Multimedyada: AQUA var
***
Uyandığımda kızlar ve toprak başımda sanki kötü bir şey olmuş gibi telaşlı bir halde beni bekliyorlardı.
Kötü bir şey mi oldu? Niye hepiniz başımda bekliyorsunuz.Toprak: 7 saattir uyuyorsun güzelim. Uyandıramadık ve artık kötü bir şey oldu düşüncesindeydik.
Victoria: Evet Sara etrafında sevgi çemberi oluşturduk uyanman için sana seslendik ama cevap vermedin.
AYNÌS: Sormaya korkuyorum ama kötü bir şey mi oldu?
Melis: Ya kızım konuş artık öldük burada.
Ya tamam gelmeyin üstüme ormanda biraz fazla yoruldum o yüzdendir. Siz neden gelmiştiniz.
Toprak: Yıldız çemberi için gelmiştik ama yorgunsan başka bir zaman yaparız dinlen sen.
Hayır onu yapabilmek için sadece bu günümüz var.
-Sen bilirsin Sara hadi kızlar başlayın.
ASCOLTA LA SANTA LUCE E CONSOLA LA NOSTRA PRİNCİPESSA E RİFLETTİ SULLA PACE DELLA LUCE (Kutsal ışık bizi duy ve prensesimizi rahatlat ve içine ışığının huzurunu yansıt)Merhaba prenses
Sen kimsin?
Ben AQUA prensesim benimle konuşmak için çağırman yeterliydi. Bu kadar uğraşmana gerek yok.Seni neden göremiyorum?
Beni görmek istiyorsanız prensesim isteyip kapıyı açmanız lazım.
Nasıl olacak o?
Adımı söyleyip isteyin sadece.AQUA seni görmek istiyorum.
Bir anda karşımda çok güzel kadın belirdi sarı saçlı duru bir güzellik. Mavi elbisesi ile çok dikkat çekiyordu. Bir anda çok güzelsin dedim.
Teşekkür ederim prenses önümde diz çöktü ve saygısını belirtip ayağa kalktı. Ama benim güzelliğim sizin yanınızda bir hiç.Toprak: Sende kimsin anlat bakalım.
Siz bana hesap soramazsınız burada bana hesap sorabilecek tek kişi var oda prensesimiz. Asıl sen kim oluyorsun.
O toprak benim mühürlü muhafızım Victoria’nın abisi benimde çok yakın arkadaşım ayrıca onların sorduğu her soru benim sorumdur.
AQUA ne olduğunu anlamadığım bir anda eğildi ve Özür diledi.
AQUA: Kusuruma bakmayın seçilmiş kişiler prensesimizin özel koruyucuları saygısızlığımdan dolayı sizden beni affetmenizi diliyorum.
Hepimiz şaşırmıştık AQUA ’NIN söyledikleri karşısında. Seçilmiş özel koruyucular ne demek.
Toprak: Evet biz de anlamadık ne demek oluyor bu.
Sizler prensesimiz için seçilmiş özel koruyucularısınız. Ömür boyu onun yanında olup ona ihanet etmeyecek kalpten bağlı kişilersiniz.
Victoria: Ben AYNİS ve Melis neyse de abim toprak o nasıl seçilmiş koruyucu oluyor ve sen bütün bunları nereden biliyorsun.
Abiniz de seçilmiş kişi hayatı boyunca yanında olacak. Ayrıca bizim tarafta kapının arkasında gizli hiç bir şey olmaz.
Sizin taraf neresi sen kimsin ve kapıyı açmanız lazım demiştin bu da ne?
Prensesim korkmayın ben AQUA su elementinin bekçisiyim. Kapı elementin dünya ile arasındaki kilidi sadece özel kişiler açabilir. Sizin gibi. Bizim taraf da element bekçilerinin yaşadığı evrende bir yer oluyor.
Toprak: Peki Lotus onun anlamını nereden biliyorsun.
Su elementini kullanıyorum ve bu yüzden su da yaşayan canlılar veya suyu ilgilendiren her şeyi bilirim. Ayrıca FREYA, SOİL, WHANOS sizinle tanışmak için bekliyorlar.
Onlar da kim neden bizimle tanışmak için bekliyorlar.
FREYA, ateş elementinin bekçisi SOİL, toprak elementinin bekçisi WHANOS ise hava elementinin bekçisi.
Onlar da seninle gelebilirdi.
Hayır prensesim hepsinin zamanı var sen beni hissettiğin için gelebildim onlar için zaman var.
AQUA senden bir şey isteyeceğim yapar mısın?
Sizin isteğiniz bizim için emirdir prensesim isteyin.
Sizin kraliçeniz vardır muhakkak.
Evet prensesim var çok muhteşem birisiymiş hepimiz onunla tanışmak için can atıyoruz.
Siz hiç kraliçenizi görmediniz mi?Hayır prensesim hepimiz zamanı gelince tanışacağız onun ile.
Peki ben nasıl bulabilirim onu.
Siz de bulamazsınız prensesim günü gelinceye kadar kim olduğu herkesten saklanıyor.
Günü gelene kadar mı?Evet prensesim o yüzden günü gelmeden göremezsiniz. Anladığım kadarıyla ona bir şeyler soracaksınız ama siz zaten bugün sorunuza cevap almışsınız. Sadece inanmak istemiyorsunuz ve inandığınız zaman çok geç olacak.
Toprak: Sara ne diyor AQUA ne cevabından bahsediyor sen birisi ile mi konuştun.
Hayır kimse ile konuşmadım AQUA yanılıyor.
Dik durdum toprağın karşısında anlamasın diye yoksa canı pahasına engel olurdu düğüne. Zaten olanlar deli saçması bir de toprağa açıklama yapmak istemiyordum. AQUA bütün bu olanları nereden biliyor onu da bilmiyorum.
AQUA’NIN bir anda Prensesim biraz konuşabilir miyiz demesi ile irkildim. Tabi konuşalım.Nasıl bildiğimi düşünüyorsunuz göl kenarındaydınız bu yüzden biliyorum zaten size geleceklerinden haberim vardı. Ayrıca onlardan hiç bir şey saklamayın ve muhafızların istediğini yapın prenses.
Akıl vermene ihtiyacım yok element bekçisi.
Kusura bakmayın prensesim size akıl vermek değil niyetim size bir uyarı sadece. Ayrıca benim gitme zamanım geldi çağırıyorlar kendinize iyi bakin. Bana ne zaman ihtiyacınız olursa çağırmanız yeter.
AQUA: ah prensesim bir bilsen bizim efsanevi kraliçemizin sen olduğunu ne olurdu acaba. Keşke muhafızların söylediklerine inanmayı tercih edip yarın evlenmeseniz ama artık çok geç kraliçem inşallah kurtulmayı başarırsınız.
AQUA gitmeden önce arkasına döndü ve uzun uzun baktı gözlerime sanki yapma senin için korkuyorum dercesine baktı ve bir anda bedenini su sardı ve suya karışıp kayboldu.
İnstagram:maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.