68.

2.8K 181 14
                                    

Egy gyors megjegyzés. Mint láthatjátok, túl vagyunk nagyjából a fő izgalmakon, lassan a vége felé közeledik a sztori. Mint azt megígértem, a sok szavazat miatt, ami alig pár szám eltéréssel érkezett Jimin-re és Taehyung-ra, most egy TaeTae ficibe kezdek bele. VISZONT! Nagyon sok levelet kaptam és azok szerint eléggé bejön nektek ez a 18+ vonal, amire építettem ezt a sztorit is. Éppen ezért egy kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel tudom, hogy vannak kor alatti olvasóim is :D Van valakinek kifejezett, kézzel-lábbal tiltakozása az ellen, hogy eleget tegyek ezeknek a kéréseknek, vagy mehet?  Természetesen nem csúnya részletességre kell gondolni, csak a megszokott írásaimra.

U.I.: Sorry, a rész kicsit mocskos lett, de remélem élvezni fogjátok :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Jimin - Leheltem a nevét erőtlenül, amikor elszakadtam a csókból.

- Hm - Morogta válaszként, de nem várta meg, hogy mit akarok, azonnal visszahajolt a számra és egy újabb, éhes csókba kezdett.

Már egy szál semmiben feküdtem Jimin ágyán, ahol körbeölelt a puha ágynemű és a férfi jellegzetes, mámorító illata, ami felkúszott az orromba és megbénította az agyamat. Jimin meztelen teste is teljesen beborított, ahogy finoman csókolt. Ujjai lassan mászkáltak fel-alá a felsőtestemen és a combomon, kisebb-nagyobb libabőröket eredményezve ezzel nekem. 

Nehezen az ujjaimra csavartam a haját és egy aprócska húzással emeltem el a fejét a számtól. Jimin egy morgással vált el tőlem és komolyan nézett a vöröses íriszeivel az enyémekbe. Vettem egy mély levegőt, hogy bele tudjak kezdeni abba, amit mondani akartam neki. A szemei cikáztak az enyémek között, ahogy még mindig tartottam a haját a markomban. Lassan eresztettem a szorításomon és Jimin arca is meglágyult. A kezével, amelyikkel nem támasztotta magát a fejem mellett, óvatosan az arcomra simított és halványan elmosolyodott. Lehajolt és egy lágy puszit nyomott a számra. Hüvelykujja ezután átsiklott az alsó ajkamon, hogy megérinthesse a meleg számat, ami valószínűleg már pirosan csillogott a heves csóktól.

- Minden rendben van? - Suttogta kellemes, nyugtató hangon.

Bólintottam és mosolyogva néztem a szemébe.

- Jimin, csináljuk meg! - Kértem.

Hangom reszketeg volt, de nem voltam benne biztos, hogy az izgalom vagy a félelem okozta az apró remegést. Jimin felvonta a szemöldökét és kicsit összeszűkítette a szemét, ahogy kérdőre váltott a csillogás a szemében. 

- Mire gondolsz? - Kérdezte és szemei az én pupilláim és a szám között kalandozott folyamatosan, ahogy a csevegés helyett már igazán visszatért volna a lényegre.

- A köteléket - Magyarázta.

Jimin szemei kikerekedtek és az ujjai megálltak a szám simogatásában. Nyeltem egyet, hiszen semmi reakciót nem kaptam. Nem tudtam, hogy rosszat mondtam vagy esetleg ő nem így gondolta, ilyen hamar és szíve szerint évekig várt volna még? Vagy ő is esetleg úgy tervezte, mint a szüleim és a gyerekünk első születésnapján szerette volna vagy majd valamikor az első kisbaba fogantatása körül? Ha egyáltalán akar gyereket...

- Biztos vagy benne? - Kérdezte Jimin reszketeg hangon.

- Te talán... nem? - Süllyedtem a párnába.

Jimin elmosolyodott és nyugtatóan újból mozgásra bírta az ujjait az ajkaimon és az arcomon.

- Dehogynem - Suttogta.

Lehajolt és egy lágy csókot adott a számra.

- Akkor? - Kérdeztem, mert éreztem a visszafogottságot rajta.

Király páros /Bts Jimin FF/Where stories live. Discover now