Character Ask

546 24 30
                                    

Otázky od Wolfa_alfa:

Lavaris:

• Máš radši podobu vlka nebo upíra?

,,No... Na tohle se mě snad ještě nikdo neptal a já nad tímto moc často nerozjímám, ale... To je vlastně těžké říct. Každá podoba má něco do sebe. V obou dvouch se cítím jinak a přesto vlastně stejně. Ve vlkodlakovi se musím více skrývat a v upírovi ne. Pak zase má vlkodlak má větší sílu, upír je krapet slabší. A pak taky mnoho dalších výhod a nevýhod... Je to těžké se rozhodnout, protože každá podoba má něco do sebe."

• Kdyby ses mohla nějakým způsobem proměnit na člověka, udělala bys to?

,,Zajímavá otázka. Ano, ne, možná... Já nevím. To je opět těžké rozhodnutí. Zřejmě by mi to ulevilo od spousty potíží. Určitě bych si nemusela dělat tolik starostí se zpevňováním, jakým množstvím krve se nadopuju a tak dále, to by byla obrovská výhoda a pomohlo by mi to, co si budeme povídat. Ale... Nejsem si jista, jestli bych to bez svých nelidských pudů zvládla. Přeci jen s tímto vyrůstám už od mého prvního nadechnutí nenadechnutí. Musela bych se pak naučit chovat více lidsky. Navíc, co Toriáni? Nikdo - kromě Victora - není tak silný jako já a neměl by je kdo zastavit. Navív by mě stejně zabili i jako člověka, pořád totiž budu vědět příliš. Takže asi ne. Ne, neproměnila bych se. Dokud tu jsou Toriáni, tak ne.''

† Autorka:

• Bude v příběhu ještě nějaká postava?

,,No... To si nechám jako tajemství. Přece vás musím taky někdy překvapit."

Otázky od Nymphilia1

† Lavaris:

• Opravdu ti na nikom z Cullenů (kromě Belly) nezáleží?

,,Samozřejmě, že ne! Mohu je vystát, ale žádný citový vztah nebo tak k nikomu nechovám. Tedy, abych byla přesnější... Mohu je všechny vystát až na Rosalie. A k Belle mě pojí jen vtisknutí, toť vše. Kdyby nebylo vtisknutí, tak ji mám stejně u zadku jako ostatní. Vážně sis myslela, že mi na nich záleží? Trochu naivní, nemyslíš?"

• Kdyby jsi mohla někoho zabít (kromě Victora), kdo by to byl?

,,Kromě Victora? Všechny zbylé Toriány. Jinak asi jen některé z Volturiových, protože jsou vždy ve špatnou chvíli na špatném místě a nebo nejsou nikde. Jakožto vládnoucí rod jsou k ničemu. Pak už asi nikoho. Nemám potřebu zabíjet jen tak nebo po menším nedorozumění. Tito si to zaslouží.''

Jak zemřel tvůj minulý otisk? (Jestli můžeš prozradit...)

S kamenným pohledem a nic neříkajícím výrazem kouká před sebe a pravou rukou si podpírá hlavu. ,,Tak zaprvé... Neřekla jsem, že můj minulý otisk zemřel. A zadruhé... Do toho ti nic není.''

† Autorka:

• Koho nejvíce NEMÁŠ ráda a koho nejvíce MÁŠ ráda z Cullenů a koho celkově ze všech?

,,Z Cullenů je můj oblíbenec jednoznačně Emmett. To je prostě můj miláček. Já mám jako ráda i Edwarda za ten jeho asi-se-brzy-pozvracím pohled a Carlisla za jeho frajerský příchod v nemocnici v prvním díle, pochopitelně i Bellu a tak, ale Emmett je Emmett. A koho z Cullenů naopak nemám ráda? Všechny je mám svým způsobem ráda. Ne Cullen, kterého bych neměla ráda. A z celkového... Celkově jsem neměla vůbec ráda Victorii... To byla svině každým coulem. Pak taky Aro, protože má fakticky úchylné pohledy a je to pro mě prostě (omlouvám se fanouškům) idiot. A ráda mám pochopitelně Lavu a Alexe.''

Twilight Saga: Úsvit [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat