlivý, s množstvom akné, ale zdalo sa, že bol aspoň ako-tak normálny.
A potom, na záver tu bol ten spomínaný pripitý párik. Chlapec a dievča. Škoda reči. Najradšej by som ich z celej výpravy vyškrtla, ale to asi každého.
Preplnenosť domu mi zrazu začala spôsobovať čosi ako klaustrofóbiu. Pozrela som sa na Skyea, ktorý sa snažil pôsobiť priateľsky, no v prípade Keitha sa mu to akosi nedarilo. Keith sa totižto pozeral na mňa. Pohľadom typu "chcel by som ťa dostať do postele," čo sa mu nepáčilo.
Skye si ma majetnícky jednou rukou privil k sebe, čím znovu spôsobil to šteklenie v mojom srdci, vďaka ktorému som sa cítila uvoľnenejšia a otvorenejšia. Začula som, že mi Erik chce niečo povedať, preto som sa usmiala na Skyea, trochu poskackala na mieste a povedala mu, že mi treba čúrať.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...