Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
☾
BARON SAMEDİ
Duman dağıldığında gözlerimi açıp Baron Samedi'ye baktım. Kesinlikle ama kesinlikle hayalimde canlanan kişiyle alakası yoktu. Ben aşırı yaşlı, uzun beyaz sakallı, görünüşünden bile bilgelik akan birini bekliyordum. Oysa o, yirmili yaşlarının ortasında gibi görünüyordu. Birkaç tanesi iliklenmiş –ki onlar da yanlış iliklenmişti- beyaz gömleğinden görünen pürüzsüz siyahi teni ve fazla gelişmiş kasları ile her kızın ağzını açık bırakacak bir erkek vardı karşımda.
Kot pantolonunun fermuarı çekilmiş olsa da düğmesi iliklenmemişti. Onu çağırdığımızda her neredeyse –nerede olduğunu tahmin etmek zor değildi- aceleyle geldiği belli oluyordu.
Eliyle alnını tutmuş, diğer elinin işaret parmağını biraz beklememiz için kaldırmıştı.
"Tam da zamanını buldunuz," diye söylendi.
Elini yüzünden çekip beline koyduğunda, yüzünü görebildim. Kısacık kestirdiği saçları sayesinde yüzünün mükemmel hatları ayan beyan ortadaydı.
Darren'a doğru yürüdü. Yürüyüşüne bakılırsa kesinlikle sarhoştu. Elinden rom şişesini aldı, romdan büyük yudumları peş peşe midesine gönderirken koltuğa doğru yürüdü. Kendini koltuğa bıraktığında kaba bir hareketle ağzını koluna sildi. Koltuğun üzerine rahat bir şekilde yayılıp, bir kolunu yaslanma kısmının üzerine koydu. O kadar iri ve uzun boyluydu ki, koltuğun yarısını kaplamıştı.
"Beni ne kadar boktan bir zamanda çağırdığınızdan haberiniz bile yok değil mi? İspanyanın en güzel üç kadınıyla birlikteydim ve neredeyse sonuna gelmek üzereydim." Sırıtıp göz kırparak ekledi: "Anlarsınız ya?"
Üç kadın mı? Hem de aynı anda. Vay canına...
"Seninle birlikte gevezelik etmek inan ki isterdik ama hiç vaktimiz yok Baron."
Darren'ın bu cümlesi üzerine Baron yüksek sesli bir kahkaha patlattı.
"Sen ve gevezelik etmek mi? Dominic'in benim için striptiz yapma olasılığı bile daha fazla."
Dominic yüzünü buruşturdu. "Kes şunu."
"Yeni isimlerimizi nereden biliyorsun?"
Dom, Baron'un söylediği şey yüzünden onun ismini bilmesine takılmamıştı ama Darren bunu kaçırmamıştı. Görünüşe göre de bunu biliyor olması epey canını sıkmıştı.
"Son karşılaşmamızın üzerinden çok uzun zaman geçti, o zamanlar bu isimleri kullanmıyorduk."
Baron'un Darren ve Dominic'i tanıyor olması ilginçti. Demek ki Darren ve Dom'un daha önce de işleri düşmüştü Baron'a.
Darren gerilmiş gibi görünse de Baron gayet rahat hatta biraz lakayt ve alaycı bir hava içindeydi. Elindeki şişeyi bırakıp ayağa kalktı. Pantolonunun ve gömleğinin düğmelerini ilikledi.
"Bildiğim birçok şey var Darren. Benim kim olduğumu çok iyi biliyorsunuz, buna şaşırmaman lazım. Bu arada, bana Baron Cemetiére diye seslenmen hoşuma gitti."
"Öyle seslendim çünkü o şekilde seslenenlere daha çok kulak veriyorsun."
"Evet çünkü adım Cemetiére, ölülerin efendisiyim."
Gözleri Ramona'yı bulduğunda, ilgisini çeken bir şey keşfetmiş gibi ona doğru yürüdü.
"Ramona! Seni tanıyorum!" Kafasını yana eğip ona hayran hayran baktı. "Beni çağıracak olursan Cemetiére demene gerek yok. Tatlım, hayatım gibi şeyler söyleyebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADI | ASKIDA
FantasyYanılmıştım, gözlerinde şeytanın ışığını taşımıyordu. O; şeytanın ta kendisiydi. || * "Nesin sen Darren?" Dudaklarında oluşan kıvrım tehlike uyarısıydı. Onun bizden çok farklı olduğunu anladığımı biliyordu ama bu tehlikeli sulara gireceğimi düşünm...