UMUT IŞIĞI

126 5 0
                                    


multimedya: SARA var..

VİDEO...ED SHEERAN- PERFECT

Herkes Toprağın fikrini merak ediyordu. Ortama sessizlik hakimdi. Hadi ama Toprak abi söyle neymiş fikrin hepimiz merak ediyoruz dedi Melis. Yapabileceğimizden pek emin değilim bu yüzden tereddüt ediyorum. Sen söyle bir çaresini mutlaka buluruz. Fikrim şu siz Sara'ya bilmesi gereken ne varsa öğretseniz ve zamanı geldiğinde gücü birleştirse. Dersi biz mi vereceğiz yani dedi SOİL. Bilmiyorum dedi FREYA. Denemeye değer dedi WHANOS. Hiç kimse ondan bu tepkiyi beklemiyordu eğer o bile denemeye değer görüyorsa bir şans vardır. Gözlerde umut ışığı belirdi. Sonunda herkes hem fikir oldu ta ki AQUA ağzını açana kadar. Tamam ama bu dersleri ortalık yerde veremeyiz. Ay sarayına gidemeyiz yıldız sarayında dikkat çekeriz.

Sara o ana kadar bir umut besliyordu içinde ama son umut kırıntısını da kaybetti. Yere oturup dizlerini kendisine çekti ve boşuna uğraşmayın olmayacağını biliyorum. Umudunu kaybetme olacak gerekirse benim evimde olacak ama eninde sonunda olacak dedi Toprak. Benim evimde iki günde bir sırayla gelip ders verir öğrenmesi gerekenleri öğretirsiniz olur mu? Bence güzel fikir dedi SOİL. Bence de dedi AQUA. Hem böylece dikkat çekmiş de olmayız dedi FREYA. Sara için yeni bir umut ışığı doğmuştu. Kafasını kaldırdı ve göz yaşlarını sildi gülümseyerek teşekkür ederim dedi. Teşekkür etmene gerek yok güzelim biz hepimiz yanındayız dedi Toprak. Diğerleri de gülümseyerek ona dokunup yanındayız merak etme dediler. Şimdi sen bileziğini tak bizde gönül rahatlığı ile evimize dönelim ve nereden başlamamız gerekiyor öğrenelim. Sara ayağa kalkıp verdikleri bileziği sol koluna taktı. Sakın çıkarma diye uyardılar. Çıkarmam ama APOL sorarsa ne diyeceğim. Bak bu önemli sürekli taktığını görünce şüphelenebilir dedi Toprak. EE ne yapacağız peki dedi FREYA. Ben buldum dedi Victoria. Ne buldun Victoria. Hamilelik hediyesi olarak kızlar benim için yaptırmış çıkarmama şartı koydular dersin. Olabilir aslında güzel fikir. Tamam o zaman prenses biz gidelim iki gün sonra görüşürüz ilk derste. Teşekkür ederim görüşürüz dedi Sara ve element bekçileri gittiler. Kızlar bizde saraya dönelim APOL merak etmeye başlamıştır. Haklısın gidelim. Ya kızlar bende mi sizle kalsam. Ne? Ne si yok Sara artık daha iyi korunmalı ve bunu uzaktan başaramam sarayın etrafında dolaşsam fark edilirim. Ya da daha kötüsü bir muhafız okunu saplarsa bitersin abi. Sara ben burada abime hak veriyorum. Bizde Toprak abiyi haklı buluyoruz Sara. Tamam haklısınız bende bu şekilde düşünüyorum ama APOL bunu ona nasıl kabul ettiririm. Ben bir yolunu biliyorum. Nedir o yol AYNİS. Kral Warner 'a gidip söylesek o da prense Toprak da artık Sara'nın yanında kalacak dese bir şey diyemez bence. Nasıl olacak bu? Bizi koruyacak bir erkek olsa mesela dışarı çıktığımızda hani bazı şeyleri kadınlar yapamaz gibi ve hamile diye duygusal baskı yapsak. Sara ay sarayının muhafızlarını sevmemiş olsa yada. Ben ne demek istediğini anladım AYNİS müthişsin sağ ol. Ne demek abi işine yaradıysam ne güzel. Siz şimdi saraya gidin ben yarın yanınızda olurum. Peki madem ben tam ne yapmaya çalıştığınızı anlamasam da.

Toprak AYNİS'DEN aldığı fikir ile Kral Warner'ın yanına geldi. Kralım müsaitseniz gelebilir miyim? Tabi Toprak gel oğlum bir sorun mu var? Hayır efendim bir sorun değil de bir rica diyelim. Otur bakalım hem de ricanı söyle. Kralım biz bugün kızlar ile göl yanında buluştuk. Evet bir şey mi oldu. Yok hayır olmadı. Sara sarayın muhafızlarından pek hoşlanmıyormuş kızların da bazı şeylere kız oldukları için yetişemiyorlar. Şimdi Sara bir de hamile olunca iyice zorlanıyorlar ve beni yanlarına istiyorlar. Tamam oğlum git bunu bende düşündüm ama sen istemezsin diye bir şey demedim sana. Ben isterim efendim ama Kral PANAS ve oğlu APOL bu durumdan pek hoşnut olmayabilir. Ben kendi başıma gidersem Sara'yı üzecek bir şey söyleyebilirler. Oğlum bu benim kararım artık hamile olduğu için endişeleniyorum ve bir muhafız daha verdim yanına bu da sensin. Yarın LENA ile beraber hem ziyarete hem de seni oraya götürür benim kararım olduğunu söyleriz oldu mu. Teşekkür ederim efendim yarın hazır olurum ne zaman isterseniz gideriz. Peki kralım buradaki görevim ne olacak sizi zor durumda bırakmıyorumdur inşallah. Yok oğlum sen Sara'nın yanında ol bana yeter. Sen de yanlarında olunca içim rahat ediyor işler bir şekilde hallolur. Peki efendim bana ne zaman ihtiyacınız olur ise hemen gelirim. Biliyorum oğlum gelirsin sen şimdi git yarın kahvaltıdan sonra gideriz. Peki efendim diyerek selam verdi ve odadan çıktı.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin