42.

3.4K 248 6
                                    

Jóízűen ettem a vacsorát, amit ismételten Jimin készített el. Imádtam az édeskés, mennyországi ízt, amivel minden vacsorát megbolondított a kedvemért. Jimin elégedetten nézte, ahogy eszem, ahogy mindig is szokta. Valamiért élvezte nézni a lassacskán teljesen megváltozó szememet. A narancsos árnyalat szépen, lassan teljesen birtokba vette az íriszeimet, ahogy vészesen közeledett a huszadik szülinapom.

*Jimin POV*

Nagy elégedettséggel töltött el a szemének változása. Ahogy lassan betölti a húszat, a teljes átváltozása is esedékes lesz. Az íriszei lassan, de biztosan teltek meg a naplemente színével, ami hihetetlenül csodálatos volt. Hófehér bőre teljes mértékben kiemelte a narancssárga szemeket, amik ragyogva csücsültek a sötét hajának keretében. Ijesztő lehetett volna bárkinek, aki meglátta volna, de nekem lenyűgöző volt. 

Egyre jobban kötődtem hozzá és éreztem, hogy mélyül és erősödik a kettőnk közötti kötelék, ahogy telt az idő. Iseul kezdte elfogadni az angyali énjét és egyre jobban átadta magát az igazi érzéseinek. A zavarának lassan nyoma vész és teljes mértékben egy magabiztos, szeduktív, csábító Iseul lép a helyébe. Nagyon csábos és magával ragadó volt, tényleg megbabonázott minden egyes szavával, mozdulatával, de még a levegővételeivel is. Erre vártam, hogy elérkezzen végre, hogy elfogadja saját magát és végre átadja magát nekem is. Hogy végre teljesen magamnak tudhassam és ne gondolhassak semmi másra, csak rá.

---------

*Iseul POV*

A szobámban ültem és éppen a másnapi füzeteimet tettem el a táskámba, amikor szinte összerogytam. A mellkasom hirtelen villámcsapáshoz hasonlító, erős lökést adott, amire kénytelen voltam összeszorítani a szememet. Nem volt fájdalmas, csak hirtelen ért a hatalmas löket. Felegyenesedtem és azonnal kimentem a szobából. Lépteimet gondolkodás nélkül a szomszéd ajtóhoz vezettem és bekopogtam.

- Gyere! - Hangzott a válasz.

Lenyomtam a kilincset és lassan benyitottam. Jimin felém nézett és elmosolyodott, ahogy meglátott engem. Az ágyán ült, hátát a falnak döntötte. Egyetlen szabadidő alsóban, csupasz felsőtesttel ült egy helyben. Vettem egy mély levegőt, ahogy becsuktam magam mögött az ajtót.

- Minden rendben? - Kérdeztem aggódva.

Jimin bólintott egyet és kérdőn nézett rám. Letette a telefonját az éjjeliszekrényre, ahogy felé sétáltam, hogy teljes figyelmet szenteljen nekem. Leültem az ágya szélére és ránéztem.

- Miért? - Kérdezte. - Baj van?

Lassan megingattam a fejemet és a kezemet a mellkasomra tettem.

- Csak éreztem valamit - Magyaráztam megjelenésem okát.

- Semmiség - Mosolygott Jimin.

- Biztos? - Néztem rá felvont szemöldökkel.

- Hm - Bólogatott mosolyogva.

- Oké - Bólintottam én is.

Felálltam, hogy kimenjek a szobából. 

- Iseul - Hallottam a nevemet.

Megfordultam, hogy ránézzek a férfira.

- Ide jönnél egy pillanatra? - Mosolygott rám.

Kinyújtotta a kezeit, jelezve, hogy menjek oda hozzá. Bólintottam és én is elmosolyodtam. Odasétáltam hozzá, megkerülve az ágyat. Leültem mellé, és ránéztem, kérdőn, hogy mondja, mit akar. Csak tovább nyújtotta a kezét és ujjait behajlítva jelezte, hogy menjek közelebb. Feltérdeltem és közelebb csúsztam hozzá. Jobb kezével megfogta a derekamat és maga felé húzott még jobban. Meg kellett támaszkodnom a vállán, különben előre estem volna. Jimin szemei egy pillanat alatt öltötték magukra a pirosas árnyalatot, miközben továbbra is húzott maga felé. 

- Tedd át a lábad! - Utasított mély hangon.

Nyeltem egyet és eleget téve a kérésének a jobb lábamat átlendítettem a csípője felett. Ismét egyensúlyba kerültem. Jimin a másik kezét is a csípőmre tette és egy határozott mozdulattal lenyomott az ölébe. Meglepődve néztem rá. Szemben vele, a nyakába kapaszkodva ültem az ölében, miközben ő a derekam köré fonta a karjait és tenyerét rátapasztotta a hátam aljára. Nyeltem egyet.

Jimin egyik kezét felsimította a hátamon és a hajamba vezette. Lehunytam a szemem, ahogy ujjai a tincseimbe fúródtak. Ő is előre hajolt, ameddig az én csípőm engedte neki, közben engem is húzott közelebb. Önként hajoltam a telt ajkakra, amik már enyhén elnyílva vártak rám. Kezem azonnal puha hajára talált és én is az ujjaimra tekertem a hajszálakat. Új érzés volt, hogy ebben a helyzetben én voltam felül és nekem kellett lehajtanom a fejem a csókra, de nagyon tetszett. Kicsit felemelkedtem az öléből és a térdeimre támaszkodva kerültem még fölényesebb helyzetbe, és ezúttal én kezdeményeztem a mélyebb csókot. Éreztem Jimin apró mosolyát, ahogy utat engedett a nyelvemnek. Az agyam sötét lett, a szemem pedig apró rezdüléssel jelezte, hogy ismételten átvette a narancs a sötét íriszeim helyét. 

*Jimin POV*

Szemeit felnyitotta egy pillanatra, ahogy elvált tőlem. Belenéztem a narancsos pillákba és morogva fújtam ki a levegőt. Iseul száján egy féloldalas mosoly jelent meg, ami kihívó és hihetetlenül dögös volt, ahogy átvette az angyal énje az irányítást.

Kezemet egy gyors mozdulattal a fenekére tapasztottam és visszarántottam az ölembe, hogy kihasználjam a testének minden egyes porcikáját, amíg velem van. Iseul száját egy meglepett nyögés hagyta el, ami belőlem előcsalt egy mosolyt. Visszahúztam magamhoz és erőszakos csókra hívtam. Éhesen faltam, nem tehettem róla, annyira vadító volt az egész helyzet, főleg, hogy éreztem őt magamon. Ujjaim belemarkoltak a kerek, izmos fenekébe és akaratlanul és jobban húztam magamhoz, hogy érezzem őt. 

*Iseul POV*

Egyik pillanatban még erősen tartott magánál, a következőben pedig megemelte a csípőmet és elvált tőlem. Aprót lökött rajtam, mire hátra estem a matracon. Jimin egy másodperc alatt termett fölöttem. Lábamat nemes egyszerűséggel arrébb dobta, hogy kényelmesen meg tudjon támaszkodni közöttük. Két kezével a fejem mellett támasztotta magát és szépen, lassan engedte rám magát. Meztelen felsőteste tökéletesen illeszkedett az enyémre. Vadul dobogott a szívem, ahogy ismételten csókot kaptam. Jimin vadul, mégis figyelmesen vezette a nyelves, mély puszinkat. 

Egyik kezével továbbra is támasztotta magát, a másikkal pedig a derekamhoz nyúlt. Megszorította a bőrömet, mire aprót nyögtem a csókunkba. Ujjai tovább haladtak és óvatosan a kinyúlt alvópólóm alá férkőzött. Libabőr szaladt végig a karomon, ahogy a puha ujjak a csupasz derekamat cirógatták. Átvándorolt a hasamra, és kicsit feljebb emelkedett rólam, hogy kezének szabad utat engedjen. Tenyere izzó vasként égette a bőrömet, ahogy újabb területeket fedezett fel a kezével. Bordámat óvatosan cirógatta végig, ami csikizett, így belemosolyogtam a csókba. Jimin rám nézett és ő is mosolygott. Kivette a kezét a pólóm alól és gondosan visszahúzta az anyagot. Érezte az idegességemet, ezért figyelve rám, abbahagyta az előre nyomulását. 

- Köszönöm - Leheltem az ajkaira, amik még mindig felettem lebegtek.

Jimin csak elmosolyodott és egy újabb csókot nyomott a számra. 


Király páros /Bts Jimin FF/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin