Nişan

803 24 6
                                    

Multimedya da Sara'nın nişan elbisesi
Prens Apol ve nişan yüzüğü var.


Bir kızınız olduğunu bilmiyordum. Bilmemeniz normal çünkü babam... Ben kızıma çok düşkünüm bu yüzden onu herkesten kıskanırım. Evet babam beni çok sever bir zarar gelmemesi için çok sık saraydan çıkmam. Ama bugün kardeşimin en özel günü bu yüzden sizinle tanışmak için geldim. Annemin bir misafiri geldiği için onu bekledim o yüzden geç geldik. Evet söyledi baban. Bende o zaman seni kızım sara ile tanıştırayım.

Merhaba ben Sara... Bende Mithra.
Ama sen victoria, Sara nasıl oluyor bu. Kızınız bu değil mi? Hayır o kızımın yıldız koruyucularından biri victoria. Baba ben anlatabilir miyim. Tabi Sara dinliyorum. Ben gerçekten seviyor mu bunu anlamak için victoria ile yer değiştirdim bu karışıklık o yüzden. Bunu seninle sonra konuşalım.  Sizi de ayakta beklettik kusurumuza bakmayın böyle geçelim.
Sevgili Panas bugün burada olmanız ve sevgili kızımın da oğlunuz ile evlenmeyi kabul etmesi beni çok mutlu etti. Evet bizde çok mutlu olduk  peki nişan günü için sizin düşünceniz nedir. Ben kızım ve oğlunuz ile hep beraber karar veririz diye düşündüm. Çocuklar siz ne düşünüyorsunuz. Siz bilirsiniz sizin için ne zaman uygun ise olur. O zaman iki hafta sonra yapalım hazırlıklar da yetişir. Hanımlar sizce uygun mu? Bizim için fark etmez.

Hestia bir ara sara ile yalnız kaldı ve onunla konuşma fırsatını yakalamıştı.  Sara yıldız ülkesinin güzel prensesi gerçekten çok güzelsin. Teşekkür ederim efendim. Sizin adınızı hep duymuştum ve sizinle tanışmak istemiştim. Bugün tanışmış olduk güzel kızım. Ben seninle konuşmak istiyorum aslında. Peki olur konuşalım. Yalnız kalabileceğimiz bir yer var mı. Bana özel bir bahçe var oraya gidebiliriz. Olur oraya gidelim.

Benimle ne konuşmak istiyorsunuz. Evlilik kararın hakkında emin misin bunu bilmek istiyorum. Evet efendim eminim. Hatta emin olabilmek için ortalığı baya karıştırdım. Nasıl yani ne yaptın. Victoria ile yer değiştirdik oğlunuzun bahsettiği karışıklık bu. Evet nedir o karışıklık. Ben onunla yer değiştirdikten sonra oğlunuzun hislerini kontrol ettim. Zaten victoria odadan çıkıp bizi yalnız bıraktı ve oğlunuz bana ilk görüşte aşkını ilan etti. Hatta dün bu kolyeyi victoria ya göndermiş ben diye. Bu kolyeden haberim var.
O zaman sizin bunu sormanızdaki sebep nedir. Benim geleceği görmek gibi bir gücüm var. Evet hayran olduğum bir gücünüz var. Evet işte ben sizin oğlum ile geleceğinize baktım. Ne gördünüz efendim. Geceden daha karanlık bir perde gördüm sadece başka bir şey yoktu ve bu beni çok endişelendiriyor. Anlıyorum sizi ama endişe etmenizi gerektirecek bir durum yok biz sevdik birbirimizi. Hem kötü ne olabilir ki.
Benimki sadece bir anne endişesi kızım. İkinizin de iyi olmasını isterim. Haklısınız hadi içeri geçelim bizi merak etmesinler.

Aradan iki hafta geçti nişan günü geldi çattı.

Hadi çıkalım artık bugün en güzel günü oğlumun. Biz hazırız çıkabiliriz. Hestia o nereye geliyor. Kardeşimin nişanına geliyorum baba. Gelmiyorsun bu sana bir emirdir. Panas sen benden sonra emir verebilecek son kişisin tahtımın varisi artık benimle. Senin tahtının varisi bugün ilk adımını atıyor. Hayır kızım var iken benim varisim yıldız prensesi olmayacak. Tamam bunu sonra tartışın bugün aşık olduğum kadın ile nişanlanmak istiyorum. Gidelim.

Kızım hazır mısın? Hazırım anne ama çok heyecanlıyım. Bu sadece nişan düğünde ne olacak. Anne yapma lütfen.  Tamam, tamam son hazırlıklarını yap çünkü az sonra burada olurlar. Tamam anne.

Hoş geldiniz kral Panas. Hos bulduk gelinimiz hazır mı? Hazırlanıyor biraz önce Lena yanındaydı. Bütün misafirler geldi ve merdivenlerde Sara göründü. Sanki bütün yıldızlar bugün onun üstüne ışığını yansıtmış gibi güzelliği ile göze çarpıyordu. Âdeta bütün gözler üzerinde onu inceliyordu. Apol karşısında duran güzelliğe adeta büyülenmiş gibi ona bakıyordu. Sara ise hiç gözlerini kesmeden Apol'e bakıyordu. Kral Warner 'ın konuşması ile bir anda ikisinin de ayakları yere bastı.

Bugün kızım ile damadım çok güzel bir yola ilk adımı atıyorlar. Kızıma iyi bak onu sakın üzme gözünden akan bir damla yaşın hesabını sorarım. Onu asla üzmem efendim size sözveriyorum. İyi o zaman fazla uzatmadan yüzüklerinizi takayım. Mutluluklar canım kızım. Sağ ol baba seni çok seviyorum.

Anne kral ve prensese bak. Ne güzel bir baba kız ilişkisi bide benimkine bak. Tamam Mithra burada değil.

O gün herkes eğlendi bütün krallıklar kutladı nişanı.

İnstagram: maviates95

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin