Resmen alan kontrolünün azizliğine uğramıştım.Televizyonun karşısına geçip bir tencere çikolatalı pudingi gömerken kapı çaldı.
"Sema kapıya bakar mısın?"
Gelen annem ve anaannemdi,ellerinde kocaman bir paketle yanıma oturdular.
"İyi ki doğdun benim güzel kızım."
Paketi açarken en ufak heyecan hissetmiyordum.İçinden kırmızı,derin yırtmaçlı bir elbise çıkmıştı.Doğrusu dibim düşmüştü ve hayranlığımı gizleyemiyordum.Annem benim zevkimi hep çok iyi bilirdi.
"Sanırım Ece'nin düğünü için elbisem hazır."
"Gız Ayşen kaç oldun sen şimdi?"
"25."
"Gönül kocaman olmuş senin bu gızın.Ne zaman evlendircen bunu?"
"Annecim Arven evli zaten."
"Ne zaman evlendi ayol?!"
Anaannemin gidip gelen hafızası bugün yine formundaydı.
"Beni çağırmadan düğün yaptınız ha!"
Anlayacağınız mükemmel bir gün geçiriyordum...Benimle kaç saat kaldılar anaanneme ne kadar süre açıklama yaptık bilmiyorum ama gittiklerinde üzerimden tır geçmiş gibiydi.
***
Arsel*
Evden ayrılır ayrılmaz ilk projemi gerçekleştirdiğim yere gelmiştim.
Babamın lüzumsuz olarak gördüğü ama çevreden olumlu tepkiler alan GreenLand...Çoğunlukla konserler ya da kır düğünü isteyen çiftlerin tercihi olarak kullanılırdı burası.Babamın teşvik edici(!) yorumu sayesinde her şeyi tamamlandıktan sonra hiç uğramamış olmam da sorumsuzluğumun ürünüydü sanırım.Her neyse sonuç olarak Arven'e yalan söylemiş sayılmazdım.Alan kontrolü işte, burayı kontrol etmeye geldim değil mi?
"Arsel Bey,hazırlıkların büyük çoğunluğu tamamlandı.Başka bir isteğiniz varsa yardımcı olayım."
İşte her şeyiyle tamamiyle bana ait olan bu koca alan bugün hayalime ve Arven'in doğum günü partisine ev sahipliği yapacaktı.Önümde duran sahneye bakıp üzerinde koşuşturan insanları izledim.
"Sanırım bir isteğim yok..."
"Peki efendim,olursa diye her an yanınızda duracağım."
Ellerini arkasında birleştirmiş gözlerimin içine bakan adamı süzdüm.
"Böyle davranmasan daha iyi çünkü beni de geriyorsun."
"Özür dilerim efendim."
Sahneye doğru ilerken bir saniye bile peşimden ayrılmayan adamdan nasıl kurtulacağımı düşündüm.
"Amfiyi kontrol etmemi ister misiniz?"
"Gerek yok ben yaparım."
"Durun efendim sizin yerinize ben bakayım belki kaçak vardır."
"Adın nedir?"
"Cem...Adım Cem efendim."
"Bak ne diyeceğim Cem şimdi aklıma geldi.Arabamın bagajında bir paket var onu eşime götürür müsün?"
"Elbette efendim.Sizin isteğiniz benim için emirdir."
Anahtarı alıp koşar adımlarla sahneden indiğinde biraz rahatlamıştım.
Sanırım her şey hazırdı...Benim dışımda,avuçlarım terliyordu ve kendimi sakinleştirmek adına yapabileceğim bir şey yoktu...
***
Arven*
Pudingin hakkından gelmemin ardından diyet yapma isteği sarmıştı.Şarkı açıp salak salak hareketler yaparken yine kapı çaldı.Kapıyı açmadan önce garajın önünde Arsel'in arabasını görünce sevinçle fırladım.Tabi kapıda ki Arsel değilde başka bir adamdı.
"Buyrun?"
"Arven Hanım,beni Arsel Bey gönderdi.Bu paket sizeymiş."
"Neden onun arabasıyla geldiniz?"
"Kendisi şu an müsait değil efendim.Bu yüzden yerine beni gönderdi."
"Peki,teşekkürler."
Kapıyı kapatıp paketi masanın üstüne bıraktım.Kalbim gümbürdüyordu resmen.
Paketi açtığımda içinden muazzam bir elbise çıktı.Hemen altında da giyecek olduğum ayakkabılar ve küçük bir not
^ Şirketin tanıtım balosuna davetliyiz.Bana ayıracak vaktinin olduğunu umuyorum. 8'de hazır ol ;)^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ BİR BULUT OLSAM ✨
RomanceTamamlandı ☑️ Hayat her zaman güzel sürprizler hazırlamayabilir ama her kötü engelde biraz güzellikte mevcuttur.Önemli olan nasıl baktığımız. Arven,20'li yaşlarının başında,zengin bir ailenin tek kızıdır.Fakat bu ailenin işleri yolunda gitmez ve kız...