40. V zajetí krve 2. část

784 54 20
                                    

Z lesa najednou začalo vystupovat čím dál více upírů a vlkodlaků. Edward je všechny sjel pohledem a hádal takovou stovku.

Jak mohli vědět, že jdeme na lov? Jak... myšlenky v podobě otázek zamořily Belle hlavu. Jak se tohle mohlo stát?

Bella zřejmě zapomněla vystavět svůj štít, jelikož jí Edward stiskl ruku a řekl: ,,Zlato... Hlavně klid. Zvládneme to.''

Po jeho slovech vystavila štít. Radši ho rozšířila i na ostatní, kdyby na ně někdo chtěl použít schopnosti.

Chtěla Edwardovi věřit to, co jí řekl, ale nešlo to. Jak přeci může pár upírů přemoci asi stovku Toriánů? To byla otázka, na kterou nemohla najít odpověď. A vlastně ani ostatní Cullenovi.

Černovlasý upír udělal krok k Jasperovi, který chránil celým tělem Alice. ,,Tak co na to říkáš? Hm?" řekl povýšeně. Jasper na to jen tiše zavrčel. Upír se uchechtnul a prohlédl si Alice za Jasperovými zády. ,,Ta je tvoje? Víš... Vypadá dobře a... Co kdybych začal nejdříve s ní? To by byla docela zábava.'' usmál se až moc falešně.

,,Zkus na ni jen sáhnout a ve vteřině ti urvu tu tvoji dutou palici.'' sykl Jasper.

Upír zavřel oči a s tichým smíchem zavrtěl hlavou. ,,Ts, ts, ts. Ah... Jsi tak zábavný. Smysl pro humor je důležitý. Víš, že smích prý prodlužuje život? Oh, jaká škoda, že se teď nesměješ...'' uchechtnul se. A pak vážně pohlédl Jasperovi do očí. Křivý úsměv už mu tvář nezdobil... Nyní měl drsný pohled, který dost jasně vyzařoval nebezpečí. ,,Ale ten by ti v tuto chvíli vůbec nepomohl...'' řekl tvrdě. Čišela z něj povýšenost a zloba.

Už jen z jeho pohledu byla znát ta jediná věc, pro kterou si sem přišli. Všichni tu byli jen z jediného důvodu. Přišli si pro jejich opravdovou smrt... Přišli jim všem urvat hlavy a roztrhat jejich těla na kusy. Smést je z povrchu zemského.

Jasper se zády více nalepil na Alice a trochu ji strčil více dozadu k ostatním. Tušil, co přijde.

Upír ho ve chvíli chytnul za límec jeho plátěné vesty, kterou si dnes vzal a mrsknul s ním o vedlejší strom. Jasper se sice bránil a i přes neskutečnou ránu pěstí upír nepovolil. Heknul a postavil se na nohy. Ve vteřině skočil po upírovi. Prali se jako dva psy o kus žvance.

Překvapivě se žádný jiný Torián ani nehnul.

Všichni Cullenovi strnule stáli a pozorovali ten souboj. Konečně se po nějaké době pohnula alespoň Alice. Rychle se rozběhla Jasperovi na pomoc. Vyskočila a srazila Toriána k zemi. Následně ho postavila na nohy a nějak se jí povedlo odkopnout Toriána o pár metrů dál. Ten však vyvázl jen s jehličím ve vlasech.

,,Tak... Myslím, že tady už končí zábava.'' řekl. ,,Všichni okamžitě na ně!" křikl.

Najednou se stovka Toriánů vrhla na Cullenovi.

,,Hej lidi...'' ozval se rychle Emmett. ,,Než se něco stane... Mám vás všechny rád.'' řekl rychle. ,,Tak si, prosím, dávejte pozor na zadky. Navíc by ten dnešní lov vyšel vniveč.'' povzdechl si s menším uchechtnutím a hned na to se pustil do vlkodlaka, co na něj chtěl právě skočit.

Každý už s někým bojoval. No... Spíš každý z Cullenů. Na jednoho Cullena se vrhlo najednou několik Toriánů a spousta ještě čekala, až se budou moci zapojit také. Skoro jakoby vyčkávali řadu na nějaký koncert.

I když to netrvalo moc dlouho, Cullenovi slábli.

Rosalie upadla a vlkodlak ji tlapou přišpendlil k zemi. Černovlasá upírka přiklekla k její hlavě. Pomalu natáhla ruce a pohladila ji po tvářích. ,,Blíží se tvůj konec, drahá. Škoda, že takovou krásku musím zabít... Mohli jsme si užít.'' zazubila se a Rosalie znechucením odvrátila pohled. Ta upírka byla bezpochyby lesba a co se Rose týče... Nesnášela je. ,,Ale nejdřív tě trochu potrápíme. Ať se aspoň na chvíli zabavíme. Co ty na to, Rufusi?" mňoukla směrem k vlkodlakovi a ten jen spokojeně zavrčel.

Twilight Saga: Úsvit [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat