Düğün var dediler geldik-18

250 21 2
                                    

"Benim için çanta hazırlamıştın. Bu üzerimdekiler neyin nesi?"
"Aslında planlanmış bir şey değildi. O saçma kıyafetlerle seni burada dolaştırsam bana ne yaparlardı kim bilir?"
"Kendini düşündün yani, beni değil."
"Ben her zaman kendimi düşünürüm."
"O halde neden buradayım?"
Gülerek baktığımda bezi alnımdan çekti.
"Hasta falan değilsin sen. Bu nazla bu yaşına nasıl geldin merak ediyorum."
"Sen bu egoyla nasıl geldiysen öyle."
Bu söylediğime gülümseyerek cevap vermişti yalnızca.
"Hadi geliverin bakem çocuklar, yemek hazır."
İsminin Fadime olduğunu öğrendiğim şeker mi şeker bir kadındı geldiğimden beri bana bakan.
"Sen bu çorbayı iç yarına hiçbir şeyciğin kalmaz yavrum. Ah Arsel ah!"
"Ne yaptım yine?"
"Daha ne yapacaksın hayırsız oğlan. Evlendikten sonra mı getirir insan sevdiğini ama ben size soracağım bunun hesabını hele bir iyileştirivereyim seni, amon benim güzel kızım."
"Siz nasıl tanıştınız?" dedim önüme koydukları çorbanın içindekileri anlamaya çalışırken.
"Bu hayırsız oğlanın yolu düşmüş buralara, o günde Sarıkız'ın huysuz günüydü. Çıkıvermiş Arsel'in önüne. Parça pinçik oldu yavrumun arabası. Ehh onda da vardı hata, accık yavaş sürüversene be oğlum. Tabakhaneye bok mu yetiştireceksin?"
"Sarıkız?"
"İnek yavrum inek. Hadi iç bakem sen şu çorbanı öyle bakıverirsen içindekilere içemezsin heç."
Arsel'in canından can gitmiştir eminim arabası o hale gelince. Bu vesileyse kaza yaptığını da öğrenmiş oluyordum.
Uzun süren koyu bir sohbetin sonunda Arsel ve Fadime teyze kaşığımı içinde gezdirdiğim çorbayı bana zorla içirdiler. Fakat o akşam uzun zamandır hasret kaldığım rahat bir uyku çekmiştim.
Ertesi sabah uyandığımda başımda ki ağrı yok olmuştu ve kendimi çok daha iyi hissediyordum.Ben her ne kadar daha fazla kalmak istesemde Arsel dönmemiz gerektiğini söylemişti. Giderken Fadime teyze kulağıma "Yakında alırız inşallah hayırlı haberleri." deyip karnıma dokundu. Biri bana gelip sen bu yaşına kadar kendini kız sandın ama aslında erkeksin dese ancak bu kadar şaşırabilirdim. Onlar bana gülümseyerek bakarken arabaya bindim. Farkında değildim evet ama insanlar bizi normal bir çiftmişiz gibi görüyorlardı ve eminim az önce Fadime teyzenin söylediği şeyi kendi annem ve Meltem Hanım'dan duymamda mümkündü bence...
***
DÜĞÜNDEN 1 GÜN ÖNCE

Dış çekim denen illet için Amsterdam'a gelmiştik.Düğünde ayrı dış çekimde ayrı gelinlik giymemde karar kılmıştı çok sevgili annelerimiz.

Düğünde ayrı dış çekimde ayrı gelinlik giymemde karar kılmıştı çok sevgili annelerimiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
✨ BİR BULUT OLSAM ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin