35. Kolik toho ještě bude?

811 51 4
                                    

,,Takže ještě jednou... Ona se nožem málem přeřízla vejpůl, ale na těle nic nemá? Pořád nechápu to, co udělala... Nedává to smysl.'' pozvedla Alice obočí.

Již před hodinou k Belle a Edwardovi domů dorazil zbytek Cullenů. Dnes byla "schůze'' konána u nich, aby se to aspoň trochu změnilo. Přišli chvíli po tom, co Lavaris udělala... Ten svůj zákrok či co to bylo.

Renesmee se nepříjemně ošila. ,,Jo...''

,,Já to nechápu... Prostě to nedokážu pochopit. Kam vlastně šla? Před chvílí tu byla.'' řekla Alice znovu a rozhlédla se po obývacím pokoji.

Lavaris zmizela hned po tom, co nějak tak prozatím dořešili problém jménem Renesmee a proměna. Řekla jim vše o hrozící smrti a podmínkách tohoto rituálu. Zatím se pořád nevědělo a tak toto téma nechali na jindy. Nikomu se obzvlášť nelíbilo jaké riziko by Renesmee podstoupila, ale v podstatě... Zemřela by tak jako tak... Kvůli styku s Jackobem, který určitě jednou přijde. Prakticky neměla jinou možnost než to zkusit, ale... Bylo to celé těžké.

,,Nevím, kde je.'' pokrčil Edward rameny. ,,Ale docela bych ji tu teď chtěl. Chci vědět, co to mělo znamenat. Předtím nám to nestihla říct, ale teď na to má času...''

,,Čas tedy rozhodně nemám, jen pro tvou informaci. Měl by sis uvědomit, že potřebujeme trénink, protože zanedlouho nás čeká obrovský boj. Čas teď nemáme v podstatě na nic. Navíc ještě musíme sehnat nějaké ochotné upíry a vlkodlaky, kteří by nám byli ochotni pomoci.'' objeví se Lavaris najednou na schodech v šedém tílku a tmavě modrých legínách.

Všichni se na ni zadívali.

,,Ty chceš jít teď trénovat?" zeptá se Jasper a Lavaris nevzrušeně přikývne.

,,Máte snad v plánu něco jiného? Pokud ano, ta ten boj můžeme rovnou zabalit.'' uchechtne se. Dělala si z nich srandu. Vysmívala se jim takovým prapodivným způsobem.

,,No... To sice ne, jen jsme se tě chtěli zeptat ohledně toho, co se stalo.'' ozvala se Bella.

,,A? To není důležité. Je to obyčejná hovadina. Řízneš se a ono se ti uleví, hotovo. Můžeme jít?" řekla Lavaris nervně a rozešla se směrem k východu.

To by ale nebyla Rosalie, aby se neozvala, když jde o nějakou Lavarisinu náladu. ,,Zase nám chceš lhát?" ušklíbla se.

Lavaris už sahala na kliku, ale po Rosaliených slovech strnula v pohybu.

Ostatní hypnotizovali její záda a čekali, co udělá.

*pohled Lavaris*

Nedělej to! Jdi dál a klidně trénuj bez nich, jen se neotáčej! křičela má horší stránka. I přesto, že tahle stránka mé osobnosti byla tak sobecká a zlá, byla to ta, kterou preferuji více. Je to pro mě vlastně i lepší. I pro mé okolí. Nesnáším, když jsem na někoho hodná nebo tak. Nesnáším to... Mnohem raději jsem drzá a zlá, ráda si dovoluji na všechny okolo sebe a kašlu na city, na to, jak komu obližuji a na to, jak se chovám.

To jsem prostě já. Namyšlená a zlá holka bez citů.

Ale teď se to ani tolik nezdálo... Snažila jsem se... Já se, kurva, snažila, ale nešlo to. Nemohla jsem pokračovat dál přes ty dveře ven. Už jen kvůli očím Belly, které jsem na svých zádech dokázala cítit i kilometr daleko. Je to hrůza, to vtisknutí.

Tak se otoč... Stejně tomu nemáš šanci čelit. A ta holka, Rosalie myslím, bude koukat, že jim už nelžeš. Nemůžeš tomu odolávat navždy. prohlásila ta lepší stránka. A já idiot ji poslechla.

Twilight Saga: Úsvit [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat