14. Je to trochu složitější...

1.4K 76 1
                                    

,,H-Hybrid?" pozvedla zvědavě Bella obočí.

Lavaris vykulila oči. ,,Copak ty nevíš, co to je?" Bella váhavě zakroutila hlavou a Lavaris se praštila do čela. ,,No to snad... To ani neznáte ten název? Nevíte ani z povídek, co to je?'' Bella se otočila na ostatní a každý pokrčil rameny. Lavaris zase vykulila oči. ,,Pane bože... Vždyť... Tohle ví i lidé, co neví o existenci upírů a vlkodlaků!'' vrtěla nevěřícně hlavou.

,,Promiň, ale já to slyšela jen u auta. Stejně mi to nic neříká...'' prskla Bella.

,,Máte jednoho v rodině a ani nevíte, jak se jeho druhu říká? Ježíši Kriste, hybrid je někdo, kdo se skládá ze dvou tvorů! Tvá dcera je jedním z hybridů člověka a upíra!" křikla Lavaris.

,,Takže hybrid znamená míšenec.'' řekla Bella.

,,Vy tomu říkáte míšenec? Myslela jsem, že jste aspoň trochu inteligentní. Jestli takto budou probíhat i další rozhovory, tak přísahám bohu, že se těm zkurvysynům vydám radši sama.'' povzdechla si Lavaris.

,,Tak promiň, že nevíme, jak se tomu odborně říká, a že jsme své dceři říkali jinak.'' protočila Bella oči.

,, Víš ty co? Zapomeň na to... Teď už víš, jak jí správně nazývat, tak to necháme být.'' promnula si Lavaris čelo. ,,Jinak oslovením míšenec urážíš naši rasu, takže bych si dávala bacha na jazyk. Pro nás je to jako kdyby vám někdo místo upíra řekl: ,,Hej ty bílej s jehlama v držce a úchylnýma rudýma očima.''. Je to pro nás něco jako, kdyby k nám každý kladl odpor. Míšenec... Jako kdybychom nic jiného nebyli. Jen monstra skládající se z jiných monster.'' při jejích slovech si to uvědomovala i Renesmee. Najednou to slovo také nenáviděla. A stačilo k tomu pár slůvek.

,,Ale my to tak nikdy nemysleli.'' ozval se Edward.

,,A co mi je po tom?" odsekla Lavaris a zadívala se mu do očí. ,,Každopádně zpátky k vaším otázkám. Jsem tedy hybrid. Hybrid vlkodlaka a upíra. A...'' na chvíli se zarazila a polkla. ,,A je to sice unikátní druh, ale nebyl by až tak mimořádný, kdybych nebyla poslední.'' uchechtla se.

,,Poslední? Co se stalo s ostatními?" zeptala se nyní Renesmee.

,,Moc nás nebylo. Byla jsem já a ještě tři další. Ti, se kterými jsme se dneska dostali do křížku, je zabili. Našli nás a jediná já utekla.''

,,Jak si se s nimi dala dohromady? Myslím s ostatními hybridy... Měli jste nějaké společenstvo nebo tak něco?" rozhodla rukama Renesmee.

,,V šestnácti se mi stala taková nepříjemná věc a já byla nucena se dát na útěk. Při jedné zastávce mi jeden z nich zaklepal na rameno s tím, že si mě vyhledali, jsou jako já, a že mi poskytnou úkryt. Chovali se ke mě jako k sestře. Byla jsem u nich sotva dva měsíce, když se do našeho domova dostali oni... Bez milosti je rozcupovali. Nějak jsem jim uprchla, ale bylo to o chlup. Sice se úspěšně bránili a byli hodně silní, ale i tak je ti nemilosrdní hajzlové přemohli a zabili. Bylo jich až moc.'' nadechla se. ,,Za tu dobu, co jsem u nich byla jsem se toho docela dost naučila, jenže spíš vědomosti byli to, co rostlo... Skoro nic z boje mě nenaučili, jen par chvatů a fíglů, to bylo vše, což jejich velká chyba. Příliš se nesoustředili na to, jak bojovat, mysleli si, že je nikdy nenajdou. Neříkám, že nebyli silní, ale bojovat prostě neuměli. Kdyby trénovali nebo se aspoň víc snažili v boji, nezabili by je. Je pravda, že my hybridi vlkodlaků a upírů jsme vážně opravdu hodně silní a jeden upír nebo vlkodlak nám nedělá problém, ale když tu sílu nepilujeme, tak nám už více protivníků najednou dělá problém. Oni netrénovali, byli namyšlení a mysleli si, že jsou tak silní, že žádný trénink nepotřebují. Kdybych se po tom, co jsem odtamtud utekla, sama nenaučila bojovat, dopadla bych jako oni.'' řekla smutně.

Twilight Saga: Úsvit [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat