Kehanet Doğuyor

3.6K 86 8
                                    


Geceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Kral ve kraliçe çok sevindiler dünyalar güzeli kızlarını görünce.
O güzel prensesin sırtında ilginç bir doğum lekesi vardı. Kral ce kraliçe hemen en bilgin iki kahini çağırdılar. Onlara bunun nedenini sordular.
Kahinler bunun bir doğum lekesi değil bu prensesimizin geleceğini şekillendiren bir kehanettir dedi. Siz ne diyorsunuz kahinler bu güne kadar yıldız ülkesinde böyle birşey görülmedi yanılıyorsunuz.

Sayın kralım haklısınız bugüne kadar yıldız ülkesinde böyle birşey görülmedi. Fakat prensesimizin doğacağı yüzyıllar öncesinden belliydi.  Sırtında bu kehaneti taşıyacağı. O bir insan soylu ve hepinizden büyük bir güce sahip olucak kralım. Bu nasıl olur kahin. Kralım prenses sizin tek çocuğunuz ve öylede kalacak. 18 yaşına geldiği gün evlenicek. 18 yaşından sonra felaketler peşini bırakmayacak güzel prensesin. O güne kadar prensesi koruyup kollayın kralım. Neden 18 yaşına girene kadar kahin. Çünkü ilk felaket sizin ölümünüz olacak kral ve kraliçem.

Size inanmıyorum kahin karını da al defolun buradan. Kralım anlatacaklarım bitmedi ne olur dinleyin. Eğer yaşamak istiyorsanız karını da al defol buradan. Emriniz olur kralım lütfen biraz inancınız varsa bize gözünüzden sakının prensesi. Kral hiç inanmadı kehanete ama kraliçe hissetti gelecekteki kötülüğü gözünden bile sakındı prensesi. Aradan 17 yıl geçti prenses büyüdü güzelleşti. Güzelliği bütün ülkelere nam saldı. Sonunda bir talip çıktı prensese. Ay kralı oğlu apol'e istedi prenses sara'yı. Kral kızını çok severdi kendi bu evliliği ne kadar kabullendiyse de önce kızının kararını bilmek istedi.

Odasında koruyucu yıldızları victoria, aynis ve melis ile oturuyordu. Kral bir anda odaya girdi. Yıldızlar ve prenses selamladılar kralı. Sara koşup babasının boynuna atıldı. Sevgili prensesim seninle özel birşey konuşmak istiyorum. Yıldız koruyucuların bizi yanlız bırakabilir mi? Sevgili yıldızlarım beni mavi bahçede beklermisiniz. Peki prensesim. Buyrun sevgili kralım benden neyin kararını vermemi isteyeceksiniz. Beni nasılda iyi tanıyorsun mavi yıldızım birtanecik kızım. Bugün sabah ay kralı benim yanıma geldi ve oğlu prens apol ile seni evlendirmek istediğini söyledi. Peki sen ne dedin baba. Sevgili prensesime sormak istediğimi senin kararının benim için daha önemli olduğunu söyledim. Kral'ım ben prens apol ü hiç görmedim ki hakkında bir kararım olsun. Evet kızım biliyorum bu yüzden kral oğlunu alıp birazdan buraya gelicek. Ama baba. Sadece tanışmak için güzelim.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin