Idő közben három díjjal gyarapodtam, amit nagyon szépen köszönök! Sok kérdést tettetek fel és volt köztük olyan, amit többen is kérdeztetek, így azokra csak egyszer válaszolok. Azért most írom, mert nem volt szívem megszakítani a sztorit út közben.
1.mi késztetett arra, hogy írni kezdj?
Ez egy jó kérdés, még én magam sem tudom pontosan. Valamikor régebben, amikor még unatkoztam egy nyáron, elkezdtem rövid kis történeteket írni az akkori kedvenc bandámmal és nagyon megtetszett, így hát a nyár végére négy teljes füzetet írtam tele egy sztorival.
2.mi szokott inspirálni?
Nincsenek előre megírt részeim, csak ha van időm, leülök a gép elé és beleképzelem magam a szereplők helyzetébe és érzéseibe. Hogy mindig folytassam a történetet, ti vagytok azok, akik ösztönöztök, mert a kommentjeitek és üzeneteitek alapján szeretitek azt, amit csinálok :)
3.szoktál írás közben zenét hallgatni?
Soha. Elvonja a figyelmemet és nem tudok összpontosítani a szereplőimre.
4. Ki a biasom?
Jungkook és Jimin JEEE <3 :D Más bandákból is vannak, mint például GD, JinYoung a got7-ből... de ők ketten az örök <3
5. olvasni szeretsz?
Imádok *-* Ha éppen nem írok, akkor olvasok. Órákon, kaja közben, elalvás előtt, buszra várva...
6. mit teszel, ha kedvtelen vagy?
Zenét hallgatok és táncolok.
7. olyan tárgy, ami közel áll a szívemhez, miért?
Nincs kifejezetten olyan tárgy, amiért ölni tudnék. Mindig is úgy voltam vele, hogy nem kértem semmit, inkább az emberekkel ápoltam a kapcsolatot.
8. Mi az, ami megnyugtat, ha ideges vagyok?
Zene. Mindenre a válaszom a zene :D
9. kedvenc illat
Nincs kifejezetten kedvenc illatom. Még parfümből is folyton más milyet használok, szeretem az újdonságot.
10. kedvenc dal
Kedvenc dalom nincs, mert nincs szíven négyszáz dalt leírni nektek ide. Talán a BTS-House of cards, amit mindig meg tudok hallgatni nyolcvanszor egymás után, miközben a hangoktól elájulok.
11. Van rossz szokásod?
Van, hogy egy szó annyira beleveri magát a fejembe, hogy hetekig képes vagyok beleszőni mindenbe addig, hogy nem csak a környezetemet, de már engem is idegesít.
12. Van háziállatod?
Van, két nyulam és egy kutyám, aki jelenleg nem velem lakik, hanem a nagyszüleimnél.
13. Mi az, amivel el szoktad ütni az idődet, ha unatkozol?
Általában írok, de ha ahhoz túl fáradt vagyok, akkor a YouTube csodás világa beszippant és órákat képes vagyok különböző videókat nézegetni a kedvenceimről.
14. Milyen szuper képességet választanál magadnak, ha lehetne?
Nehéz kérdés, talán a világ összes nyelvét szeretném beszélni gond nélkül. Igen, az nagyon tetszene :D
15. Sportolsz/sportoltál valamit?
Jelenleg táncolok, de korábban úsztam, kosaraztam, egy rövid ideig az iskolában röpiztem és jég koriztam hobbiból. De szerintem a világ összes sportját kipróbáltam már :D
16. Mi a kedvenc színed?
Attól függ.. ruhákban szeretem a mélybordó és sötétebb színeket. Alapból a lila, kicsit rózsaszínesebb változata, ami megfog és bármit ki tudnék színezni olyanra. :D
17. Van olyan szokásod, ami gyerekkorodról maradt fent?
Nem igazán tudom. Anyukám sokat mondta, hogy gyerekkoromban annyira érzékeny voltam, hogy már akkor is elsírtam magam, ha csak rám szóltak :D Ma már azért keményebb vagyok (na bumm), de még mindig elérzékenyülök, ha mást látok sírni vagy ha veszekednem kell. Utálok veszekedni, inkább mosolyogva letojom az illetőt :D
YOU ARE READING
Király páros /Bts Jimin FF/
FanfictionSok barátom volt, a szüleimmel jól kijöttem és volt egy szerelmem is. De egyvalamit senki nem tudott... hogy valami nincs rendben velem. Amiket néha kívánok, a vízióim, az álmaim, a tetteim... nem voltak normálisak és ezt a szüleimen kívül senki nem...