Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
☾
RUH İŞLERİ BAKANI
Saatler saatleri kovalarken hiçbir şey yapamamıştım. Denemediğim büyü kalmamıştı, meditasyon bile yapmıştım ama işe yaramıyordu. Şafağa iki saatten az kalmıştı.
Odanın ortasında, etrafım onlarca mumla çevrili halde otururken bir kez daha denedim. Çevremdeki her şeyin enerjisini çektim içime. Kendi enerjimle birleştirdiğimde büyük bir güç çıktı ortaya. Bu enerji ile çok güçlü büyüleri gerçekleştirebilirdim ama bir kapı açmaya yetmemişti. Enerjiyi serbest bıraktığımda, içimde kullanabileceğim küçük bir güç kırıntısı dahi kalmamıştı. Yorgunlukla devrilmemek için ellerimle yerden destek aldım. Üzüntüyle başımı eğdim.
"Üzgünüm."
Ramona yanıma çöküp beni kollarının arasına aldığında, odaya bir sessizlik çökmüştü. Ölüm sessizliği.
"Yapabileceğimiz başka bir şey yok mu?"
Soruyu sorarken Mag'in sesine umutsuzluk çökmüştü. Ne yapılabilirdi ki? Bir ruhu bedenine bir muhafızdan başka kimse döndüremezdi.
Ramona bana destek olarak kalkmama yardım etti. Biz de diğerleri gibi koltuklara oturduk. Darren'ın bakışlarının üzerimde olduğunu hissediyordum ama ona bakmak istemiyordum. Birkaç saniye... Yalnızca birkaç saniye dayandıktan sonra gözlerim onun gözlerini buldu. Ona baktığımda birkaç tane yaş yuvarlandı gözlerimden. Darren'ın bacağının üzerindeki eli yumruk oldu.
"Var."
Neden bahsettiğini biz anlamasak da ona şok içinde bakan Dom anlamıştı.
Mag benden önce davrandı.
"Ne var?"
"İmkânsız!"
Dom'un sesinin keskinliği gerilmeme neden olmuştu ama Darren üzerinde bir etki yaratmamıştı. Gözleri hâlâ benim üzerimdeydi.
"Siz neden bahsediyorsunuz?"
"Başka bir yolu var," dedi Darren.
Dom, sakinleşmeye çalışır gibi sinirle yüzünü sıvazladı. Tekrar Darren'a baktığında hiç de sakinleşmiş gibi görünmüyordu. "Onun Emily gibi bir güçten neler isteyebileceğini biliyorsun değil mi?"
Darren cevap vermeyince Dom ayağa fırladı. "Elbette! Elbette biliyorsun! O yüzden kefaret sen olacaksın! Buna izin veremem!"
Darren gözlerini benden çekerek, ağır ağır Dom'a baktı. "Senden izin alacak değilim."
Pekâlâ, bu benim tüylerimi tamamen diken diken etmişti. Hem Darren'ın Dom'a verdiği tepki, hem de yaklaşmakta olan kötü bir şeyin haberi bir ürperti şeklinde tüm bedenimi sarmıştı. Ayrıca kefaret her neyse çok kötü bir şey olduğu belliydi.
"Şunu açıklayacak mısınız?"
"Baron Samedi'yi çağırmalıyız."
Ben hiçbir şey anlamazken, Mag Darren'ın cevabı karşısında şok hali içinde ayağa fırladı. "Baron Samedi gerçekten var mı?"
Ramona onun kadar şok olmasa da, oldukça şaşkındı. "Siz Baron'u çağırabiliyor musunuz?"
Evet, olayı anlamayan tek kişi bendim. "Baron Samedi kim?"
Soruma cevap veren tabii ki Mag olmuştu. "Baron Samedi, güzelim, ruh işleri bakanı."
Şok olma sırası bendeydi. "Diğer tarafta bürokrasi mi var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADI | ASKIDA
FantasyYanılmıştım, gözlerinde şeytanın ışığını taşımıyordu. O; şeytanın ta kendisiydi. || * "Nesin sen Darren?" Dudaklarında oluşan kıvrım tehlike uyarısıydı. Onun bizden çok farklı olduğunu anladığımı biliyordu ama bu tehlikeli sulara gireceğimi düşünm...