Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
☾
MELEKLER
Koridora çıkmak için kapıya doğru iki adım atmıştım ki kapı sertçe açıldı. Max içeri dalıp beni elimden tuttuğu gibi dışarı sürükledi. Diğerleri de o sırada koridora çıkmıştı.
Ramona panik halindeydi, onu ilk kez böyle görüyordum. Kocaman açılmış gözleri ve korku dolu bir ifadeyle bize baktı.
"Melekler!"
Melekler mi? Melekler tarafından mı saldırıya uğruyorduk? Ama neden?
Max ile birlikte aralarından geçip giderken peşimize takıldılar.
"Evin etrafını sarmış durumdalar. Bodruma inmelisiniz, orada evin biraz uzağına açılan bir tünel var."
Merdivenlerden aşağı inerken basamakları ikişer ikişer atlıyorduk. Kuvvetli ve tok bir ses eşliğinde ev temelinden öyle bir sallandı ki, neredeyse merdivenlerden aşağı yuvarlanacaktık. Dengede durabilmek için duvara tutunduk. Duvarlardaki tabloların bir çoğu yere düşmüştü. İyi olup olmadıklarını görmek için arkama döndüğümde Darren'ı göremeyince seslendim.
"Darren!"
Biraz önce peşimizdeydi! Dom bile fark etmemişti ortadan kaybolduğunu. Neyse ki tekrar görüş alanıma girmesi çok kısa sürdü. Tekrar yukarı çıkmıştı. Neden geri dönmüştü ki?
Max tekrar koşmaya başladığında hâlâ elimi bırakmamıştı.
"Kapıyı açmaya çalışıyorlar. Acele etmelisiniz büyüm onları uzun süre oyalayamaz."
Giriş katına indiğimizde büyülü sözler fısıldadı. Duvarı kaplayan tahtalardan biri bir kapı gibi açıldı.
Melekler kapıya bir büyü daha yaptığında bu sefer Mag ve ben yere düştük. Ses o kadar yüksekti ki, geçici sağırlık geçirdiğimi düşündüm.
Max beni yerden kaldırırken bir andan kısa bir sürede Darren diğer koluma girdi.
"Neden kaçıyoruz?"
Max sanki dünyanın en saçma sorusunu sormuşum gibi baktı bana. Neden bu kadar şaşırdığını anlayamamıştım.
Büyüler peş peşe evin kapısını bulurken, "Acele edin!" diye bağırdı Max. "Yardımcıma haber vereceğim, sizi evinize ulaştıracak!"
Mag, Ramona ve Dom'un peşinden içeri girerken dönüp Max'e baktım.
"Sen gelmiyor musun?"
"Birinin onları oyalaması lazım!"
"Olmaz!" deyip tekrar kapıya doğru yürüdüğümde Max'in gözleri bir saniyeliğine arka tarafıma kaydı. Darren beni belimden tutup geriye çektiği anda Max büyülü sözleri söyleyip kapıyı kapattı. Duvarlara yerleştirilmiş taşlar kapının kapanmasıyla parlayıp, bodrum kata inen merdiveni loş bir ışıkla aydınlattı.
Güçlü bir büyü ile ev tekrar sarsıldı ve çatlayan duvarlardan üzerimize toz parçaları yağdı.
Darren'ın kollarından kurtulduğumda, "Onu burada bırakamayız!" diye bağırdım arkadaşlarıma. Dışarıdan durmaksızın yapılan büyüler gücünü daha da arttırmıştı.
Ramona bu cümlemle birlikte kapıya doğru hareketlendi. Aynı anda Dom onu engelleyip, kolumdan tutarak beni ona bakmaya zorladı.
"Ramona'nın yakalanmasını mı istiyorsun? Max kendi başının çaresine bakabilecek güçte!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADI | ASKIDA
FantasyYanılmıştım, gözlerinde şeytanın ışığını taşımıyordu. O; şeytanın ta kendisiydi. || * "Nesin sen Darren?" Dudaklarında oluşan kıvrım tehlike uyarısıydı. Onun bizden çok farklı olduğunu anladığımı biliyordu ama bu tehlikeli sulara gireceğimi düşünm...