Multimedya da: Bilge DAnyal'ın şelalesi var..
Sara ilk sınavına başlıyor. İnşallah başarır çünķü daha ilk sınavda bu kadar zorlanması kolay olmayacağını gösterir..
İLK SINAV ( AŞK)
Sara umudunu kaybetmeden ilk tepeye doğru zorlu bir yürüyüşe çıktı. İlk tepeye çıkıp umutsuzluk vadisini geçtiğinde Sara'nın içine bir huzur oluştu. AŞK vadisine girdiğinde bir anda gözlerine inanamadı çünkü bu vadi yıldız ülkesinin aynısıydı. Sara kendini ülkesinde ve her şeyin yolunda yaşadıklarının bir rüya olduğunu düşünmeye başladı. Bir anda karşısında APOL'Ü gördü. Sara hayatım neredeydin bende seni arıyordum. Burada oğlum bizi ziyarete geldi dedi arkasından bir ses. Sara arkasını döndüğünde gördüğüne inanamadı annesi ve babası tam yanında duruyordu. Anne baba siz buradasınız dedi. Evet kızım buradayız nerede olacaktık ki. APOL oğlum biz bu gece burada kalmanızı istiyoruz sizi çok özledik dedi Kraliçe LENA. Peki olur biz de sizi çok özledik dedi. Sara'nın odasında kalırsınız yarında ne zaman isterseniz gidersiniz. Sara gülümsedi ve kendini vadinin büyüsüne kaptırmaya başladı. Sınavı ve vadiyi unutmuş kendini ailesinin ve Aşkın büyüsüne kaptırmıştı. Uzun süredir hiç olmadığı kadar mutlu hissediyordu kendisini. Bütün yaşadıklarını kötü bir rüya olarak düşündü ve güldü geçti.
Bütün günü eğlenerek eski günlerdeki gibi geçirdi. Akşam annesi özel günlerde olduğu gibi yemekleri kendi elleriyle yapmıştı. Masada her zaman ki gibi babasının yanındaki yerini aldı. Karşısında ona sıcacık gülümseyen annesi yanında aşık olduğu adam vardı. Birde karnında doğmasını dört gözle beklediği oğlu vardı. Artık her şey tamamdı olmasını istediği ve hayalini kurduğu gibiydi.
BASSAN bana Kraliçeyi göster. Peki efendim diyerek Anka kuşunun istediğini yaptı. Efendim kraliçe çok mutlu baksanıza özlemini duyduğu hayallerine kavuştu. Haklısın BASSAN aşk sanırım kraliçenin en büyük sınavı. Efendim sizi sorgulamak haddim değil ama keşke altın tüyünüzü daha ilk sınavda yenilecek biri için heba etmeseydiniz. Evet haddin değil beni sorgulamak. Ayrıca ben altın tüyü ilk sınavda yenilecek biri için değil onu bu denli seven ailesi arkadaşları için kullandım. Unutma o çok güçlü bir kraliçe onda olan hiçbir yetenek bugüne kadar kimseye bahşedilmedi. Sadece gücünün farkında değil duygularına yeniliyor. Özür dilerim efendim. Hem daha sabaha çok var belki de bilgeyi bulup sınavı geçer. Kendini bu kadar kaptırmışken zor gibi görünüyor. Ben öyle düşünmüyorum BASSAN gücünü sevgiden ve iyilikten alan yıldız kraliçesi bu sınavı geçebilir. O zaman izleyip görelim bakalım kraliçe altı saatte bilgeyi bulup sınavı geçebilecek mi.
Baba ben çok yoruldum müsaaden ile gidip yatalım. Ne demek kızım senin halin ortada doğuma az kaldı gidip dinlenin. Sağ ol babacığım diyerek anne ve babasına sarılarak öptü. APOL'ÜN de yardımı ile merdivenleri çıktı. Her zaman çok sevdiği huzur bulduğu odasına girdi. Üzerini değiştirdikten sonra mavi bahçeye indi. Sara hayatım hani sen yorgundun yatacaktın. Evet yorgunum yalan söylemedim biraz mavi bahçeye çıkmak istedim sadece. Burayı çok seviyorsun değil mi? Evet çok seviyorum burası bana huzur veriyor. Ama hava biraz serin gidip yatalım üşüme. Aslında yaz günü havanın bu kadar serin olması tuhaf değil mi APOL? Evet haklısın biraz tuhaf hem de yıldız ülkesinde. Hadi gel yatalım bunu sabah düşünürsün oğlumun ve senin dinlenmen lazım. Tamam aşkım yatalım babamızın sözünü dinleyelim diyerek odaya çıktı.
Sara için zaman işliyordu yaşadığı mutluluk ve aşık olduğu adam ile uyumaya çıkmıştı. Ama zaman onun için işlemeye başlamış ilk sınavı kaybetmesine saatler kalmıştı. Anka efendisi ve yardımcısı BASSAN sürekli onu izliyor ve başarıp başaramayacağını düşünüyorlardı. BASSAN başından beri inanmasa da Anka efendisi küçücük bir umut da olsa başaracağını düşünüyordu. Sara ise huzurlu uykusunda her şeyi unutmuştu.
Sara uyurken bir anda rüya görmeye başladı. Bizi bırakma Sara diyordu bir ses. Ses o kadar uzaktan geliyordu ki kimin olduğunu çok zor seçiyordu. Gözünün önünde silik yüzler oluşmaya başladı. Biz seni bırakmıyoruz sende bizi bırakma diyordu kalabalık bir grup insan. Toprak, Aynis, Victoria ve Melis onlar ve tanımadığı kişiler vardı. Neden sizi bırakayım ki dedi Sara siz benim ailemsiniz diye düşündü. Bu yaşadıkların hayal bu bir sınav bizi bırakma sınavı geçmek zorundasın diyorlardı. Sara söylediklerinin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bir anda rüya kesildi ve kan ter içinde uyandı. Rüyasına anlam vermeye çalışıyordu. Victoria'ya sormayı düşündü ama sabahtan beri onları hiç görmemişti. Normalde sürekli onun yanında olurlardı ama bugün hiç gelmediler başlarına bir şey mi geldi acaba diye düşünmeye başladı. En sonunda seslenmeye karar vererek kızları çağırmaya başladı. Dayanamayarak odalarına girdi her yere baktı ama bulamadı. Sonra rüyasını ve anlamını düşünmeye başladı ne olduğunu anlamasa da. Sınav bizi bırakma hayal deyip durdular sürekli bu ne demek diye anlamaya çalıştıkça bir anda olanları hatırlamaya başladı. Yaşadıklarının bir sınavdan ibaret olduğunu anladı. Zamanının az kaldığını düşünerek hemen bilgeyi bulmam lazım dedi. Saraydan çıkmadan önce ayakları onu anne ve babasının odasına götürdü.
Keşke bir hayal olmasaydınız yanımda olsaydınız sizi çok özledim dedi. Kral ve Kraliçe uyanarak kızım iyi misin diye sordular. İyiyim sizi çok özledim diye ağlayarak onlara sarıldı. İyi olduğuna emin misin? Sara. Size son kez sarılıp öpmek için geldim. Kızım bu saatte nereye gidiyorsun. Sizi seviyorum diye öpüp sarıldı ve hızla odadan çıktı.
Sara bilgeyi bulmak için Aşk vadisinin her yerini dolaştı ama bir türlü bulamamıştı. En sonunda yorulup bir şelalenin yanına oturdu. Zaman artık çok az kalmıştı yorgunluktan bitmişti. Şelaleye eğilip eliyle biraz su içip kuruyan dudaklarını ıslattı. Kraliçe Sara diye birisi seslendi. Sara etrafına bakındıktan sonra karşısında dikilen birini gördü. Ben aradığın AŞK bilgesi DANYAL. Tam süre dolmak üzereyken beni buldun. Seni her yerde aradım ama bulamamıştım. İçtiğin suya saklanmıştım ama sen başardın buldun beni. Şimdi ne olacak diye sordu Sara. Sana bir sorum var Kraliçe. Nedir? İstersen burada ailen ve sevdiğin adam ile beraber sonsuz mutluluk ile yaşayabilirsin. Nasıl yani annem ve babam ile burada kalabilir miyim? Evet kraliçe şimdi soruma cevap ver sabah olmak üzere kalmak istiyor musun? Sizi çok seviyorum anne baba ama sizden özür dilerim gitmek zorundayım dedi. Bilgeye dönerek Aşk bilgesi DANYAL burada kalmak istemiyorum dedi. Son kararın mı? Evet son kararım kalmayacağım. Kraliçe ilk sınavı geçtin gün ağardıktan sonra ikinci sınavın için diğer tepeye geçebilirsin. Şimdi biraz dinlen sana başarılar dilerim deyip ortadan kayboldu.
Keyifli okumalar inşallah beğenirsiniz. Beğenenlerin oylarını bekliyorum sizi seviyorum. 😍😍😍
İnstagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasiGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.