Közelebb hajoltam Jimin-hez, aki szintén lefelé irányította a nyakát, hogy találkozzanak az ajkaink. Tenyeremet a hasára fektettem és élvezettel simogattam a tisztán kivehető kockákat. Ujjaim alatt szinte izzott a fehér, puha bőre és éreztem, ahogy lassan mozog a lélegzetvételek alatt. Ajkai az enyémeken mozogtak, egyidejűleg pontosan úgy, ahogy azt ő akarta. Vittem a számat az övével együtt, hogy egy pillanatra se váljon el a telt, nedves párnáitól. Ujjai lassan csorogtak végig a gerincem vonalán, átrajzolva az oszlop apró csontjait. A leheletfinom érintéstől akaratlanul is ívbe feszítettem a hátam, ami azt eredményezte, hogy még közelebb furakodtam Jimin-hez. A melleim teljesen hozzá préselődtek és már alig látszódtak többnek, mint egy szétlapított palacsinta, de az érzés valami fenomenális volt. Jimin ujjai a hajamba tévedtek és megmarkolták a szabadon lógó tincseket és úgy állították a fejemet, ahogy neki az kényelmesebb volt. Nyelve lassan átsiklott a számba, miután érintette az alsó ajkamat, hogy tudtomra adja érkezését. Én is felé nyújtottam az enyémet, hogy köszöntsem nedves izmát és forrón kapcsoljuk össze őket.
*Jimin POV*
Iseul ujjai óvatosan tapogatóztak a hasfalamon, kitapintva és körberajzolva minden egyes izomtónust. Apránként haladt felfelé a mellkasomig, mintha félne, hogy elszalajt egy apró négyzet-centiméternyi bőrt megérinteni és alaposan áttanulmányozni selymes bőrével. Tenyere a mellei és az én mellkasom közé vájódtak, hogy onnan egy könnyed mozdulattal csusszanjanak a nyakam köré. Amint már nem volt útban a keze, visszahúztam magamhoz, hogy érezzem forró testét. Egyik kezem a hajában kapaszkodott és úgy tartottam vele a fejét, ahogyan úgy éreztem, hogy kényelmesebben tudom csókolni őt. Másik kezem visszacsúszott a hátán és a derekára simítottam. Fel-le csúsztattam a tenyeremet a bordáin, néha útba ejtve a melleinek a szélét. Az ilyen érintéseim apró hidegrázásokat küldtek Iseul egész testére és apránként már a mellei is keményebben nyomódtak nekem, ahogy élvezték a figyelmemet.
Elválasztottam a számat az övétől és egy gyors mosolyt küldtem a lánynak, mielőtt eltűntem volna a nyaka hajlatában. Számat, ami nedves volt az összekeveredett nyálunktól, a füle alá tapasztottam és egy pillangópuszit nyomtam a vékony, érzékeny bőrre. Lassan haladtam lefelé a nyakán, vigyázva, hogy egyetlen egy pontot se hagyjak szárazon. Iseul ujjai szorítottak a nyakamon minden egyes apró csók után. Lejjebb, valahol a nyaka közepén már nem csak a számat használtam, kidugtam a nyelvem és azzal is szorgoskodtam, hogy minél élvezetesebb csókokat hagyjak a vékony területen. Újabb és újabb sóhajokat engedett el a szája és amint eltaláltam egy olyan pontot, ahol a nyaka a legérzékenyebb volt, megszorította a nyakam és önkénytelenül is közelebb húzott magához. A bőrére mosolyogtam és folytattam annak az egy helynek a kényeztetését. Közben ujjaim megállás nélkül simogatták a felforrósodott bőrét az oldalán és már áttévedve a hasára is.
Fülemet kitöltötték a jóleső sóhajok és lélegzetvételek, amiket a figyelmességemre eresztett el. Elváltam a nyakától és újból felegyenesedtem, hogy ránézzek. Narancssárga szemei izzottak és szinte pörögtek a vörös színnel vegyülve. Lehajoltam és a lány szájára tapadtam ismételten, hogy ezúttal figyelmeztetés nélkül használjam a nyelvemet és csókoljam meg éhesen, szinte felfalva őt. Kezem felmászott a hasfalán ás egyetlen ujjamat használva végighúztam a melle alatti sávot. A csókunkba sóhajtott, majd mintha mi sem történt volna, éhezve kapott vissza a számra. Nem bírtam tovább várni, meg kellett érintenem őt. Napok óta csak figyeltem őt, ahogy a szárnyai miatt félmeztelenül járkált. Aztán még mindig melltartó nélkül császkált és bár volt rajta póló, melleinek apró ugrálásain tökéletesen ki lehetett venni a lépéseinél, vagy ahogy lefeküdt, tisztán kivehető volt a kebleinek összenyomódása a kanapén.
Négy ujjamat a melle oldalára vezettem, míg egyetlen hüvelykujjal szántottam végig az első részen. Ujjaim alatt félreérthetetlenül tapintható volt a túlfűtöttség okozta apró keménység. Érintésemre elszakadt a csókból és nyitott szájjal lélegzett. A szemembe nézett, miközben én újból és újból megjártam az utat. Később egész tenyeremet csatlakoztattam az egyetlen ujjamhoz és immár teljes marékkal élvezhettem a feszes kebleinek érintését. Még én is gyorsabban lélegeztem tőle, csak attól, ahogy néztem és végigkövettem mancsaimnak az útját és tevékenységét.
- Iseul - Leheltem, amikor végre elszakítottam a szememet a mellkasáról.
Nem válaszolt, hiszen olyan gyorsan szedte a levegőt, hogy csodáltam, hogy nem fulladt meg. Felületes és gyors leheletei voltak, ahogy élvezték a kezem által adott kényeztetést.
Homlokomat az övének támasztottam és közelebb húztam magamhoz.
- Akarlak - Suttogtam a szájára.
Válaszként egy mélyebb sóhajt kaptam. Ajkait az enyémeknek nyomta, amit egy helyeslő és beleegyező válasznak vettem.
- Először fürödjünk le - Mondtam.
Iseul csak bólintott és egy fél lépést hátrált. Ujjait a rövidnadrágja gumijába akasztotta és egy egyszerű mozdulattal megindította a csípőjén. Az anyag utána a gravitációra volt bízva, leesett a lábához és ernyedten terült szét a csempén. Iseul kilépett a textil köréből és egy laza mozdulattal arrébb rúgta azt. Kerek szemekkel néztem végig a testén, ami immáron teljesen meztelenül tárult elém. Vékony, de sportos, izmos combokkal és meglehetősen kerek fenékkel büszkélkedhetett. Megnyaltam a számat és nyögtem egyet a látványra. A lány elmosolyodott és kacéran hátat fordított. Könnyed léptekkel ment el a kádig, és teljes sugárral megengedte a meleg vizet, majd egy kis hideget is engedett hozzá. Visszafordult, majd leült a kád szélére.
- Menni fog egyedül? - Félrebiccentette a fejét és tekintete levándorolt a nadrágomra. - Vagy netalán segítsek?
Merész lett, ez tetszett. Pajzán mosolyra húztam a számat és két lépéssel elé léptem.
- Talán - Hangom rekedt és mély volt a hetek óta elfojtott vágytól. - Nem tudom, menne e.
Iseul felnevetett, de egy szó nélkül felemelte a kezét. Övem szíjára kapcsolta vékony ujjait és kicsit nehézkesen, de viszonylag gyorsan kibújtatta a csatból a bőr nadrágtartót. Leplezetlenül izgatott a látvány, ráadásul, ha akartam volna, akkor sem tudtam volna eltitkolni, mennyire tetszett, hiszen elég látványosan szűkre sikeredett a nadrágom az előző percek forró eseményeitől. Erre rátett egy lapáttal az előttem tevékenykedő lány, aki nem mellesleg teljesen pucéran kezeskedett a ruháim levételéről. Ellenállhatatlan volt. Nem tudtam, meddig bírom még visszafogni magam, így is morgások és apróbb hörgések szabadultak fel a torkomból, ahogy akaratlanul hozzám ért, ahogy az övemmel, majd a gombommal szórakozott.
YOU ARE READING
Király páros /Bts Jimin FF/
FanfictionSok barátom volt, a szüleimmel jól kijöttem és volt egy szerelmem is. De egyvalamit senki nem tudott... hogy valami nincs rendben velem. Amiket néha kívánok, a vízióim, az álmaim, a tetteim... nem voltak normálisak és ezt a szüleimen kívül senki nem...