BÖLÜM 52| Cehennemin Tadı

5K 703 46
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)



Cehennemin Tadı


Emily'nin Gölgeler Kitabı.

Bir hercaiyim ben. Belki de bu yüzden tüm sevdiklerimi kaybetmekle lanetlendim. Maggie de aklımı yitirmemem için yanımda, biliyorum. Çünkü o olmasa aklımı yitiririm. Aklımı yitirirsem acımı çekemem. Oysa lanetimin, acımı iliklerime kadar hissetmemi istediğine eminim. O yüzden aklımı yitirmemi istemiyor.

Cehennemin tadını almış bir hercaiyim ben.

Korktuğumdan da fazlası oldu. İçimdeki karanlık yer benliğimi yuttu, bir hiçten ibaretim yazmıştım. Ama o, benliğimden fazlasını yuttu. O, kardelenleri öldürdü. Artık her zamankinden daha fazla hiçlik barındırıyorum içimde.

Ben, hiçliğin ta kendisi oldum.

Neredeyim? Hangi gündeyiz? Günün kaçıncı saati? Bilmiyorum. Umursamıyorum. Ben, sevdiklerimi kaybettiğim saatteyim hâlâ.

Hiçleştiğimden beri kim olduğumun önemi yok. Büyücü? Muhafız? Emily? O? Önemli değil artık. Sadece tek bir tanımım var: Cennet kokusunu lekeleyenim ben. Belki de bu yüzden gözlerimin kara lekesi.

Hissetmiyorum. Ruhum ölü kardelen tarlasında yas tutuyor. Yeniden bastıran karanlığın ortasında yatıyor boylu boyunca. Cenin gibi kıvrılıp, bir cenin saflığına dönebilmek için dua ediyor.

İçimdeki ölülerle ne yapacağım? En önemlisi, Darren için ben ölmüşken, nasıl yaşamaya devam edeceğim? Hayatta aldıkları ilk nefesi birbirinden çeken iki yaralı ruhtuk biz. Darren beni öldürmüşken ben nasıl yaşayacağım? Darren gitti. Benim nefesim kesildi.

Cehennemin tadını almış bir hercaiyim ben. Kardeleni öldürdüm. Lanetlendim.

Babamı kaybettim.

Annemi kaybettim.

Lana'yı, Juliet'i, Jess'i kaybettim.

Dominic'i kaybettim.

Ramona'yı kaybettim.

Darren'ı kaybettim.

Annemi yeniden kazanmak bir umuttu benim için. Ama anladım, bozulan şeyler bir daha eskisi gibi olmuyormuş. Kaybedilenler tekrar kazanılmıyormuş. Ve benim lanetim de buymuş.

Darren benim sonumu getirecek olsa da umursamıyordum. Oysa onun sonunu getiren benim.

Cehennemin tadını almış bir hercaiyim ben. Umut kokan ışıktan kardelenleri öldürdüm. Umudu öldürdüm. Kendimi öldürdüm. 

☾ 

Kısacık bir G.K bölümü olduğu için diğer bölümü en kısa sürede yayımlamaya çalışacağım. Aslında planım yarın yayımlamak ama kuzenimin nişanı olduğu için hazırlık telaşındayız, sürekli planlarım bozuluyor :D O yüzden en kısa sürede diyeyim ki söz vermemiş olayım :)

Sizi seviyorum ♥ 


CADI | ASKIDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin