ATEŞİN KIZI

116 3 0
                                    

O zaman kızlar Sara'nın başında kalsın bizde ne kadar baş edebileceğimizi bilmediğimiz ejderhayı bir ziyaret edelim ve şu taşı alalım. Toprak aceleci davranmıyor musun? dedi Freya. Toprak ateş saçan gözlerini ona çevirdiğinde Freya birkaç adım geriye gitti. Sakın bana aceleci davranıyorsun deme sonra dönerek demeyin dedi. REİNA Toprak haklı kızlar onu korusun bizde gidip şu lanet taşı alalım. Alalım ki Sara bir an önce aramıza dönsün. Toprak sert bir şekilde REİNA'YA bakıp evet dönsün de sizin şu sakladıklarınızı da öğrenelim bakalım dedi. Victoria gözünden bile sakın. Merak etme abi aklın burada kalmasın. Toprak bir an kardeşine sarıldı ve ağlamasını saklayarak kısık bir sesle onun aklımdan çıktığı bir an olmadı ki dedi. Victoria abisine sarılarak merak etme topla kendini bu zor dönemde bize sen lazımsın başkası değil dedi.

Panas'dan: Panas HEXA'YI bulmak için cadı persine döndüğü zaman Sara'nın öldüğünü öğrendi. Lakin orada olanların tamamını öğrendiğinde kafası karıştı. Zehirli ok ile kalbinden vurulan hiçbir iyilik perisi yaşamazdı ki bu kraliçe bile olsa. Ama HEXA hem herkese ölmediğini söyleyip hem de cadılara karşı durup muhafızları nasıl koruyabilirdi. Panasın kafası karışmıştı. Düşününce aslında kafasını karıştıracak bir mesele yoktu ortada. HEXA gibi güçlü bir cadının büyüsünü hiçbir büyü bilmeyen bebek bozamazdı. Büyünün erken bozulmasını sağlayan cadının ta kendisiydi. Birde onların yerini bilmesine rağmen söylemeyip yanlış bilgilendirmişti. Bugüne kadar kendi yanında gibi dursa da cadı en başından beri Sara'yı koruyordu. Ama NEDEN? Yanında gelen o pelerinli kadın kimdi ve bir cadı neden bir iyilik perisini korurdu diye düşünmeden edemedi. Oğluna dönerek neden HEXA böyle bir şey yaptı bilmiyorum ama bir cadının bir iyilik perisini koruması için çok büyük bir sebebi olmalı dedi. Baba artık onun peşini bırakalım baksana ölmüş. Oğlum sen salak mısın? Eğer cadı ölmediğini söyleyip onu koruyorsa kesin ya onu geri döndürecek bir şey biliyordur ya da başka bir planı vardır. E peki bu cadı neden böyle bir şey yaptı. Bilmiyorum onu bulunca soracağız. Onu nasıl bulacağız ki güçsüz bir cadıdan bahsetmiyoruz. Ben bulurum onu nasıl olsa Sara da yanında madem bana istediğimi verecek.

Hexa kadar güçlü olmasa da başka bir cadı ile anlaştı onu bulmak için. MARET onu bana bul benden ne dilersen dile. Onu öldürmeni isterdim ama biliyorum ki ona ihtiyacın var. Panas sessizce cümlesini bitirmesini bekliyordu. Bu yaptığını cezasız da bırakmazsın bu yüzden gücüme güç katacak iyi birinin kanını istiyorum. Çıkarcısın Maret bu yönünü sevdim sana bulursan istediğini vereceğim ve eğer böyle devam edersen daha çok çalışırız seninle. Maret'in yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi ve sen benim işime yaradığın sürece diyerek içinden geçirdi. Panas ne tür bir anlaşmayı kabul ettiğinin hala farkında değildi. Kaybettiği gün anlayacaktı başına gelenleri. Apol ise olup bitene karışmadan babasını izliyordu. Aslında büyü bozulduktan sonra hatırladıkları ve olanlar onu da korkutuyordu. Aslında aşık olmuştu Sara'ya onu kaybetmek istemiyordu ama babasına da karşı gelemiyordu. Öldüğünü duyduğunda çok üzülmüştü kendinden bir parça koptuğunu hissediyordu. Kaçtığında içten içe ne kadar da çok sevinmişti oğlunu sevdiği kadını öldüremeyeceği için. Apol böyle düşünürken Panas'ın onun için de planları vardı kalbindeki aşkı yok etmek için. Maret'i bir köşeye çekti ve oğlumun kalbindeki aşkı sök at yerine kin ve öfke intikam tohumları sal diye emir vermişti. Maret sessiz sedasız kabul etti teklifi ama planları Panas'ın düşüncelerinden daha tehlikeliydi. Çünkü Maret Hexa gibi değildi. Hexa ne kadar kötü bir cadı olsa da iyilik için çabalıyordu. Lakin Maret adı gibi kötülüğün ta kendisiydi saf kan bir kötü ve istediklerini almak için her yola başvuracaktı. Onun istedikleri ise Panas'ın ölümünden geçiyordu.

Muhafızlar saraydan çıkalı bir saat olmuştu Freya onları ıssız bir dağın eteğine getirdi. Freya daha ne kadar gitmemiz gerekiyor dedi Toprak. Burası diyerek Freya kafasını yukarıya kaldırarak bir mağarayı işaret etti. Ejderha görünmüyor ortalıkla doğru yer olduğuna emin misin? Evet içeride ama uyuyor yaklaştığımız an tehlikeyi hissedip uyanır. Peki içeriye nasıl gireceğiz diye sordu AQUA. Aslında benim bir planım var ama kabul eder misiniz? Söyle bakalım Soil nedir planın diye sordu REİNA.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin