Medyada; Çağrı Acar.
Mert'i görünce olduğum şok olmuştum resmen. Şimdi Mert kim derseniz Mert benim sevgilim. Ortaokuldan bu yana bana aşık. Onu sevmediğimi her ne kadar söylesem de beni dinlemedi. Bende denemekten zarar gelmez diye ısrarları üzerine ona bir şans vermiştim. Mert kumral saçları ve ela gözleri ile oldukça yakışıklıydı. Bana karşıda oldukça iyi ve samimiydi, ama ne kadar denesem de onu sevememiştim. Ayrıca Mert Ted Kolejin'deydi,burada ne işi vardı.Mert geri çekildiğinde ''Hadi sevgilim okulumuza girelim. '' dedi ve elimden tuttuğu gibi beni yürütmeye başladı. Mert'i karşımda görünce şaşkınlıktan Uraz'ı unutmuştum. Etrafıma baktığımda Deniz'in yanına gitmiş ve yan gözle bize bakıyor olduğunu gördüm. Mert'e döndüğümde ''Mert senin burada ne işin var ? ''diye sordum. Bana baktı ve ''okuluma geldim sevgilim. Artık bende buradayım. ''dedi ve birlikte okula geçtik. Sınıfa geldiğimizdeyse benim sırama geçti. Sınıfa göz ucuyla baktığımda sınıftaki çoğu kişinin-özellikle kızların-bize,özellikle de Mert'e baktığını gördüm. Onlara kötü bakışlarımı gönderip mecburen bende Mert'in yanına oturdum. Mert'in yanımdan kalkmasını söylersem kabalık olurdu. Bunun için Nisan'ın gelmesini beklemeye başladım. Nihayet Nisan geldiğinde bizim sıramıza doğru gelmeye başladı. ''Kusura bakma ama burası benim yerim. Arkalarda boş sıralar var. Oraya geçebilirsin. ''dedi Nisan. O sırada Mert ayağa kalktı ve Nisan'ın kulağına duyamadığım birkaç şey söyledi. Ardından Nisan bana baktı. ''Tamam, görüşürüz Selin. ''dedi ve arkaya Barış'ın yanına geçti.
Nisan'dan
Sınıfa geldiğimde Selin'in yanında tanımadığım birisini gördüm. Şaşkınca yanlarına doğru gittiğimde''Kusura bakma ama burası benim yerim. Arkalarda boş sıralar var. Oraya geçebilirsin''dedim.Tanımadığım çocuk benim kulağıma doğru eğilip''ben Mert Talaş .Selin'in sevgilisiyim. Artık burada oturacağım. Zorluk çıkarmadan arkaya geç! ''dedi sinirle ve Barış'ın yanını işaret etti. Normalde onun dediğini bu kadar çabuk kabul etmezdim ama Barış'ın yanının boş olduğunu görünce seve seve kabul ettim. ''Tamam.görüşürüz Selin.''dedim ve arkaya Barış'ın yanına geçtim. Barış'ı geçen sene görmüştüm. Zaten bende geçen sene gelmiştim. Uzun zamandır onu kesiyordum ve sanırım ondan hoşlanıyordum. Ama yanında birkaç kız gördüm mü ümidimi kaybediyordum, çünkü kızlar yanında en fazla birkaç gün kalıyordu-ki kızlar çok taştı-bana kesin bakmazdı. Moralim bozuldu ve somurtarak önüme döndüm. O sırada Barış gözlerinin telefondan ayırmayarak''Selam! '' dedi. Bende ona''selam''dedim ve ne yaptığına bakmaya başladım. Araba yarışı oynuyordu. Biraz daha havadan sudan konuştuk ve hoca gelincede hocayı dinlemeye başladık.
Selin'den
Derslerde sürekli Uraz'a bakmıştım ama bir kez olsun bana bakmamıştı. Uraz bana bakmadığı için üzülmüştüm çünkü kör olsa bile ısrarcı bakışlarımı fark ederdi. Bana bakmadığı için yüzüm sirke satıyordu ama Mert sürekli espriler yapıp, şekilden şekle girince bir süre sonra Uraz'ı falan unutmuştum ve Mert'le güzel vakitler geçirmiştik. Mert'in beni arkadaşı olarak görmesini istiyordum. Keşke onunla hep arkadaş kalsaydık diye geçirdim içimden. Diğer derslerde aynı geçti. Ecrin, Barış, Mert ve Nisan'la takılmıştık. Barış ve Mert'te çok iyi anlaşmışlardı.Güzel geçen günün ardından eve geldim. Akşam yemeğimizi yedik ve Çağrı, İdil, Samet ve ben Siccin 2'yi izledik. Aramızda en çok ben korkmuştum. Çağrı benden yaşça küçük olmasına rağmen gram korkmamıştı. Onlarla biraz daha takılıp oyun oynadıktan sonra odama geçtim. Üzerime pijamalarımı giyip odamdaki balkonuma çıktım. Kitap okudum, müzik dinledim. Tam odama geçecekken Urazlar'ın evinin balkonunda Uraz'ı ve bir kızı gördüm. Uraz onlara baktığımı anlamışçasına bana baktı ve piç bir gülüş atıp tekrardan kıza yöneldi. Tam olarak ne yaptığını anlamasma da pek doğru bir şey yapmadıkları kesindi. Sinirle odama geçtim ve perdemin arasından onlara baktım. Benden sonra Uraz kızı kucağına alıp odaya geçti ve perdeyi kapattı.
Oy ve yoruma atmayı unutmayın.kendinize iyi bakın.Bay bay:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞUM
ChickLitUmut tükenince yine çarpar mıydı kalp? Hayatında hiçbir zorlukla karşılaşmamız bir kız. Normal bir aile. Normal bir hayat. Peki her şey mükemmel giderken, birden bu düzen bozulursa neler olur? Ailevi sorunları bir yana, sevgilisiyle olan sorunları...