YERİNİ BULDUM

64 1 8
                                    

Gözlerimi açtığımda gördüğüm ile beklediğim çok farklıydı. Herkesin geçmeye korktuğu kara ormanın ardında görülmeye değer ihtişamı ile buzlar ülkesi harika görünüyordu. Söyleyeceklerimi kelimeler anlatamazdı ama sadece müthiş demekle yetindim.

Anlamadığım şey bugüne kadar neden kimse bu tarafa geçmeye cesaret edememiş. Belki de bilinmezlik onları korkutmuştur dedi Hera. Size katılıyorum tanrıçam dedi Agron.

Dış görünüşe aldanmamak gerekir Sara bunu anlaman için daha ne yaşaman gerekecek dedi Victoria. Biliyorum dış görünüş aldatıcı olabilir içeride bizi neler bekliyor bilemeyiz. Ama sence de kusursuz bir tablo gibi değil mi?

Sana da hak veriyorum ince, ince işlenmiş kusursuz görünüyor. Ama nereden ne çıkacağı belli olmayan bize hiç benzemeyen bir ülke. Belki de iyilik içindir savaşı bilemeyiz yine de dikkatli olmalıyız.

Dikkatli olmak konusunda düşüncelerimiz aynı ama neden burada bekliyoruz. Kraliçem ülkenin etrafında özel bir kalkan var bu yüzden kabulümüzü beklememiz gerekiyor dedi Dryas. Peki bekleyelim.

---

Güç buraya buzlar diyarına geldi.

Anlamadım kızım ne dedin? Yerinden hızlıca kalkarak; Güç buzlar ülkesine geldi. Gözlerini kapayarak kokuyu içine çekip yüzünde oluşan mutluluğu gizlemek için bile uğraşmamıştı. Sonunda Kraliçe Sara buraya geldi.

Kızlarının yüzünde beliren ifade Kral ve Kraliçeyi korkutmaya yetmişti.

Donna diyerek ayağa fırladı Kraliçe Carol. Sakın aklından bile geçirme. Kraliçe Sara bir süreliğine burada misafirimiz ve sende ona zarar vermeyeceksin.

Donna ateş rengi alev, alev yanan gözlerini açarak annesine tepkisini gösterdi.

Kral Jason da ayağa kalkarak Kraliçe Carol'un yanında yerini alarak kızının karşısında yerini almıştı.

Seni net bir şekilde uyarıyorum Donna Kraliçeye bir zarar verirsen ne Karen ne de annen seni kurtaramaz cezalandırılırsın. Bunu aklının ucundan dahi geçirme. Anlaştık mı prenses diye sordu Jason.

Donna gözlerini kapayarak ilk önce normal halini almalarını sağladı daha sonra da tıslayarak anlaştık diye cevap verdi.

Güzel, o zaman misafirlerimizi daha fazla bekletmeyelim diyerek yerine geçti Jason.

Mary buraya bakar mısın? diyerek zarif bir şekilde seslendi Carol.

Buyurun Kraliçem ne istemiştiniz? Mary Kareni de al Kraliçe Sara'yı karşılayın. Peki kraliçem.

---

Prenses Karen ve Kraliçe Carol'ün nedimesi Mary Sara ve muhafızları karşılamak için kapıya geldiler.

Prenses Karen kapının açıldığında samimiyet ve iyilikle ışıldayan gülümsemesinin eşliği ile hoş geldiniz dedi.

Sara karşısında ki eşsiz samimiyet ile mutlu bir ifade sergileyerek gülümsedi.

Karen de nazikçe selamlayarak ben prenses Karen diyerek kendini tanıttı.

Ben de Yıldız Krallığının Kraliçesi Sara seni tanımak çok güzel Karen. Muhafızlarım ile birlikte krallığınıza kabulümüzü istiyoruz.

Biz de sizi bekliyorduk Kraliçem isteğiniz bizim için emirdir. Krallığımıza tekrar hoş geldiniz lütfen içeriye buyurun diyerek eli ile yolu gösterdi.

Sara ve muhafızlar yavaş ve temkinli adımlar ile içeriye girdiler. Toprak hala huzursuzca etrafı inceliyordu.

Karen, Toprağa dönerek bir sorun mu var acaba diye sordu. Toprak kendine yöneltilen soru ile şaşırarak anlamamış bir şekilde baktı Karen'e.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin