61.

3.5K 215 7
                                    

Először is szeretnék elnézést kérni a fiatalabbaktól a rész mocskosságáért. Az ő érdekükben-és azokéban, akiknek nincs ínyükre a 18+(inkább 30+)- próbáltam kihagyni a nagyon vérlázító részeket és körülírni vagy egyáltalán átugrani a hatalmas részleteket. Élvezzétek, ahogy Iseul és Jimin ;) <3 :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jimin úgy nézett végig rajtam, mint egy kiéhezett oroszlán az aznapi vacsoráján. Vöröses szemei szinte lángba borultak, ahogy masíroztak fel-le a fedetlen testemen. A puha ágyneműben feküdtem, felettem Jimin-nel. Ő a csípőm két oldalán térdelt és a fejem két oldalán támaszkodott, hogy kényelmesen megtartsa magát. Ráérősen szemezett a ruha nélküli testem minden egyes apró részletével, nehogy elmulasszon valamit. A szívem már akkor a kétszeresére gyorsulva dobogott a buzgó mellkasomban és attól tartottam, hogy talán még a melleimen keresztül is látni a hatalmas dobbanásokat, amiket művel. Megnyaltam a számat és vártam, hogy Jimin mit lép. 

Visszanézett a szemeimbe és egy mosolyt küldött le rám. 

- Ideges vagy? - Suttogta.

Lejjebb hajtotta magát a kezein és egy másodpercre a száját az enyémhez érintette. 

Nem válaszoltam, de bólintottam egyet. Jimin a hajamba vezette az ujjait és megnyugtatóan végigsimított bennük. Vettem egy nagy levegőt és hagytam, hogy játsszon a tincseimmel. Ajkait hamarosan újra az enyémekre nyomta, de most nem vált el, hanem ráérősen mozgatta azokat az enyémekkel totális összhangban. Szinte egy pillanat alatt lenyugodtam kedves, szolid csókjától. Nem kellett sokat várnom arra, hogy mélyítse a csókot, nyelve átsiklott az én számba és megkereste az én nyelvemet, hogy a már megszokott módon hívogassa és irányítsa azt. Kezeim a nyakába csúsztak és a tarkójánál a hajába csúsztattam a kezem, mire Jimin egy apróbb sóhajt engedett a számra. 

Tovább csókolt, hogy eloszlassa minden félelmemet és közben egyik kezével lassan, óvatosan elkezdte feltérképezni a testemet. Azonnal libabőrök kúsztak a karomra, ahogy megéreztem a visszafogott, alig érezhető tapintást a hasfalamon. Ujjai szépen, ráérősen vándoroltak végig az oldalamon és fel a mellemig, hogy a már egyszer felfedezett utat újra bejárja. Ezzel is tovább növelte a sóvárgásomat, hiszen minél többet tapintott ki a testemből, annál mélyebben és éhesebben csókolt. Feltüzelt és gyorsuló, éhező csókjától véletlenszerűen felemeltem a mellkasomat és a tenyerébe nyomtam magam. A hirtelen érzéstől szinte egyszerre nyögtünk fel és hagytuk abba a csókot egy pillanatra. 

Jimin epekedve nézett a szemeimbe és önelégülten figyelte az arcomat, ahogy néha megrendül a kezei munkájától. Óvatosan, mégis erősen simogatta a felsőtestem minden egyes részletét, ki nem felejtve egyetlen egy apró millimétert sem. Újból lehajolt és a nyakamra tapasztotta az ajkait. Először apró, szerény csókocskákat hagyott a már így is tűzforró bőrömön, miközben ujjai szüntelenül markolták és szorították a bőrömet. Másodpercek teltek el talán, de az is lehet, hogy percek, mire a nyakamra apró fájdalmak érkeztek, ahogy Jimin fogai belemélyedtek a vékony bőrbe és aprót haraptak belé. Ezeket aztán nyelves, apró puszikkal enyhítette, amik belőlem egyre hangosabb sóhajokat váltottak ki.

Letért a kulcscsontomra, majd a mellkasomra kezdte el felhalmozni a puszijait és nagyobb csókjait.

--------

*Jimin POV*

Homlokomat az övének támasztottam és közelről néztem, ahogy lehunyt, megrebegő pillákkal élvezi az ujjaim munkáját. Nem tagadom, féltem, hogy fájni fog neki, még akkor is, ha ez kiküszöbölhetetlen volt. Annyira törékenynek és érzékenynek tűnt, ahogy alattam vonaglott a vágytól izzó teste. 

Már alapból fel voltam ajzva, de ahogy éreztem őt magam alatt, ahogy végre megérintettem és végigcsókoltam az egész testét, azt hittem, mentem felrobbanok. Nem is beszélve a gyönyörű mivoltáról és a tényről, hogy éppen az én tevékenységem miatt zihál. Visszahúztam a kezeimet és egy csókot adtam a szájára. Elmosolyodtam, amikor felnyitotta a szemeit.

- Két kérésem van hozzád - Suttogtam a szájára.

Ismételten nyomtam egy csókot a szájára, miközben saját magamat vettem a kezembe, hogy a megfelelő helyre irányítsam magam. Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt, hiszen már az felemelő érzés volt, hogy éreztem a melegét. 

- Igen? - Lehelte az ajkaimra izgatottan.

Összeszedtem magam és megpróbáltam nem előre lendíteni a csípőmet, pedig már nagyon váratott magára a mozdulat. Izzadtam és nem a melegtől, hanem attól, hogy saját magamat kellett visszafognom és uralkodnom a mindent elsöprő kéjvágyamon. Most ő volt a fontos és nem a szükségleteim.

- Egy - Nyögtem a számot, amikor aprót mozdult alattam. - Ne mozogj, kérlek! 

Leejtettem a fejem és a nyaka hajlatába fúrtam, a felerősödött hullámtól. Iseul bólintott és csendben maradt.

- Szóval egy - Emeltem fel újra a fejemet, hogy ránézhessek. - Utálom nem hallani a hangodat, szóval ne fogd vissza! 

A lány bólintott egyet és megnyalta a száját, ami bár csillogott a folytonos csókjainktól, mégis kiszáradó félben volt, ahogy azon át vette a levegőt, ahogy sóhajtozott. Bólintottam én is és igyekeztem összefoglalni gyorsan a szerte szét ágazó gondolataimat.

- Kettő - Leheltem és lehajoltam egy újabb csókra. - Fájni fog, de mindent megteszek, hogy ne figyelj rá.

- Oké - Bólintott ismét.

- Érzem, ha valami nem oké - Mutattam a mellkasomra, majd gyorsan vissza is tettem a kezem, hogy tartsam magam és a legkevesebb mozgást végezzem, amíg nem vagyok a tetteim ura. - De azt akarom, hogy szólj, ha álljak le, mert félek, hogy elveszítem a fejem.

- Jó - Nyelt egyet ismét.

- Készen vagy? - Mosolyodtam el.

Iseul lehunyta a szemét és válasz helyett lehúzta a fejemet és egy csókot nyomott a már megharapdált, szétrágcsált ajkaimra. Ezt egy igennek vettem és a tőlem-és az önuralmamtól- telhető leglassabb tempóban fogtam neki a dolgomnak.

*Iseul POV*

Úgy tűnik, nem csalt a szemmértékem és Jimin tényleg nem panaszkodhat a méreteit illetően. Hangosan a csókba nyögtem és kénytelen voltam elválni a kívánatos ajkaktól, hogy a párnába temessem a fejemet. Összezártam a szememet és próbáltam nem felordítani fájdalmamban.

- Engedd el magad - Nyögte Jimin a fülembe.

Ujjai satuként martak az oldalamba, ami azt jelentette, hogy neki is hatalmas hidegvér és fegyelmezettség kellett ahhoz, hogy ennyire lassan és figyelmesen csinálja. Vettem egy mély levegőt és hagytam, hogy szépen, lassan teljesen kitöltsön.

Jimin megállt és egy erőteljes nyögéssel adta tudtomra, hogy szerinte eléggé fasza az érzés. Nem mozdult meg, hagyta, hogy ha nem is teljesen, de legalább egy kicsit megszokjam a különös érzést és lenyugodjak.

- Bassza meg - Morogta a fülembe. 

*Jimin POV*

Csak vártam és a másodpercek hosszú óráknak tűntek, ahogy a keskeny csatornában pihentem és igyekeztem nem egy hatalmas, erőteljes lökéssel a lány tudtára adni, mennyire akartam már. A várakozásaimat így is felülmúlta, végre teljesen az enyém lehetett. A boldogság majd szétvetett és hihetetlenül hálás voltam a hatalmas bizalmáért. 

Feltámaszkodtam, hogy le tudjak nézni a lányra. Lehunyt szemei meg-megrebbentek, ahogy mozogni kezdtem, mert már nem bírtam tovább. Lehajoltam és bevezetés nélkül átfúrtam a nyelvemet a szájába, hogy eltereljem a figyelmét egy kicsit, amíg a fájdalom nem veszít az erejéből. 

Király páros /Bts Jimin FF/Where stories live. Discover now