Umarım seversiniz. İyi okumalar ❤️
Uraz giderken hızla peşinden gitmek için bir adım attım. Ama attığım adım bana sarılan babam, Çağrı ve ablam sayesinde yarıda kaldı. Uraz'a baktığımda çoktan arabasına binmiş olduğunu gördüm. Pes edip eve gidince ilk işimin onun gönlünü almak olduğunu aklıma not edip bizimkilere karşılık verdim. Çağrı'ya baktığımda gözlerinin kızarık olduğunu gördüm. Geri çekilip ona baktım. ''Ağladın mı sen? ''''Ne münasebet canım? Gözüme toz kaçtı. '' Ona inanmadığımı belli eden bakışlar attım. O sırada gözüm tutuklanan Savaş'a takıldı. Eli yüzü dağılmıştı. Buna rağmen bana gülümseyip, konuştu. ''Geri döneceğim Selin. Benden kurtulamayacaksın. '' Babam sinirle oraya baktı.
''Ahmet, elimden bir kaza çıkmadan çabuk götürün şunu! '' Annem bana endişeyle bakıp, yanağımı okşadı. Yeşil gözleri dolmuştu.
''Annem, o mu yaptı bunları? Elinin yüzünün haline bak. ''
''Hayır anne... şey ben... arabadan atladım. ''
''Ne? ! ''
''Atlamak zorundaydım. Ondan kurtulmak için. Ama gel gör ki kurtulamadım. '' Sonlara doğru sesim kısılınca annem konuyu kapatmak istediğimi anlamıştı.
''Her şey geçti annem. Artık bizimlesin, güvendesin. Kimse sana bir şey yapamayacak. ''
''Kızım, sen hiç merak etme. Sana bunları yapanlara en ağır cezayı vereceğim. Artık güvendesin. ''
''Umarım dediğiniz gibi olur. Her şey düzelir. ''
''Düzelecek. Sen güven bize. '' Bu sefer Ablam gelip, sıkıca sarıldı.
''Bundan sonra markete giderken bile benimle gideceksin. Seni yalnız bırakmak yok bundan sonra. '' Gülerek Çağrı'ya baktım.
''Saçmalama Çağrı. Öyle bir şey olmayacak. ''
''Çağrı haklı Selin. Bir süre yalnız kalmasan iyi olur. '' Ablama dönüp, göz devirdim.
''Çocuk değilim ben. Ayrıca... şu evden bir an önce gitmek istiyorum. '' Annem kafa sallayıp, beni yönlendirecek iken aklıma gelen şeyle durdum.
''Gözde! Gözde nerede? ''
''Ne Gözde'si Selin? ''
''Baba o da bu işin içindeymiş. Savaş'la plan yapan oymuş. '' Hepsinin gözü dediğim şeyle fal taşı gibi açılmıştı.
''N-ne demek Gözde de bu işin içinde? Selin, emin misin? Bu ciddi bir iş. ''
''Anne, eminim tabi ki de. Buradaydı. Siz gelince kaçmış olmalı. '' Babam yanındaki polis memuruna seslendi.
''Arda, Gözde'yi biliyorsun değil mi? Kızım. Onu bulun hemen. Yakınlarda olması lazım. Fazla uzaklaşmış olamaz. Onu da bulun ve karakola götürün. Ben de geleceğim. ''
''Pes ! Gerçekten pes artık! Her işin altından bu kız çıkıyor. Allah bilir bu sefer ki amacı neydi? ''
-Uraz'ı elde etmek. -
Kapıdan çıkarken bana doğru gelen kişiyle olduğum yerde durdum. ''Kızım! Selin'im! '' Sema annem bana doğru geliyordu. Yanıma gelince bana sıkıca sarıldı. Bende ona aynı şekilde karşılık verdim. Saçlarımı okşarken endişeli bir şekilde konuşuyordu.
''Annem, neredesin sen? Çok korkuttun beni. Dünden beri gözüme uyku girmiyor. Aramadığım yer kalmadı. Seni kaçıran kimmiş? '' Geri çekilip, anneme baktım. Göz altları uyumadığını belli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞUM
ChickLitUmut tükenince yine çarpar mıydı kalp? Hayatında hiçbir zorlukla karşılaşmamız bir kız. Normal bir aile. Normal bir hayat. Peki her şey mükemmel giderken, birden bu düzen bozulursa neler olur? Ailevi sorunları bir yana, sevgilisiyle olan sorunları...