Birbirine benzer birkaç haftanın ardından Arsel'in bahsettiği markanın çekimleri için İtalya'ya gittik.Tuhaf bir heyecan vardı içimde.Onunla kendi çektiğimiz fotoğraflar haricinde ki ilk samimi ve profosyonel fotoğraf deneyimimiz olacaktı...
Çekimlerin yapılacağı eve geldiğimizde bizim için hazırladıkları kıyafetleri giymek için odaya çekildim.Benim tarzımı pek yansıtmıyor olsalarda onları giyecektim ama küçük bir sorun vardı.Sanırım biraz kilo almıştım.Her zaman sorunsuz bir şekilde çektiğim small beden fermuarı bugün nedense ecel terleri döktürüyordu bana.
"Lütfen bana bunu yapma hadi.Az kaldı bak çıktın oldun hadi!"
Uzun bir uğraşın ardından fermuarı çekmiştim ama o kadar sıkıyordu bunun içinde nefes almak oldukça zordu.Hemen yarın diyete başlıyorum!
Aşağıya indiğimde Arsel'de hazırdı.
Yapmamız gerekenler bize kısaca anlatıldığında aklımdan geçen şey düğün fotoğraflarımızdı.Malum çekimler oldukça komik ve zahmetli geçmişti.Dikkatimi toplayıp söylenenleri yaptım.Arsel duvara yaslanmıştı bende ona yan dönmüş yaslanıyordum.Bir elim yanağındayken onun eli karnımda duruyordu.Ayağımdaki topuklular yüzünden benden kısa kalmıştı vah garibim hiç de bozuntuya vermiyordu.Flaş patlayıp etraf aydınlandığında onun modellik işi için yaratıldığını düşünmeye başlamıştım.Maşallah sevgilim 10 parmağında 20 marifet.Birkaç tane daha çekim yapıldıktan sonra başka kıyafetler verilmişti.
Bu seferki bir elbiseydi.Fermuarı çekmeme Arsel yardım etmişti.
"İti an çomağı hazırla demişler.Çok söyledin bana kilo aldığımı,bak oldu işte.Kilo aldım senin yüzünden."
"Benim yüzümden?"
Şaşkınlık içerisinde bana bakarken balkona geçmemizi söylediler.
Şehrin tüm güzelliği balkondan görünüyordu.
Arsel'in bir eli belimde diğer eliyse bileğimde duruyordu.Bense elimi ensesine koyup onu kendime çekiyordum.İki pozda da Arsel'i öpmenin kıyısından dönmek beni biraz heyecanlandırıyordu.Tamam biliyorum istediğimiz zaman bunu yapabiliriz.Bu konuda sıkıntı yok ama kıyısından dönme işine pek alışık değilim ben.Çalışmadığım yerden geldi.Fotoğrafımız çekildiğinde adam makinesine bakarken dayanamayıp çaktırmadan onu öptüm.Belimde duran eliyle beni eğdiğinde olay farklı bir boyuta ulaşmadan ayrıldık.
Bize şaşkınlıkla bakan adama süt dökmüş kedi gibi bakıyordum.Sonra ki kıyafetlerim öncekilere göre çok daha açıktı.
"Arsel Bey yatağa yatın.Arven Hanım sizde şöyle duracaksınız."
"Pardon?"
Adam yapmamı istediği hareketi gösterdiğinde dehşete kapıldım.
"Kardeşim manyak mıyım niye öyle duruyorum ben ya?Kıyafetin nesini görecek öyle millet?"
Uzun süren bir tartışmanın sonunda adamın istediği olmuştu.Arsel yatağa yattığında sadece onun duyabileceği şekilde fısıldadım.
"Düşmeme izin verme."
"Asla."
Ayaklarımı duvara yaslayıp Arsel'in tepesine tuhaf bir pozisyonla dikildiğimde kollarımdan tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ BİR BULUT OLSAM ✨
RomanceTamamlandı ☑️ Hayat her zaman güzel sürprizler hazırlamayabilir ama her kötü engelde biraz güzellikte mevcuttur.Önemli olan nasıl baktığımız. Arven,20'li yaşlarının başında,zengin bir ailenin tek kızıdır.Fakat bu ailenin işleri yolunda gitmez ve kız...