*Jimin POV*
Elmentem, hogy leadjam a papírjaimat, addig megmutattam Iseul-nak az iskola főbb részeit és természetesen a tánctermet. Nyitott szájjal lépett be, hiszen tényleg nagy volt. Egy egyetemnek kell is, főleg, ahol hivatásos táncosokat képeznek és ez Amerika volt. Az ő régi termük kétszer elfért volna ebben és ott is elfért tíz vagy tizenegy ember kényelmesen, hogy egy újjal sem értek egymáshoz. Három oldalról tükörrel volt bevonva a fal, egyetlen egy, rövid oldal kivételével, ahol a bejárat és a nagyobb keverőpult állt, ahonnan a terem négy sarkába cikáztak a hangfalakhoz a zsinórok.
Otthagytam őt, hogy amíg én gyorsan elintézem a papírokat, addig nyugodtan melegítsen be és fedezze fel a termet kedvére, pár perc és ott vagyok. Amint visszaértem a folyosóra, már elszorult a mellkasom. Négy srác nyál csorgatva állt az üvegajtóban és kicsit sem leplezve saját magukat, kikerekedett szemekkel vetkőztették éppen Iseul-t. Összeráncoltam a homlokomat és igyekeztem úrrá lenni magamon, hiszen sem nekem nem lenne jó, de a lánynak meg végképp. Ő is érzi a mellkasában valószínűleg, amit most én és neki még elég kemény dió a szemeit kordában tartania, így nem szerettem volna megkísérelni semmit.
Vettem egy mély levegőt és odaléptem a bejárathoz. Bekukucskáltam, ahol éppen a négy test nem volt ráfeszülve a falra, hogy aztán nyálcsíkokat hagyjanak a tiszta ajtón. Iseul a balettrudak segítségével melegített, ahogyan arra kértem. Még én is nyeltem egyet az egyszerű, de annál dinamikusabb és kívánatos mozgásra.
- Bocsánat, beengednétek? - Mosolyogtam kedvesen a fiúkra, akik történetesen az osztálytársaim voltak.
- Jimin! - Üdvözölt az egyikük kedvesen és felém nyújtotta a kezét.
Mosolyogva belecsaptam és aztán a vállunkat összecsapva üdvözöltük egymást. Megismételtem a másik hárommal is, aztán az ajtóhoz léptem.
- Ismered a kislányt? - Kérdezte az egyikük.
Megnyalta a száját és gusztustalanul mérte végig a mozgó lányt. Nyeltem egyet és magamra erőltettem egy mosolyt.
- Igen - Válaszoltam.
- Honnan? - Kérdezte, le sem véve róla a szemét. - Azt látom, hogy ő is ázsiai, de..
Beharapta alsó ajkát és egy hangtalan 'Ú' formálódott az ajkain. Iseul lehajolt egy pillanatra, hogy kinyújtóztassa magát és a kerek, gyönyörű, feszes feneke megmutatta magát a lenge szabadidő alsóban.
- Tulajdonképpen a barátnőm - Válaszoltam a kérdésre rekedtes, visszafojtott idegességtől mély hangon.
A négy srác szinte egyszerre fordult felém és leesett állakkal, szótlanul tátogtak. Büszkeség és elégedettség járta át a testemet, ahogy egy intéssel bementem a terembe.
Iseul, ahogy meglátott, elmosolyodott és megállt. Lehalkítottam a zenét a bejárat melletti hangfalon és mosolyogva sétáltam felé, ahogy ő is felém. Kinyújtottam a kezem, amit ő boldogan fogadott el. Egy rántással magamhoz vontam és a karjaimba zártam, hogy megmutassam mindenkinek, hogy ő az enyém. Bár valószínűleg a srácok már elkullogtak az ajtóból, tudva, hogy a préda nem szabad és inkább más hús után néztek.
YOU ARE READING
Király páros /Bts Jimin FF/
FanfictionSok barátom volt, a szüleimmel jól kijöttem és volt egy szerelmem is. De egyvalamit senki nem tudott... hogy valami nincs rendben velem. Amiket néha kívánok, a vízióim, az álmaim, a tetteim... nem voltak normálisak és ezt a szüleimen kívül senki nem...