21.

3.1K 256 14
                                    

- Mehetünk? - Nyújtotta a kezét JinSu.

Bólintottam és megfogtam a felajánlott ujjakat, talán utoljára. Kisétáltunk az iskola épületéből, de a kapuban még összetalálkoztunk Jimin-nel. Köszöntünk neki, majd egy szigorú pillantást vetett először az összekulcsolt kezeinkre, aztán rám.

- JinSu, előre mennél? - Mosolyogtam rá. - Mindjárt megyek.

- Oké - Bólintott.

Elengedte a kezemet és kisétált a suliból. Valószínűleg a buszmegállóba ment, hogy ott várjon meg.

Kőkemény tekintettel meredt rám, miközben az arca meg sem rezdült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kőkemény tekintettel meredt rám, miközben az arca meg sem rezdült. Sóhajtottam egyet és megdörzsöltem a homlokomat.

- Jimin - Sóhajtottam a nevét.

- Remélem, jól érzed magad, miközben kézen fogva sétálgattok - Közölte velem ugyanazzal a kifejezéstelen arccal.

- Fejezd be - Szóltam rá halkan. - Ha így állsz hozzá, nem szakítok vele miattad.

- Nem miattam, kettőnk miatt - Suttogta.

Óvatosan felnézett, hogy körbenézzen, nem akadt e meg senkinek a szeme rajtunk. Mivel mindenki nemtörődömséggel sétált tovább, visszanézett rám.

- Jimin, most azon vagyok, hogy átmenjek hozzá és szakítsak - Közöltem vele.

- Addig pedig ringatod őt a kéz fogós, csókokkal teli álomvilágban?

- Befejezed vagy ne menjek? - Tártam szét a karom.

Jimin sóhajtott egyet és lehunyta a szemét.

- Ne haragudj - Suttogta.

Tekintete és az arca ellágyult, ahogy visszanézett rám.

- Csak tudod, milyen érzés rátok nézni? -Szeméből sütött a fájdalom és a féltékenység. - Évek óta kereslek, hogy végre az enyém lehess, erre ezzel talállak - A háta mögé bökött, hogy jelezze, JinSu-ról beszél.

Sóhajtottam egyet. El sem tudtam képzelni, hogy milyen lehet évekig kutatni valaki után csak azért, mert vele köt össze a sorsod és nem állhatsz le senki mással, hogy kipróbáld magam, hátha. És mikor végre rátalálsz, a boldogság helyett csalódottság és harag vesz az uralmába, mert aki a tiéd, az mással van és gőze sincs rólad és arról, kicsoda valójában. Tényleg pocsék egy élet lehet ez.

Közelebb léptem és megsimogattam a karját, ügyelve, hogy semmi félreérthető mozdulatot ne tegyek, az iskola miatt. Jimin rám nézett és halványan elmosolyodott, ahogy meglátta, hogy én is mosolygok rá.

- Minden rendben van? - Tettem fel a költői kérdést.

Jimin bólintott.

- Csak csináld már! - Nevetett fel és megtolt egy kicsit, jelezve, hogy menjek.

Király páros /Bts Jimin FF/Where stories live. Discover now