- Ó, baszki! - Szisszentem fel.
A vacsora előtti zöldségadagomat szeleteltem, amikor megvágtam az ujjamat. Letettem a kést és automatikusan a számba vettem a középső ujjamat. Amint megéreztem a saját véremet, lehunytam a szemem és nyögtem egyet. A nyelvemet szétáradt a fémes íz, ami egyszerre volt undorító és édes, szinte additív. A mellkasom feszített, dobogott és lüktetett. Kicsit sem volt annyira gyönyörű az érzés, mint amikor Jimin vérét ízlelem, teljesen más volt, de ez is tűzijátékot robbantott bennem. Szédültem és a szemem cikázni kezdett. Összeszorítottam a szemhéjamat és amikor felnyitottam, egy fekete farmerrel találtam szemben magam. Kiegyenesedtem és felnéztem a férfira. Szemei vörösek voltak, a narancs apró színkombinációjával. Ujjamat kivettem a számból és mély lélegzeteket vettem.
Jimin a bal kezét az arcomra tette és megsimogatta azt. Hüvelykujjával végighúzta a vonalat a szemem alatt és elmosolyodott.
- Gyönyörű - Mondta, ahogy a szemembe nézett. - Szinte csak narancssárga, egy csepp vörössel.
Felemeltem a kezem és a szemem elé kaptam, de le is ejtettem, mivel rájöttem, hiába dörzsölöm, nem változik vissza. A vér íze még túl intenzív volt az ízlelőbimbóimon.
Jimin a jobb kezébe vette az én balomat és maga elé emelte. Elszakította rólam a tekintetét és a középső ujjam begyének szentelte, ahonnan egy aprócska, vörös vonal volt látható a vágás után. A szájához emelte és kidugta a nyelvét. Hegyével óvatosan végigszántott a vágáson. Lehunyta a szemét és vett egy mély levegőt, amit aztán a nyitott száján át fújt ki, mielőtt ismét felnyitotta volna a szemeit. Telt ajkai közé vette az ujjamat és egy nedves csókot nyomott rá, miután még egyszer végignyalta azt.
Elvált ajkakkal néztem végig a jelenetet. Légzésem nehezebb lett és a fejemben elkezdtek kavarogni a korábbi álmaim képei Jimin-ről. Te jó ég!
Lehunytam a szemem.
- Jimin - Nyögtem, inkább leheltem a nevét.
- Hm - Hümmögött, morgással vegyített lágy hangon, ami kicsit sem segítette elő a mocskos fantáziám megállítását. - Érzem.
Kinyitottam a szemeimet és belenéztem az engem figyelő, naplemente színű szemekbe. Eltávolította az ujjamat az ajkaitól, de továbbra sem engedte el a kezemet. Másik keze megállíthatatlanul simogatta az arcomat.
- Érzed? - Kérdeztem vissza.
Zavaromnak nyoma sem volt abban a pillanatban, ahogy a szemeim elvesztették a normális színüket, azzal együtt pedig az agyam is elvesztette a kontrollt a normális gondolkodásomon.
- Igen - Bólintott Jimin. - És tetszik.
Ajkai egy gyönyörű mosolyra húzódtak. Meg kellett nyalnom a számat, mert menthetetlenül kiszáradt. Jimin figyelemmel követte a nyelvem mozgását és úgy tűnt, mintha fogait összeszorította volna.
Keze szorult az enyém körül, ahogy visszanézett a szemeimbe.
- Tudod, most mennyire meg akarlak csókolni? - Sziszegte az összenyomott fogain keresztül.
A levegő megrekedt a torkomban, ahogy eljutott a tudatomig a mondata. Nem válaszoltam, nem tudtam. Az agyamat túlságosan ellepte a kéj és a múlt álmai, amiknek a képei diavetítésként peregtek a fejemben, tovább rontva ezzel a helyzetemet.
- Megtehetem, Iseul? - Suttogta, már szinte az ajkaimra.
Meleg levegője libabőröket varázsolt rám, miközben menthetetlen forróságot éreztem. Nem válaszoltam, ismételten nem tudtam. Szemeimet képtelen voltam elszakítani a gyönyörű árnyalatú íriszektől, amik az én, új színekben pompázó szemeimet tartották fogva. Jimin keze, ami az arcomon volt, megmozdította a fejemet és könnyedén felfelé hajtotta azt, hogy kényelmesebben hozzám férjen. Másik keze elengedte az enyémet és a derekamra vezette azt. Egy apró, gyengéd mozdulattal magához vont, így a felsőtestem az övének nyomódott. Lépett egyet előre, amivel engem hátrálásra késztetett. Fenekem a konyhapultnak ütközött, így az és Jimin közé szorultam, akinek az egész teste immáron nekem szorult.
- Meg...tehetem? - Kérdezte ismét.
Nyeltem egyet. Megteheti? Orrát az enyémnek érintette és aranyosan, játékosan megbökte azt. Innen mondja valaki azt, hogy nem.
Nem mondtam semmit, csak lehunytam a szememet és vettem egy mély levegőt. Jimin orra eltávolodott, helyette az ajkai érkeztek meg. Szinte áramütést végzett, ahogy szája az enyémhez ért. Szinte éreztem, ahogy a hajam megemelkedett a szikrára, a testemen pedig egy másodperc alatt ment végig, amitől úgy éreztem, ugrottam egyet. Ajkai a vártnál is puhábbak voltak, mint egy gondosan csiszolt, sima gyémánt. Számat teljesen befedte a telt ajkaival, miközben egyre jobban volt magához. Óvatosan elnyitotta a száját, ösztönözve engem az ugyanolyan mozgásra és a követésére. Szám tükörképként mozgott az ő száján, ahogy hagytam, hogy vezesse a csókot, hiszen teljesen elveszettnek éreztem magam. Az agyam leblokkolt és a belsőm szinte felrobbant. Már-már fájdalmasan lüktetett a mellkasom, miközben a szívem úgy vert, hogy a torkomban éreztem a nehéz dobogást. Jimin ajkai alig egy másodpercre eltávolodtak, hogy aztán visszatérve hozzám az alsó ajkamat vegye célba. Rózsaszínű ajkai közrefogták a szám alsó részét. Kezeimet óvatosan felemeltem és végigsimítottam Jimin oldalán. Tettemre a szorítása erősödött a derekamon, mire egy halk hümmögést engedtem el. Jimin nyelve végigsiklott az ajkai között tartott számon. JinSu sosem csókolt így és sosem éreztem ilyet. Jimin áramütéseket és tüzet szított bennem minden másodpercben, ami felejthetetlen és gyönyörű volt. A mellkasomban tomboló hurrikán sem volt elhanyagolható, szinte alig kaptam levegőt tőle. Engedtem, hogy Jimin nyelve óvatosan becsusszanjon a számba és táncra hívja az enyémet. Amint összekapcsolódott a két párnácska, Jimin erősebben tolt a pultnak és szinte olyan szinten hozzám préselődött, hogy minden porcikáját éreztem. Éreztem az ujjaim alatt az izmos, kidolgozott hasát és mellkasát, ahogy kezeim simogatták a felsőtestét. Karjaimat a nyakába akasztottam és közelebb húztam, hogy még jobban elmélyítsem az észveszejtő csókot. Jimin az eddig az arcomon lévő kezével a hajamba túrt és belekapaszkodott, hogy a megfelelő szögbe állítsa a fejemet. Mély levegőt vettem, ahogy ujjaira rátekerte a tincseimet. Édes volt és rendkívül csodálatos. Összehasonlíthatatlan érzést váltott ki belőlem, ahogy egyre csak csókolt és csókolt. Én meg sem próbáltam a csók irányításáért harcolni, mert egyrészt túlságosan leblokkolt és elsötétült az agyam a gyönyörtől, másrészt pedig fölösleges lett volna, hiszen jól érezhetően ő dominált kettőnk közül. Egyik kezemet a tarkójára simítottam és alulról beletúrtam a hajába, ami egy apró nyögést váltott ki belőle. Egy pillanatra elvált tőlem és zihálva nézett a szemeimbe. Narancsos íriszei izzottak, telt ajkai csillogtak a nyáltól, ami rá került. Tiszta vággyal néztem vissza rá és végre megértettem, mit értett az alatt, hogy ennek az angyalai vagyunk és folyamatosan ezt érezzük, ha engedjük magunkat. Hát én most átengedtem magam és nem akartam elengedni. Ujjaim még mindig a hajában voltak és aprót szorítottam rajta. Jimin félmosollyal nézett rám és újra az ajkaimra tapadt, hogy folytassa, amire már olyan régen várt. És én is csak most jöttem rá, hogy én mennyire is akartam ezt, mennyire vágytam rá és mennyire jó. Hihetetlenül csókolt és azt akartam, hogy sose hagyja abba.
YOU ARE READING
Király páros /Bts Jimin FF/
FanfictionSok barátom volt, a szüleimmel jól kijöttem és volt egy szerelmem is. De egyvalamit senki nem tudott... hogy valami nincs rendben velem. Amiket néha kívánok, a vízióim, az álmaim, a tetteim... nem voltak normálisak és ezt a szüleimen kívül senki nem...