♨️HİS♨️

269 12 0
                                    

Multimedya da hep beraber denize atladıkları o an var.

Ertesi gün sabah Apol bizi almaya geldi. Oo kızlar ne kadar güzel olmuşsunuz tabi ki sen en güzellerisin prensesim. Hafifçe gülümsedim. Bugün rengarenk giyinmişsiniz. Kusura bakmayın ama bir de hepiniz aynı modeli tercih etmişsiniz dikkatimi çekti özel bir nedeni mi var. Bugün rahat etmek istedik ve birde fazla dikkat çekmek istemedik. Normal yıldızlar gibi sade güzel bir gün geçirmek istiyorum. Yani "in breve voglio sentire"(kısacası hissetmek istiyorum) dedim kendi dilimde. Ne dediğini anlamadım dedi Apol. Hissetmek istediğimi söyledim kendi dilimde anlamaman normal hayatım. Star di(yıldızca) dilindeydi. Tamam hayatım hadi artık kahvaltımızı yapıp gezelim biraz. Biz hiç bir şey hazırlamadık inşallah senin bir hazırlığın vardır. Ben sizi sahilde güzel bir yer var oraya götüreceğim. Olur hadi bakalım gidelim.

Bir süre gittikten sonra bahsettiği yere geldik. Burası gerçekten çok güzel tavandan sarkan taze yasemin çiçekleri ve o büyüleyici kokusu her yeri sarmıştı. İlk başta fark edemediğim kapıdaki GELSOMİNO(yasemin) yazısını fark ettim. Hoş geldiniz efendim buyurun sizin masanız orası. Gel Sara geçelim şöyle. Arka taraftan bir çocuk çığlığı geldi. Rosa yasemin düştü hemen şifacılara götürmemiz gerek. Kadın bir anda koşarak arkaya gitti. Merak ettim ve bende arkasından koştum. Sara sen nereye gidiyorsun diye arkamdan Apol ve kızlar koştu geldi. Yarası çok derin çağan hemen gidelim. Bir anda dizlerimin üzerine çöktüm nerede nasıl olduğumun hiç bir önemi yoktu o an için.
FERİTA SANGUİNANTE SANGUİNANTA E SANGUİNANTE E PUNGENTE TRAMPOLİERİ PORTANO GUARİGİONE (yara kapansın kan dursun acı geçsin yıldız tozları şifa getirsin) O an kim olduğumun ortaya çıkması o küçük kızın hayatından önemli değildi. Etrafta şaşkın şaşkın bakan gözler beni izlemeye devam ediyordu. Etrafta müthiş bit sessizlik vardı. Küçük yasemin ayağa kalkıp iyileştirdiğim için teşekkür edene kadar.
Teşekkür ederim abla artık canım acımıyor yaram da iyileşti çok sağ ol. Evet yaran geçti hatta hiç izi bile kalmadı ama her zaman bu kadar şanslı olmayabilirsin. Bugün yanında ben vardım iyi ki de bugün buradayım. Prensesim bizde teşekkür ederiz güçlerinizi duymuştuk ama bu kadar yakından şahit olmak gerçekten çok güzel. Sizi saygıyla selamlıyoruz. Kalkın lütfen. Benim prenses olduğumu gören herkes saygı gösterip selam vererek eğildiler. Hepiniz kalkın lütfen. Keşke ilk geldiğiniz de kim olduğunuzu söyleseydiniz saygı da kusur etmezdik. Zaten saygıda kusur etmediniz ve ben bugün buraya normal biri gibi kahvaltı yapmak için geldim. Ve yapacağım da... küçük yaseminin ellerinden tuttum ve bundan sonra dikkatli ol anne babanı da üzme dedim. Apol şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Hayatım hadi gel masamıza geçelim. Kızlar sizde acıkmadınız mı? Evet de aferin sana bunu böyle herkesin içinde yapman gerekiyor muydu. Masada konuşalım geçin. Apol hayatım sen bir yüzünü yıkasan bende bu sırada biraz kızlar ile konuşsam olur mu? Olur canım. Kızların yanına geçtim masaya yaptığım hareket onları çok kızdırmıştı. Evet kızlar başlayın bakalım sizi dinliyorum. Neden yaptın bunu Sara ortalık yerde yapma diye uyarmadılar mı seni. Evet ama kızı o halde görünce ne olduğunu nasıl yaptığımı ben bile anlayamadım. Yalniz aramızda kalmasını istediğim bir şey söyleyeceğim size. Ne oldu bir sorun mu var. Doğum lekesi çocuğa şifa verirken sanki çevresini bir ateş sardı ne olduğunu anlayamadım. Bu ilk defamı oluyor. Evet çok şaşkınım. Bak Sara Apol geliyor ne kadar nişanlın olsa da bunu ona söyleme. Tamam zaten nasıl anlatabilirim ki. Kızlar konuşmanız bitti mi. Evet biraz azar yedim ama olsun. Yaptıklarını duymuştum ama görmek beni çok etkiledi. Aldırma biz alıştık ona doğduğundan beri beraberiz. Hadi söyleyin bir şeyler kahvaltı edip gidelim günü burada öldürmeyelim.

Daha biz yiyecekleri söylemeden masaya tabaklar akın etmeye başladı. Rosa bunlar ne böyle. Kahvaltı etmeye geldiniz o yüzden bizde teşekkür amaçlı kendimizce bir şeyler hazırladık. Beğenmediyseniz değiştirelim. Yok hayır ondan değil her şey çok güzel. Sadece şaşırdım. Peki o zaman afiyet olsun efendim başka bir şey isterseniz seslenmeniz yeter. Tamam sesleniriz.

Of bunlar çok güzel ya iyi yedik ama düğün öncesi olmadı bu. Gelinliğe sığmazsın kim bilir. Apol çok kötüsün. Kızlar hep bir ağızdan gülüştüler. Tam keyfimiz yerinde gülüşüyorduk ki arkadan bir ses duyuldu. Keyfiniz yerinde galiba. Tanıdık tok bir ses. Victoria bir anda panik ile çatalını elinden düşürdü. Kız ne oldu beni görünce korktun mu? Yok abi şaşırdım biraz.

"Apol" Aa victoria sebub abin mi vardı.
Evet abim.. dur ben kendimi tanıştırayım. Ben TOPRAK prens Apol victoria'nın abisi Sara'nın arkadaşı. Memnun oldum nişan da yoktun. Evet bazı işler için bir süre uzakta olmam gerekiyordu bu yüzden nişanda bulunamadım ama düğüne yetişmek istedim. Bize katılmaz mısın? Memnuniyetle ama sizi burada görmeyi beklemiyordum. Victoria tavırlı bir şekilde, bizde seni hiç beklemiyorduk abi dedi. Olabilir canım erken dönmemi hiç biriniz beklemediği için şaşırabilirsiniz. Kahvaltı ettin mi toprak. Ben kahvaltımı bu saate bırakmam sizi görünce içeri girdim.

Victoria abisine VEDENDOCİ O Mİ HAİ SEGUİTO ( bizi görünce mi yoksa takip mi ettin) dedi. SONO VENUTO PER VEDERTİ VİCTORİA (Sizi görünce geldim victoria) dedi güler bir şekilde. Tamam o zaman abi.
Apol yavaşça kulağıma eğilerek bilmem gereken bir şey mi var dedi. Hayır nereden çıkardın Apol. Bilmiyorum sanki onun gelmesi ortamı biraz gerdi. Hayır victoria ve toprak pek anlaşamaz aynı ortama girince gerilim muhakkak olur. Anlıyorum inşallah düzelir. Kahvaltınız bitti ise kalkalım mı kızlar. Olur kalkalım. Nereye gidiyoruz. Deniz kenarında biraz dolaşalım sonra gitmek istediğiniz bir yer var ise oraya gideriz. Olur yediklerimizi öde gidelim. Bakar mısın yediklerimiz ne kadar tutuyor. Prensesimiz kızımızı iyileştirdi bu bizim ona teşekkürümüz olsun. Olmaz öyle şey ben bunu küçük hanımın canı yanmasın diye yaptım. O zaten bana teşekkür etti tatlı dili ile kendini sevdirdi. Şimdi biz gidiyoruz ama yine geleceğim buraya hem küçük hanım hem de sizin için. Şimdi Apol size ücretini ödeyecek sizde kabul edeceksiniz. Hem SİAMO TUTTİ FİGLİ DELLA STESSA STELLA  (Biz hepimiz aynı yıldızın çocuklarıyız) Peki prenses öyle olsun. Apol biz dışarıdayız sen arkadan gel.

Sara sen manyak mısın niye herkesin içinde böyle birşey yapıyorsun. Toprak o kızı kanlar içinde yatarken görünce sanki bir an zaman durdu vücudum beni itti. Etrafımdaki hiç kimse umurumda olmadı. O kıza şifa verince sanki içimde bir şeyler hareket etti anlayamadım. Hatta doğum lekem ateş gibi yandı. Nasıl yani. Çevresinde bir çember oluştu sanki alev alev yandı orası bir şey sanki beni o çocuğa itti ayaklarım bana değilde o ateşe itaat ediyordu. Bunu kim biliyor. Kızlar ve sen. O uyuz nişanlın peki. Hayır kızlar söyleme dedi. İyi yapmışlar söyleme akşam yanına geleceğim mavi bahçeye in kızlar da gelsin. Tamam olur inerim.

Biraz yürüdükten sonra deniz kenarına vardık toprak bir köşeye oturdu Apol kendi halinde oturdu. Bizde kızlar ile iskeleye oturduk uzun süredir yapamadığımız gibi eğleniyor gülüyorduk. O an bir delilik geldi aklımıza ayağa kalktık ve sanki hepimiz aynı şeyi isterken el ele tutuşup bir anda denize atladık.

İnstagram: maviates95

🔥🔥🔥♨️🤔🤔🤔

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin