60.

3.5K 214 6
                                    

*Jimin POV*

Nem értem hozzá, egyszerűen nem mertem. Túl ártatlan volt, túl érintetlen, túl szép ahhoz, hogy a mocskos fantáziámmal beszennyezzem. Tudtam, hogy ezeknek a dolgoknak a két lábon járó hasonmásai vagyunk, de akkor sem. Ott ült előttem a kádban, a meleg víz a mellkasáig ellepte őt, hogy mindent takarjon, amit takarnia kell. Hosszú haját, bár egy copfba felfogta, még így is a vízben úszkált a lófarok vége és egy fekete, hullámzó karikát alkotva terült szét a fehéres, szappanos víz tetején. Vékony lábai felém nyúltak, ahogy velem szemben terült ki a széles sarokkádban. Térdeinek a tetejei éppen, de kilátszódtak a vízből, ahogy fel voltak húzva, hogy kényelmesen megtartsa magát a csúszós felületen és hogy kényelmesen elférjünk mind a ketten. Lábait az enyémek közé zártam, ami utólag nem volt teljesen fantasztikus ötlet, hiszen akár ha egyetlen egy lábujját is megmozdította, az aprócska, generált hullámok azonnal beindították a férfiasságom emelését és elég kellemetlen volt úgy ülni, hogy majd felrobbantam. Ráadásul teljes meztelenségében feküdt előttem, fejét hátra hajtva a kád peremére, szemét lehunyva, hogy élvezhesse a meleg víz kényeztető bizsergését a testén. Én is élveztem, hiszen egy hosszú nap után mindig jól esett csak úgy leülni és semmit nem csinálni a gőzfelhőben, amíg ki nem hűl a víz és kénytelen nem vagyok kikászálódni. De így, hogy annyira kívántam a lányt, hogy szinte a vízben neki tudtam volna esni, nem volt valami pihentető. Jobban elfáradtam abban, hogy visszatartsam az izmaimat az ugrástól, mint az egész napos gyakorlásban Iseul-lal. De mindig, amikor meg akartam mozdulni, megkondult a vészcsengő a fejemben, és figyelmeztetett, hogy a lány még nagyon ártatlan, nem bánhatok vele ilyen durván, akármennyire is szét akarom tépni és úgy leteperni, hogy egyáltalán, még a járás gondolata is fájjon neki. Mégis csak szűz volt és azt akartam, hogy az első alkalma azért legyen emlékezetes, mert szerelemből tette és tényleg akarta, nem pedig azért, mert eltapostam szegényt, akár egy jól megrakott teherautó az útszéli virágszálat.

Azért azt már nem bírtam tétlenül, hogy a kezeimmel se ismerkedhessek a testével. A víz alatt, óvatosan értem a vádlijához, ami az én lábaim között hevert. Iseul lassan felnyitotta a szemeit és felemelte a fejét. Narancssárga szemei vakítóan kapcsolódtak bele az én tekintetembe, majd egy halvány mosoly társult a lenyűgöző, igéző szemekhez. Nem csináltam sokat, csupán lassan cirógattam a vizes lábát, a vádliját és a sípcsontját. Felültem, hogy jobban hozzáférjek, de még így is a hasam tetejéig ellepett a víz. Mozgásomra a fürdőkádban lévő nedvesség hullámzani kezdett és fellökte a vizet Iseul nyakáig. Követtem a szememmel a hullámok útját és arra gondoltam, mennyire lennék a helyükben. Körülölelik a lányt, minden egyes porcikáját gond nélkül. A nyakát csapdossák, ahová én is szívesen eltévedtem volna a számmal. Víz helyett a csókjaimmal nedvesítettem volna be a bőrét addig, ameddig már kínjában nem nyögött volna alattam, mert már elcsócsáltam a fehér, porcelánbőrét és vörössé nem tettem az ajkaimmal. Hagynék rajta egy-két lilás foltot, hogy tudja meg mindenki, hogy hozzám tartozik. Belemélyeszteném a fogaimat a nyaka vékony bőrébe és nyüstölném, amíg már fájdalmasan nem kiáltozik, aztán apró csókokkal enyhíteném a gyötört pontot, hogy ismételten egy gyönyörtől vonagló testet varázsoljak magam alá.

- Jimin? - A halk, angyali hang felébresztett a mocskos gondolataimból.

Rávezettem a tekintetem és csak ekkor realizáltam, hogy ujjaim a combjáig elmerészkedtek. Nyeltem egyet és immáron a tudatomnál, végighúztam az ujjaimat a belső combján. Cselekedetem előcsalt belőle egy szakadozott sóhajt, mire én halványan elmosolyodtam.

*Iseul POV*

Kínzóan gyönyörű volt az érzés. Jimin ujjai veszélyesen közel jártak a nőiességemhez és ez libabőröket küldött a karomra. Bizseregni kezdett a mellkasom, majd később az egész testem és biztos voltam benne, hogy ezt ő is érzi. A lábaimat összefogó combjai szétváltak, mire az én két tappancsom is, az övéhez ragadva mozgott. Jimin szemei a vízre fókuszálódtak, ahol az elérni szánt kincsemet vélte tudni és megnyalta telt ajkait. Egyszerre voltam kíváncsi és ideges, akárcsak egy olyan alkalomkor, amikor tudod, hogy meglepetést kapsz. Egyszerre akarod tudni, hogy mi az és vagy ideges, nehogy megszívassanak. 

Elnyílt ajkakkal vártam, hogy merre mozdul. Keze egy helyben tétovázott, hogy eldöntse, mehet e még közelebb vajon. Bőszen bólogattam volna, de fogalmam sem volt róla, hogyan mennek ezek a dolgok. Vajon megszokott, hogy hosszú percekig csak váratják egymást vagy ez csak az ő visszafogottsága és túlaggódása? Szívem szerint megkérdeztem volna, hogy ideges e, de az úgy hangzott volna, mintha én lennék a profi és nekem kellene őt lenyugtatnom a dolog előtt, pedig ez pont fordítva volt esedékes. Bármennyire is vette el az emberi gondolkodásmódomat az átváltozás és vette át az uralmat a bukott angyal kéje és vágya, még mindig féltem az első együttléttől. 

Jimin visszahúzta a kezeit, mire zavartan néztem rá. Megtámaszkodott a kád szélében és feltolta magát, hogy kiemelkedjen a már kihűlő félben lévő vízből. Tátott szájjal néztem végig a testén, amiken gyors iramban versenyeztek a cseppek egymással vissza a kádba. Fehér bőre, ha lehet, akkor még tónusosabb lett a kis nedvességtől és izmai is úgy rajzolódtak ki, mint még soha. Vagy csupán csak ennyire kívánnám már, hogy így látom? 

- Hová mész? - Kérdeztem halkan.

Jimin egy törülköző után nyúlt és gyors mozdulatokkal letörölte magát. A dereka köré terítette a fehér anyagot és nehézkesen az izgalomban lévő barátjától, de megkötötte a csípőjén a vízszívó textilt. Összezártam a számat és nyeltem egy hatalmasat a gondolatra, hogy ez bizony hatalmas és nem hiába félek én az első alkalomtól. Lehet, hogy csak ártatlan szemeimnek volt túl nagy és a beavatatlan agyam gondolta, hogy az bizony sehogyan sem fog beférni... mert valljuk be, nem sokat láttam életemben, konkrétan egyet sem az övén kívül. 

Jimin leguggolt a kád mellé és mosolyogva nyomott egy puszit az orrom hegyére. 

- Ugye nem gondoltad, hogy a fürdőkádban szeretném csinálni? - Vonta fel a szemöldökét.

Megingattam a fejem.

- Az ágy sokkal kényelmesebb - Sóhajtotta mosolyogva. 

Felállt és az ajtó felé sétált, hogy a szobába menjen. Pislogtam párat, mire felfogtam, amit mondott. Most ez tényleg megtörténik?

Király páros /Bts Jimin FF/Where stories live. Discover now