TARİFSİZ ACI

73 3 2
                                    

Sara yaşadıklarından sonra kahin Ragu'nun söylediklerini düşünüyordu. Ölümler başlamış yıkımla birlikte yok oluşu peşinden sürüklüyordu.

Mithra'yı o öldürmemişti ama onun yüzünden gerçekleşmişti. Sebebi olmuştu eline bulaşan kanın. Şimdi ise ülkenin kalkanı kırılmış korumasız kalmıştı.

Bunun için yapması gereken belliydi. Bu ülke gelen felaketi bilmelerine rağmen kabul etmişti onu. Şimdi zor durumlarında onlara yardım etmeliyim.

Sara kararını vermiş ellerini yine kaldırmıştı. Kırılan kalkanı daha güçlü bir şekilde onarmak için büyü yapmaya başladı.

O kadar güçlü bir büyü ile onarıyordu ki kalkanı kendi gücünü tüketiyordu. Ona seslenen kimseyi duymuyor sanki başka boyuta geçmişti.

Bir süre sonra büyü bitmiş kalkan eskisinden daha güçlü bir hale gelmişti.

Ama Sara kullandığı gücün etkisine dayanamayarak bayıldı. Muhafızlar onu o halde görünce ilk başta telaşlansa da Sara'yı odasına götürdüler.

Daha sonra da Mithra'yı ona veda edecekleri odaya götürdüler.

---

Hüznün içinde geçen birkaç saatin ardından Sara gücünü toparlayıp uyandı.

Savaştan çıkan ülke ve uğurlanmak üzere evlerine gönderilen muhafızlardan sonra her şey durgundu. Sessiz bir bekleyiş vardı ne yapacaklarına Sara uyandıktan sonra karar vereceklerdi.

Tanrıça Hestia bile kızının ölümünden haberdar değildi.

Kraliçe Carol ne yapacağız bir şey söyleyin.

Sevgili muhafızlar biliyorum zor ama Sara'nın uyanmasını beklemek zorundayız. Tanrıça Hestia'ya davet için muhafız gönderdim yakın zamanda burada olur. Ama bunu ona ben söyleyemem.

Ama Carol Sara bunu kaldıramaz.

Biliyorum Hera ama bende kızının öldüğünü ona söyleyemem.

Sara uyanıp aşağıya indiğinde bütün konuşulanları dinledi. Yeter artık tartışmayın ben anlatırım Hestia'ya.

Biliyorum zor ama anlatmak zorundayım. Bunun sorumlusu benim, Mithra benim yüzümden öldü.

Hestia içeriye girdiğinde Sara'nın söylediği her kelimeyi duydu. Acı bir çığlık veryansın etti dudaklarından. Duydukları ile ayakları bedenini taşıyamaz hale geldi ve dizlerinin üzerine yığıldı.

Sara onun bu hale geldiğini görünce zorla da olsa yanına oturdu. Biliyor musun Mithra o kadar güçlü ki anne.

Hestia duyduğu kelime ile Sara'ya döndü.

Benim ve oğlumun hayatını kurtarmak için ölmeyi göze aldı. Cadının attığı zehirli okun önüne gerilip hayatımızı kurtardı.

Sizin için mi atladı okun önüne?

Evet.

Bunu neden yaptığını anlayabiliyorum. Işıklar içinde uyusun meleğim.

Işıklar içinde uyusun.

Şimdi uğurlama zamanı kendini toparlayabileceksen tabi.

Gidelim güzel meleğimi uğurlayalım.

---

Uzun süren bir törenden sonra ay hanedanlığının geleneklerine uygun bir şekilde uğurladılar Mithra'yı. İçeriye girdiklerinde Sara Hestia'nın yanında onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin