Yeni bölüm yarın 22.00'de.
DİKKAT!
Gölgeler kitabı diye nasıl olsa yeni bölüm değil, okumama gerek yok diye düşünmeyin sakın. Emily gölgeler kitabına yazdığında mutlaka zaman geçmiş ve bazı olaylar yaşanmış oluyor Emily de bunların özetini geçiyor.
Emily'nin Gölgeler Kitabı
6 Mart Pazar
00.53
Yazmayalı ne kadar da çok şey olmuş. Aylardır yazmamış gibi hissediyordum ama son yazmamın üzerinden yalnızca yirmi gün geçmiş. Bu yirmi günde neler yaşadığımıza inanamazsın. Nereden başlamam gerektiğini bile bilmiyorum. Öncelikle güncellemeleri yapıp, daha sonra kısaca bahsedeyim.
1 ) Ben bir ölüm muhafızıyım.
Yani Cennet, Cehennem ve Araf kapılarının muhafızıyım. Sadece muhafız demek yerine neden ölüm muhafızı dediklerini tam olarak bilmiyorum. Bunu nasıl öğrendiğimi ise ne sen sor, ne ben anlatayım. Maggie, Darren ve Darren'ın bir anda ortaya çıkan abisi Dominic yardımcı oldu desem yeterli olur bence.
Bunun nasıl olduğunu hiç birimiz tam olarak bilmiyoruz. Ölüm muhafızı iken dünyaya tekrar nasıl doğduğum tam bir muamma. Yeniden doğduğum için de hem cadı hem muhafızım. Bunun ne işe yarayacağına daha sonra geleceğim.
2 ) Maggie bir kahin.
Onun geleceği görme olaylarına ne kadar da takıntılı olduğundan bahsetmiş miydim sana? Aslında takıntı değil, içinde büyüyen bir güç yüzündenmiş. Kahinler de orijinal tarot destesi ve rune taşı gibi yardımcı materyalleri ile birlikte yok olup gitmişti. Ancak bir kişiyi arkalarında unutmuşlar!
Maggie benim muhafız olduğumu, benden daha önce öğrenmiş. Tüm o benden uzak durmalar, Darren ile takılmalar, sürekli meşgul halde oradan oraya koşuşturmalar falan onun içinmiş. Benim muhafız olduğumdan emin olmak içinmiş tüm yaptıkları. Emin olmaları gerekiyordu çünkü güçlerimi ortaya çıkarabilmek için hayatımı tehlikeye atmak zorunda kaldılar. Neyse, bunlar önemli şeyler değil artık.
3 ) Darren ve Dominic iblis.
Şaşırdın mı? Ha ha! Sakın şaşırma! Bu daha başlangıç! Şaşırman gereken yerlere henüz gelmedik, inan bana.
Darren ve Dominic iblis olmadan önce neymiş biliyor musun? Melek! Ama cennetten cehenneme kovulduklarında ışıklarını kaybedip iblise dönüşmüşler. Sonra da cehennemden dünyaya sürülmüşler. Her ne yaptılarsa, cehennem bile kabul etmemiş onları. Merak ediyorum, buradaki ayrıntıyı yakaladın mı? Cehennemde istenmedikleri için dünyaya sürülmüşler. Burayı çöplük olarak kullanıyorlar anlayacağın. Acaba kaç iblisi yeryüzüne yolladılar?
4 ) Aramıza bir melek katıldı.
Doğru söylüyorum, gerçek bir melek. Cennette yaşayanlardan. Adı Ramona. Cennete açtığım bir kapıdan geçip bizimle yaşamaya başladı. İşte, asıl olaylara geldik.
Her şey ölüm muhafızı olduğumu öğrenmemden sonra başladı.
Yüce konsey üyesi Max, Darren ve Dominic'i muhafızı bulması için görevlendirmiş. Yaptıkları büyüler onları Sarmaşık'a yönlendirmiş. Ve burada yaptıkları ve Maggie'nin görüşleri ise bana. İki iblis, bir muhafız ve bir kahin; hem cennete hem de yeryüzüne kıyameti getirmek için ayaklanan yarı tanrılara (aslında onlar yarı tanrı falan değil sadece tanrının ilk yarattığı çok güçlü varlıklar) karşı savaşabilmek için birleştik. Onlar yeryüzünde yaşamın başlamasından bir süre sonra çıkarttıkları bir savaşta alt edilip hapsedilmişler. Şimdi ise yeniden saldırıya geçtiler. Ve bu sefer çok daha güçlüler. Cennet bir savaşın eşiğinde olduğu için de Ramona ve bir arkadaşı dışında kimsenin umurunda değiliz. Cennet tarafından kendi kaderimize terk edildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADI | ASKIDA
FantasyYanılmıştım, gözlerinde şeytanın ışığını taşımıyordu. O; şeytanın ta kendisiydi. || * "Nesin sen Darren?" Dudaklarında oluşan kıvrım tehlike uyarısıydı. Onun bizden çok farklı olduğunu anladığımı biliyordu ama bu tehlikeli sulara gireceğimi düşünm...