ÇETE

1.5K 58 1
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım severek okursunuz. İyi okumalar.

Annem beni dışarı doğru çekiştirmeye başladığında kendimi çekip "Dur anne! Ne yapıyorsun? " "Eve gidiyoruz. Ama korkma. Seni şimdilik bu okuldan da bu evden de almayacağım. Bak ama sadece kafanı toplayana kadar. " "Şimdi olmaz ,okul çıkışında gelirim. Daha ilk günden ekmeyeyim okulu. " deyip kolumu kurtardım. "Çıkışta gelmez- " "Geleceğim. " Yanıma gelip bana son kez sarıldı. Ardından öpüp geri çekildi. "Seni seviyorum. " "Bende. " "İyi dersler. " deyip annem gittiğinde bende kapıyı çalıp içeri girdim. Özür dileyip yerime oturdum.

Nihayet öğle arası gelince yanımdaki kıza dönüp"Pardon,yemekhane ne tarafta acaba? " dediğimde arkadan birkaç kişinin güldüğünü duymuştum. Onlara dönüp ''Gülünecek bir şey göremiyorum? '' dediğimde ''Bu okulda yemekhane yok. Burası senin geldiğin kolejlere benzemez. '' dedi. Ben nereden bilebilirdim ki? '' O zaman yemeği nereden yiyorsunuz. '' dediğimde ''Kantinden yiyebilirsin. '' deyip ayağa kalktı. Yanımdaki kıza tekrar döndüm ve ''Kantin ne tarafta acaba? '' diye sordum. '' Kapıdan çık. Dümdüz git. Sağdaki ilk kapı. '' dediğinde ''Teşekkür ederim. ''deyip sınıftan çıktım. Sınıftan çıkmamla kafamı çarpmam bir olmuştu. Alnım...çok acımıştı. Alnımı ovuşturup çarpıştığımız kişiye baktım.'' Baktığımda müdürün odasına gördüm çocuğu gördüm. Bu çocuğu bir yerden tanıyor gibiydim, yakında çıkar kokusu diyerek karşımdaki çocuğa odaklandım. ''İyi misin? '' dediğinde ''Ben iyiyim. Sen? '' ''Beni boş ver. Sen iyiysen sorun yok. '' dediğinde gülümsedim. Gözünü kısıp bir şey düşünür gibi yaptı. Sonra ''Seni daha önce gördüm mü? '' diye sordu.  Demek bende ona tanıdık gelmiştim. ''Müdürün odasında? '' dedim sorarcasına. ''Hayır. Daha önce,başka bir yerde görmüş gibiyim. Burada mı oturuyorsun? '' dediğinde kafa salladım. Sonra  aklıma Ecrin'le birlikteyken gördüğümüz  çocuk geldi . Evet...evet bu oydu. ''  ''Sen..evin önündeyken gördüğüm çocuksun. Sarhoştunuz hani. ''  O da beni hatırlamış gibiydi. ''Evet....seni hatırladım. Buralardan olmadığınız her halinizden belliydi. Sahi ne işin var burada? '' 

''Dediğim gibi değişiklik olsun diye. '' Annemi ve gıcık öz kızını görmeyi istemediğimden geldim. ''Ben seni tutmayım,nereye gidiyordun? '' ''Kantine. '' ''Seninle gelmemde bir sakınca var mı? '' dediğinde kafamı hayır dercesine salladım. ''Tabi ki de yok. Hem bende tek gitmemiş olurum.'' Beraber kantine girdiğimizde ağzımdan ''Yuh! '' çıkmasına engel olamamıştım.Kantin değil,ekmek kuyruğuydu sanki. Tepkim yanımdaki çocuğu güldürmüştü. ''Tabi sizin okulunuzda böyle bir sıra yoktur. '' Okulumuzda herkes yemekhaneden yediği için kantin genelde boş olurdu. Burada yemekhane olmadığından herkes kantindeydi. ''Boşalınca gelelim bence. '' ''Bir şey olmaz. Biz 11'iz. Bir çömez bulup aldırırız. '' dediğinde sırıttım. ''Kötü çocuk. '' O da gülmüştü. Dediği gibi bir çocuk buldu. Bana dönüp ''Ne yersin? '' dediğinde düşündüm. ''Menüde ne var? ''dediğimde arkamdan bir çocuk gülüp ''Ara sıcak olarak Paçanga böreği var. Ana yemek olarak ise.....kızım ne menüsü. Gir bir döner al gel işte. '' dediğinde onu boş verip yanımdaki çocuğa döndüm. Adını öğrenmeliydim en yakın zamanda. ''Sen kafana göre takıl. Kendine ne alıyorsan bana da ondan al. '' deyip geri çekildim. Çok kalabalıktı! Daha yeni konuşan çocuk yanında duran bana dönüp ''Sen yenisin galiba. ''dediğinde kafa sallamakla yetindim. Tekin bir çocuğa benzemiyordu. ''Yoksa benim ilgimi şimdiye kadar çoktan çekmiş olurdun. Ben Semih. '' ''Selin. '' dedim kısaca. O sırada daha deminki  çocuk yanıma geldi. ''Bu arada adın ne? '' ''Burak. '' ''Güzel isim. '' ''Seninki de. '' ''Ne aldın? '' ''Tavuklu sandviç ve meyve suyu. Sever misin? Başka şeyler de alabiliriz. '' ''Hayır. Yeterli teşekkürler. '' deyip cüzdanımdan bir yirmilik çıkardım. ''Yeter mi? ''dediğimde Semih gülüp ''Yeter mi derken? Bu paraya bunun gibi 5 tane daha bundan yersin. Sen nereden geldin? '' dediğinde Burak ona dönüp ''Semih her boka atlama. Ayrıca sana ne nereden geldiyse geldi. Selin sende koy şu paranı cebine. '' dediğinde ısrar edip ''Olur mu öyle şey? Alır mısın lütfen? ''dedim.O sırada Burak'ın siparişlerimizi aldırttığı çocuk geldi. Burak omzunu sıvazlayıp''Sağ ol koçum. '' paramı elimden alıp cebime koydu. ''Gerek yoktu. Teşekkür ederim. '' ''Önemi yok. Hadi dışarı çıkalım. '' deyip kantinden çıktı. Onu takip edip bende dışarı çıktım. Boş bir çardağa yöneldiğimde elini belime koyup beni başka bir çardağa yönlendirdi. Bu yaptığına anlam veremedim. ''Orası güzeldi. '' ''Güzel ama orası dolu. '' Bu dediğine güldüm. ''Hayali arkadaşların mı var orada? Boş ya. Hadi oraya gidelim. '' ''Bak,bu okulun 2 çetesi var. Orası ise çetelerden birinin . '' Kaşlarımı çattım. ''Çok saçma. '' ''Öyle.'' deyip banka oturdu. Yanına geçip oturduğumda telefonum çaldı. Arayana baktığımda ''Haaah! '' diye bir ses çıktı ağzımdan. Uraz. Açsam mı? Neden aramıştı ki? ''Açmayacak mısın? '' Ne kaybederim deyip telefonu cevapladım.Hışırtılar geliyordu. ''Alo? '' Ses gelmedi. Hışırtılar gidince Uraz'ın sesini duydum. ''Gözde ve benim aramda hiçbir şey yok. Sadece Selin benden ayrılınca onu pişman etmek istedim. '' Güldü. NE?!  ''Bizi öpüşürken gördüğünde yüzünün ifadesini görmeliydin. ''Arkadan Deniz'in sesi duyuldu. ''Peki Gözde ile öpüşürken neler hissettin? '' ''Uraz...'' Neler oluyordu? 

YENİ KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin