17. Önemsiz Biri

8.7K 1.1K 151
                                    

Kitabı daha fazla kişinin fark edebilmesi için listede yükselmemiz gerekiyor. Onun için de oy ve yoruma ihtiyacımız var. Geçen bölüm oy vermediğiniz bölümlere oy verdiğiniz için hemen 10 basamak yükseldik mesela :)

Bu bölüm, onlarca bölümdür bıkmadan usanmadan büyük bir sabırla aşk bekleyen esratorun95 için geliyoorr :)

Ben bu bölümü çok sevdim. Bakalım siz sevecek misiniz ^^

ÖNEMSİZ BİRİ

Scarlett'in attığı tekmeyle yarılan alnım, Amber'ın attığı yumrukların izi, tüm o acı ve ağrı geçmişti. Sürüklendiğim için ayaklarımda oluşan kesiklerden de geriye hiçbir şey kalmamıştı.

"Darren'ın getirdiği merhem sayesinde ertesi gün neredeyse tüm yaraların geçmişti. Nereden buldu ya da kime yaptırdı hiç bilmiyorum. Biz büyücüler için bile mucizevi bir şey bu."

Bunu öğrensem iyi olabilirdi. Darren ve Dom ile çalışma yapacaksam mutlaka bir yerlerimde yaralar oluşacaktı. Çalışmanın içeriğinin ne olduğuna dair bir fikrim olmasa da acı verici olacağından emindim.

Karnım bir kez daha guruldadı. Açlıktan ölmek üzereydim ama sevgili midem yemeklerle buluşmak için biraz daha bekleyebilirdi. Açlıktan midem sırtıma yapışmak üzere olsa da, kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissediyordum. O yüzden iyi görünmek de istiyordum.

Mag kalın dalgalar yaptığı saçımı kabartma işini bitirdiğinde ayağa kalkıp boy aynasının karşısına geçerek kendime baktım.

Artık o kalın gözlüklerden kurtulduğumdan gözlerimi ortaya çıkarmak için sadece bolca rimel sürmüştüm. Kaşlarımı boyayıp, beni daha sağlıklı göstermesi için şeftali tonlarında hafif bir allık sürmüştüm. Dudaklarımda ise yalnızca çok hafif renkli bir lipgloss vardı. Yemek yerken zaten çıkaracaktım ama iyi görünme işini tam yapmak istiyordum.

Altımda, aşırı zayıflığımı belli etmeyen o bol uzun eteklerimden biri vardı. Üzerime, omuzlarımı açıkta bırakan bir bluz giymiştim. İyice uzayan ve Mag'in yardımıyla ilk kez böyle havalı duran saçlarımı tek omzuma aldım.

Mag, çıkardığı işten memnun olacak gözleri parlayarak baktı bana.

"Yaşadığın onca şeyden sonra böyle güzel görünmen inanılmaz."

Gülerek ona döndüm.

"Tam olarak böyle hissetmek istiyordum. Teşekkür ederim."

"Lafı bile olmaz. Arkadaşlar birbirinin saçlarını yapmak için vardır," dedi o da gülerek.

O sırada, aklıma bir şey geldi.

"Aynen öyle," dedim, ecza dolabına doğru giderken. Dolaptan bir bant alıp, alnımda dikiş olması gereken yerin üzerini yeniden kapattım.

Mag ne yaptığımı anlamayarak bana baktı.

"Ne yapıyorsun?"

Bandın yapışkanlı kısmına bastırırken kendi kendime gülüyordum.

"Aklımda bir şey var."

"Sanırım eğlenceli bir şey," dedi Mag de anlamadığı halde benimle birlikte keyiflenirken.

"Göreceğiz," deyip uzattığı koluna girdim.

Mag'in kedisi Mavi, kapıyı açtığımızda bizden önce fırlayıp kendi yemek salonlarına doğru koştu. Mag benimle ilgilenirken onu unutmuştu muhtemelen.

CADI | ASKIDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin