44.

3.5K 235 9
                                    

Jimin-nel megbeszéltem, hogy ma még mehessek iskolába, hogy legalább elköszönhessek a barátaimtól és magyarázatot adjak az eltűnésemre, miszerint elő kell készülnöm a négy nap múlva esedékes Amerikai útra és még annyi elintéznivaló van a papírokkal és az úttal, hogy muszáj otthon maradnom és elintéznem. Viszont Jimin minden percben rajtam tartotta a szemét és kifejezetten figyelt minden érzésre, ami a mellkasában megjelent.

- Vigyázz magadra! - Ölelt meg a sokadik barátnőm aznap.

- Te is - Mosolyogtam.

- Mikor jössz vissza? - Nézett rám lebiggyesztett ajkakkal.

- A vizsgákra itt vagyok - Mosolyogtam.

- Oké - Sóhajtott.

- De ha előtte hazajövök, felhívlak és elmegyünk valahová, jó? - Ajánlottam.

- Naná - Nevetett fel. - De azért írj majd, hogy milyen a tengeren túl.

- Mindenképpen - Bólintottam.

Írok, ha majd nem fogok fetrengeni a lehető legnagyobb fájdalmak közepette. Írok, ha majd megtanulom kordában tartani a szemeim színét és a szárnyaim használatát.

Jimin felénk sétált és jól láthatóan elvonta az összes lány figyelmét körülöttem. Modelleket megszégyenítő, légies léptekkel közeledett felénk. Piros-fekete csíkos pólója istenien állt neki, a szín pedig emlékeztetett a szeme egyik árnyalatára. Nem tudom, miért imádta ennyire a csíkos pólókat, de tény, hogy tele volt velük a szekrénye, különböző fazonokból és tény az is, hogy észveszejtően szexi volt benne.

 Nem tudom, miért imádta ennyire a csíkos pólókat, de tény, hogy tele volt velük a szekrénye, különböző fazonokból és tény az is, hogy észveszejtően szexi volt benne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Hölgyeim - Biccentett, ahogy mellénk ért.

- Tanár úr! - Köszöntek vissza a lányok, talán egy kicsit túllelkesülve. 

- Szia - Mosolyogtam rá.

- Minden rendben volt? - Kérdezte, rám nézve a napszemüvege mögül.

- Mhm - Bólintottam mosolyogva, tudván, hogy a többiek úgysem értik a mögöttes tartalmat.

Jimin megfogta a napszemüvege szárát és kicsit lejjebb csúsztatta azt az orrán. Felvonta a szemöldökét és lentebb hajolt, hogy a szemembe nézzen.

- Biztos? - Kérdezte mosolyogva.

Megfogtam a szemüveg másik szárát és én is lejjebb toltam, az orra végéig. 

- Biztos - Feleltem visszafogott nevetéssel.

Jimin elmosolyodott és visszatolta a napszemüvegét. 

- Helyes  - Bólintott.

Hófehér fogsorát kivillantotta egy fogkrém reklámba illő mosoly kíséretében. A mellettem álló lányok láthatóan folytak szét.

- Mehetünk? - Kérdezte felém fordulva.

- Hm - Bólintottam. - Sziasztok! - Integettem utoljára a lányoknak.

Király páros /Bts Jimin FF/Where stories live. Discover now