Bella se zaposlouchala ve snaze se koncentrovat a naprosto přesně zachytit zvuky jejich příštích kroků, přičemž ještě víc zesílila štít. Najednou se zvuky ozvaly za ní, bohužel nestihla včas zareagovat a někdo ji rychle chytil za ruku a v další vteřině s ní mrštil o zem.
Neváhala, ihned vyskočila zpátky na nohy a vykopla. Její chodidlo se rázem setkalo s tvrdším povrchem a rázem se někdo před ní svalil na zem, vrčejíc sprosté nadávky. Bella si útočníka pozorně prohlédla od hlavy až k patě. Byla to ta dívka - vlkodlak s ne zrovna přátelským výrazem ve tváři.
,,Ty mrcho," ozvalo se za jejími zády a následně jí byly podraženy nohy.
Dopadla na břicho, ale vmžiku se přetočila na záda, aby mohla černovlasému upírovi pohlédnout do tváře. Zazubila se a s účelem mu taky podrazit nohy se pomalu zvedla na lokty, jenže to se už po jejích stranách objevili zbylí dva muži a každý ji pevně chytil za nohu. Dívka se najednou ocitla za její hlavou a chytila jí ruce. Bella tedy ležela na zemi, před upírem a s roztaženýma nohama. Polkla, na to jediné se v tu chvíli zmohla.
,,Tak... Teď si budeme hrát. Máme přeci dost času," řekl a položil dlaně na její stehna. Nebyl to žádný něžný dotyk. Hrubě jí do nich zabořil prsty a pevně je stisknul.
Začala se vrtět, za žádnou cenu se nechtěla vzdát. Bohužel na ni měli všichni dohromady až moc velkou sílu. Blonďatý upír, který jí držel jednu nohu, se nad jejími neúspěšnými pokusy zlomyslně zubil, vlkodlak u druhé naopak upíral zamračený pohled do země. Jejich výrazy ji však nezastavily, snažila se dál, přestože věděla, že z velké části nemá žádnou šanci. Černovlasý ji s úšklebkem začal hladit po tváři, z čehož se jí začal zvedal žaludek. Po chvíli sjel rukou až na její krk a z něho pokračoval pomalu níž a níž...
Za hlavou Belly náhle něco zašustilo. Všichni se tímto směrem ihned podívali, načež bylo ze všech cítit napětí. Bella přetočila hlavu tak, aby tam taky viděla, bohužel přes dívku toho moc k vidění nebylo. Pár vteřin se každý zrak upíral na keř, který se čím dál víc třásl. Napětí se v jedné vteřině naprosto vytratilo a prostor vyplnil tichý smích, když z křoví vyletěla kukačka.
Útočníci se pobaveně smáli a kroutili hlavamic, přičemž stisky svírající Bellu trochu povolily. Toho ona okamžitě využila, vytrhla jednu ruku z dívčina sevření a zasadila upírovi před sebou ránu zespodu do brady, načež odletěl asi dva metry od ní. Dívka za ní ji rychle popadla za uvolněnou ruku a stáhla k sobě, Belle to však stejně ve vzpírání se nezabránilo.
Z míry lehce vyvedený černovlasý démon vstal ze země a oprášil se. ,,Tak to nebylo pěkné," řekl a mávnul rukou na ostatní z jeho malé sebranky, kteří se bez váhání i s Bellou postavili. Každý kluk chytil jednu její ruku a dívka zajistila její nohy. Vzpírala se, ale stále neměla šanci.
Došel až k ní, chvilku klidně stál s naprosto neutrálním výrazem a pak jí vrazil facku. Po hlasitém plesknutí se Bella pobaveně uchechtla, načež jí vrazil další, prozměnu z druhé strany. Už se napřahoval k další, když ze křoví vedle něho vyskoči Belle známý hnědý vlkodlak, srazil ho k zemi a pokusil se mu ukousnout hlavu. Nakonec ho jen kousl do ramene a odhodil na vedlejší strom, načež ale ihned vstal.
,,To se podívejme. Čoklík a jde si sem zachránit upírku?" zasmál se upír. ,,Mám to ale štěstí, že tu pár pejsků mám taky. Co kdyby se ti můj kamarád taky ukázal v celé své kráse?" pozvedl obočí a pak se obrátil k hnědovlasému vlkodlakovi, který poslušně přikývl a ihned se proměnil. Mezi hromádkou roztrhaného oblečení najednou stál velký tmavě šedý vlk. Hlasitě zavrčel a hned poté bezmyšlenkovitě skočil po Jacobovi. Ten naštěstí uskočil a jakmile šedý vlk dopadl, ohnal se po něm a rázem se spustila rvačka.
ČTEŠ
Twilight Saga: Úsvit [DOKONČENO]
Fanfic,,Chcete vědět, kdo jsem? To vám to pořád nedošlo?" zeptala se a zvedla pravý koutek úst v posměvačném a poněkud děsivém úšklebku. Uběhlo už pár let od střetnutí rodiny Cullenových s vládnoucím rodem Volturiových. Vztah Renesmee a Jackoba od té doby...