BÖLÜM 47| Balo

8K 750 215
                                    

Cadı Wattys 2018'de uzun listeye seçildiii :) ♥

Cadı Wattys 2018'de uzun listeye seçildiii :) ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evde bizden başka kimse kalmamıştı. Mag'in annesi ve babası çocukları da alıp çıkmıştı. Çocuklar erken uyandığından bizi rahatsız etmemek için gitmişlerdi muhtemelen.

Ramona'dan yarım saat kadar sonra Mag de uyanıp aşağı kata inmişti. O da en az Ramona kadar kötü görünüyordu. Rengi atmış yüzüne tezat olarak gözaltları simsiyahtı. Şiş gözleri yarıya kadar bile zorlukla açılıyordu. O da tıpkı Ramona gibi ayaklarını sürüyerek odaya girip kendini koltuğa bıraktı.

"Telefonunu açtın mı?" diye sordu, elinde tuttuğu telefonu sallayarak. Bu hareketin bile ona zor geldiği belliydi.

"Hayır çünkü yanımdasın."

Beni arayacak olan yegane kişiler Mag, Darren ve Dom ile günlerdir birlikte olduğum için aklıma bile gelmemişti.

Darren da aşağı indiğinde o da Ramona ve Mag gibi kendini koltuğa bıraktı.

"Pazar günü Max için balo düzenlenecekmiş," dedi Mag. "Herkesin baloya uygun şekilde giyinmesi de tembih edilmiş. Şaka falan yapıyor olmalılar. Bugün Cuma yahu! Pazar günkü balo bugün mü haber verilir? En az on beş gün önce söylemeleri gerekirdi."

"Max'in geleceğini bilmiyorlardı ki," dediğimde, Mag bir an afallayıp sonra sıkıntıyla ofladı.

"Doğru ya!"

"Bu kadar kötü olan ne?"

Ramona'nın sorusu üzerine Mag ona inanamayarak baktı.

"Balo, Ramona! Balo deyince aklına ne geliyor? Balo demek gösterişli elbiseler, abartılı saçlar, paha biçilemez takılar, smokinler, eldivenler ve daha bir sürü gösteriş demek. Bir parti değil, lanet olası bir balo! Şimdiye dek şehirdeki tüm elbiseler tükenmiştir bile."

"En büyük sorununun baloda giyeceğin elbise olması ne hoş!"

Mag , Ramona'nın iğnelemesine cevap vermeden bir süre yüzüne baktı.

"Ah, senin bir sorunun var. Dün yanımda bomba patlamış gibi hissettiğimden farkına varamadım. Anlat, sorun ne?"

Ramona koltuğunda dikleşerek oturdu.

"Enerjimi hâlâ dünya ile eşitleyemedim, kendimi çok yorgun hissediyorum. Şimdiye dek gücümü toparlamış olmam gerekiyordu ama yarısına bile ulaşamadım."

Darren geldiğinden beri ilk kez konuştu. "Nedeni ne sence?"

"Bilmiyorum."

Darren'ın sorusuna Ramona'nın cevap vermesi üzerine Mag şok olmuş bir şekilde bana baktı. Dün çok yorgun olduğu için konuşamamıştık. Gülümseyip kafamı sallayarak cevapladım.

Ramona ve Darren son derece endişeli olduğundan bunu fark etmemişlerdi bile.

"Planımız kesinleştiğinde harekete geçmeden önce bir ara cennete gidip neler olduğuna bakacağım."

CADI | ASKIDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin