Tüm gün boyunca Uraz'dan ve Uraz'ın ısrarcı bakışlarından kaçmıştım. Kesin bilerek yapıyordu.Utancımdan yüzüne bakamadığımı bildiğinden olsa gerek ne zaman arkaya kaçamak bir bakış atsam sürekli gözlerimiz buluşuyordu.Onun bakışlarının üzerimde olduğunu hissettiğimden ,derste yerimde rahat duramamış, sürekli kıpırdamıştım. Nihayet öğle teneffüsü zili çaldığında derin bir nefes aldım ve Nisan'a doğru döndüm.''Kantine gidelim mi?''Diye sorduğumda resmen gözleri parlamıştı zavallımın.''Bende ne zamandır bunu demeni bekliyordum.''dedi ve ayağa kalktı.Beraber aşağı kata indikten sonra tam kantine girecekken Nisan birden durdu.''Ya Selin benim şeyim geldi.'' ''Neyin geldi?'' ''Ya şey işte .Anlasanaa.''Dediğinde cidden neyinin geldiğini anlamamamıştım.''Neyin geldi Nisan söylesene. Yoksaaa....''Güldüm ve ''Suyu falan mı geldi.''dedim. Karşılığına ''Hoo. Çok komik.''demişti.Yalnız bunu söylerken yüzü dahada komik bir hal almıştı.Kahkahalarla gülmeye başladım ve kahkahalarımın ardından ''Ya söylesene.Ne diye merakta bırakıyorsun kızım.''Sonunda pes edercesine ''Off Selinn.İlla açıkça söyleteceksin.''Çişim geldi ya.Ben tuvalete gidiyorum.Sen al gel.Sınıfta buluşuruz.''dediğinde ''Cidden bunu söylemek için mi bu kadar zahmete girdin?Neyse tamam ben alırım.Sınıfta buluşuruz.''Dedim ve kantine girip siparişlerimizi aldım.Zaten ne sevdiğini bildiğimden sormama bile gerek kalmamıştı.Sınıfa doğru giderken koridorda Uraz'ı gördüm.O koridorun başındaydı.Bense sonundaydım. Adeta koşarcasına sınıfa girdiğimde direkt sırama yöneldim.Tam sırama oturcaaktım ki Uraz kolumu tutup beni durdurdu.''Sabahtan beri benden neden kaçıyorsun?''diye sorduğunda sırıtıyordu.Hiç bir şey olmamış gibi yapacaktım.''NE?Senden mi kaçıyor muşum?Neden senden kaçıyım ki?'' ''Sen nedenini çok iyi biliyorsun bence?'' Sırama oturdum ve ''Nereden bilecekmişim?'' Bana inanmadığını belli edercesine baktı ve ''İlla bana söylettireceksin demi?Tamam.... ben söyleyeyim o zaman.O güzel dakikaları(!) nasıl unuttun bilmiyorum ama.Madem öyle hatırlamana yardımcı olayım. Dün gece seni öptüğümden utanmış olabilir misin acaba?Gerçi unutmanı aklım hiç almadı ama neysee.'' ''Dün öyle bir şey mi oldu?Bence sen onları kafanda kurdun?Çünkü dün öyle bir şey olsaydı emin ol kesin hatırlardım.Acaba rüyanda falan mı gördün?Ahh canımm....beni ne kadar seviyorsan rüyalarına girmişim bak.Eğ....''diye bilmemezlikten geliyordum ki hızlıca bize doğru gelen Nisan'ı gördüğümde durdum.Çünkü ağlıyordu.Yanıma gelmesini beklemeden hızlıca ayağa kalktım ve hemen yanına gittim.Telaşla konuşmaya başladım ve ''Nisann!!Ne oldu sana?Birisi bir şey mi yaptı?Ne oldu Nisan söylesene''dediğimden zorla konuşmaya çalıştı.''Eccc....Ecccriinn ''dediğinde ''Ecrin mi?Ecrin mi yaptı?Ne yaptı sana?''dediğimde Uraz'ın bizi izlediğini görmüştüm..Bir şey demeden ağlamaya devam ettiğinde Nisan'ın konuşamayacağını anlayınca Nisan'ı tuvalete götürmek için kolundan tuttum.Ama gelmiyordu.''Nisan yürü.Tuvalete gidiyoruz.Kimin yaptığını orada anlatacaksın? Dedim ve kolundan sürüklemeye başladım.''Selin dışarıya gidelim.'' ''Tamam o zaman yürü dışarıya gidiyoruz dedim ve dışarıya çıkardım.Okulun arkasına geçtiğimizde ağlaması azalmıştı.Giderken kantinden su almıştım.Göz yaşlarını sildim ve ardından Nisan'ın yüzünü yıkadım.Bir süre boyunca sakinleşmesini bekledim.Nisan sakinleştikten sonra konuşmaya başladı.
Nisan'ın Anlatımından
Tuvalete geldiğimde altıma etmemek için boş bulduğum ilk kabine girdim.Orada işimi bitirdikten sonra ellerimi yıkarken aynada Ecrin'i ve yanında birkaç kızı gördüm.Kızların buralardan olmadıkları çok belliydi.Kıyafetlerine bakınca tahminimin doğru olduğuna emin oldum.Onları boş verip ellerimi yıkamaya devam ediyordum ki aynadan Ecrine baktığımda bana sert bakıyordu.Birden ne olduğunu anlamadan beni duvara itti ve üstüme doğru gelmeye başladı.Başta şaşkınlıkla bir şey yapamadım.Ama sonra hemen kendime geldim ve onu üstümden itmeye çalıştım.Ama o kadar sinirliydi ki yerinden oynatamadım.Sonra şunları söyledi.'Demek O Nisan,bizim Nisanmış ha.Benim gibi birisi dururken seni mi seçti yani.'tarzı şeyler söyledi.Birkaç bir şey daha demişti ama o kadar kısık sesle söyledi ki ne dediğini anlamadım.Sonra iyice delirdi.Hatta o kadar delirdi ki duvara yumruklar atmaya başladı.Tam onu durdurucaktım ki kızlar engel oldu.Kızlardan biri onu tuvaletten çıkarırken hala üstüme gelmeye çalışıyordu.Sonra kızın biri beni tekrar duvara itti ve ''Bak kızım.Bu sana ilk ve son uyarımız.Barış'tan uzak duracaksın.Değil yanına yaklaşmak aynı ortamda bile bulunmayacaksın. Yoksa...''sözünü hızla kestim ve aynı zamanda onu hemen üstümden ittim. ''Ne.....Yoksa ne.Sen kimsin?Siz kimsiniz?Burası sizin bildiğiniz varoş okullarına benzemez.Haddinizi bilin.Kiminle konuştuğunuzu bilmiyorsunuz.Asıl bu benim size ilk ve son uyarım.Defolup gidin buradan.Hadi kendi çöplüğünüze.''dedim.Gidecekken saçlarımdan tutup beni yere eğdi.''Beni iyi dinle zengin züppesi.Evet belki kötü okullardan geliyor olabiliriz.Sizin gibi olmayabiliriz.Ama bu sizin gibilerinin bizi küçük göreceği anlamına gelmez.Asıl sen haddi...''diye devam ediyordu ki eline tırnaklarımı geçirdim.Aynı zamanda alttan ayağına vuruyordum.Güçlükle saçlarımı ellerinden kurtardığımda bende onu duvara ittim ve bende saçlarını çekiştirmeye başladım.O da bana karşılık veriyordu.Bu bir süre böyle devam etti.Ardından bir hocanın geldiğini duyunca kızı bıraktım.Zaten o da beni bırakmak için zaman kolluyordu.Onlar giderken ardımdan''Görüşeceğiz pislik.bu burada bitmedi.''dediğinde bende onlara ''Görüşelim o halde tatlım. Haa bu arada Ecrin'e söyleyin bir dahakine sizleri getirmesin.Biraz sert,güçlü birileri olsun.''dediğimde tam üstüme geliyordu ki arkadaşı ona engel oldu ve onu dışarıya çıkarttı.Sonra bende sinirimden ağlamaya başladım.Ardından saçlarımı düzeltip sınıfa doğru gittim.''
Selin'den devam
İşte böyle oldu.Cidden sinirimi boşaltma yöntemim tam olarak bu.''dediğinde ağzım açık kalmıştı.Güçlükle konuştuğumda ''Bir dakika bir dakika.Ben yanlış mı duydum.Bunları sana benim arkadaşım olan Ecrin mi yaptı?''dediğimde cevap vermek yerine kafasını sallamakla yetindi. Nisan'a sınıfa gitmesini söyledim ve ardından Ecrin'in sınıfına gittim.Ders saati olmasını umursamadım ve sınıfa girip ''Hocam Ecrin'i alabilir miyim?''dediğimde hoca ''Neden?''diye sordu.Müdür çağırıyor diye bir yalan uydurdum ve hoca izin verince Ecrin'i de aldım ve sınıftan çıktık.Koridorun sonuna-cam kenarına-götürdüm onu ve ''Sen ne yaptığını sanıyorsun Ecrin?Nisan'ı tuvalette kenara çekmeler, adam toplayıp kızı dövdürmeye çalışmalar falan filan?Nisan sana ne yaptı?Hem Nisan'a Barışla görüşmeyeceksin demekte neyin nesi? Sen böyle deği...''sözümü kesti ve ''Offff. Ne Nisanmış be. Nisan da Nisan. Bana ne. Canım istedi çektim kenara.Hem benim bir suçum yok. O yanlış yaptı. Benim olana dokundu. ''diye konuştuğunda karşımdakinin Ecrin olduğuna inanamadım.''Ecrin sana ne oldu böyle?Görmeyeli ne kadar da değişmişsin. Kızın hiçbir suçu yok. Hem senin olan derken?Barış mı senin?Siz aynı odada 5 dakika bile duramazsınız. '' ''Evet Barış benim.Ve öyle kalacak.'' ''Sen ve Barış?Ciddi misin?Barıştan mı hoşlanıyorsun?'' dediğimde ''Evet.Ne varmış bunda.Hem hoşlanmıyorum. Aşığım. Üstelik o sürtüğü bir daha Barış'ın yanında görürsem bu sefer tepkim böyle olmaz. O canından çok sevdiğin arkadaşını uyarsan iyi olur. ''
''Ecrin sen ne diyorsun!?Konuşmuşsa ne olmuş?Sen kabadayı mısın?Tamam aşık olabilirsin ama bu neyin kıskançlığı?Yine söylüyordum sen böyle değildin.Ne oldu sana?' dediğimde birden bağırmaya başladı. Ne mi oldu! Bide soruyor musun?Bilmem farkında mısın ama kaç haftadır telefonda konuşmuyoruz. Hani bir zamanlar her gün yaptığımız gibi. Şimdi ne değişti biliyor musun?Sen değiştin. Bir zamanlar aldığın nefesten verdiğin nefese kadar bana anlatırdın. Şimdi Mert'ten ayrılıyorsun, Uraz seni öpüyor ve ben bunu bilmiyorum öyle mi? Şimdi gelmişsin yanıma o salak kıza neden böyle yapıp yapmadığımı soruyorsun. Yaptım. Ve bundan asla pişman değilim. Bir daha olsa bir daha yaparım.Madem neden yaptığımı merak ediyorsun.1. sebebi Barış'ı yanına çağırdı ve Barış benimle buluşacakken beni ekip onun yanına gitti. Diğer sebep ise sende beni satıp onunla takılmaya başladığın için. Resmen benim yerime geçmeye çalışıyor.'' Ona 'Ciddi misin sen'bakışı attım. ''Ecrin sana inanamıyorum. Şimdi gidiyorum. Çünkü sen kafayı yemişsin. Kendini düzelt ve sonra sakin kafayla konuşalım. '' deyip ardıma bile bakmadan oradan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞUM
ChickLitUmut tükenince yine çarpar mıydı kalp? Hayatında hiçbir zorlukla karşılaşmamız bir kız. Normal bir aile. Normal bir hayat. Peki her şey mükemmel giderken, birden bu düzen bozulursa neler olur? Ailevi sorunları bir yana, sevgilisiyle olan sorunları...