Multimedya da: Sara'yı vuran cadı var.
Özdemir:Sözün bittiği yer.
Okurken müziği açmayı unutmayın.İyi misin Sara nasıl hissediyorsun diye sordu AQUA. İyiyim merak etmeyin dedi kurulanıp ısındıktan sonra kendine gelmişti artık. Akşam olmak üzereydi biraz daha yürüdükten sonra kendilerine sığınacak bir alan bulmuşlardı. Yemek yedikten sonra herkes köşesine çekilmiş bu yorucu günü atlatmaya çalışıyordu. Ayra Sara'nın yanına yaklaşarak sana vermem gereken bir şey var dedi. Nedir o? Kral Warner ve Kraliçe Lena ölmeden önce sana veda edemedikleri için bir mektup yazdılar ve sana vermemizi istediler. Sara doğrularak ve sen bunu şimdi mi söylüyorsun daha önce neden vermedin? Ancak zaman bulabildim kraliçem durumlar bunu vermek için uygun bir hal almadı. Sara anne ve babasından ona kalan mektubu eline alarak kokladı. Kokuları sinmiş kağıda sağ ol Ayra şuan en çok buna ihtiyacım vardı dedi. Ben biraz ileriye gidip okuyacağım diyerek ileri doğru yürüdü.
Sevgili kızımız prensesimiz,
Yarının yeni kraliçesi. Baban da bende seni çok seviyoruz kızım. Olanlar ortada seni korumak istediğimiz gibi sende oğlunu korumak isteyeceksin. Eğer burada ülkenin başında olsan adaletli iyi sevgi dolu bir kraliçe olacağına eminim ama kendini ve oğlunu korumak için gitmelisin bebeğim. Bize ihanet ettiğini ya da ülkenden vazgeçtiğini düşünmeni istemiyoruz. Yerinde olsam bende aynısını yapardım meleğim üzülme sakın. Sen doğduğun gün en büyük hatayı biz yaptık. Kahinler bize söylediğinde inanmadık deli saçması gelmişti ve şimdi buradayız ölmek üzereyiz. Her şeyin çok geç farkına vardık. Bir yanım kahinlere inanmak isterken bir yanım yalan olduğuna inandı keşke dinleseydik onları. Baban da bende farkında olmadığımız bir oyunun içinde seni kaybettik. Bizim için üzülme sakın kendini bırakma. Evet anne babanı kaybetmek bu çok üzücü ama ayakta durmak zorundasın. Kendin için oğlun için ve bugüne kadar iyilik ve adalet için savaşan ülken adına ayakta dur güzel kızım.
Şimdi sana kimsenin hatta babanın bile bilmediği küçük bir sırrımı vereceğim. Benim annem güneş prensesi babam da yıldız prensi idi. Annem ikiz bebeklere hamile kalmış ben ve kız kardeşime. Ama ne yazık ki kız kardeşim daha doğmadan önce öldü. Annem prenses LYDİA ise bana doğum yaparken öldü. Bu yüzden aile geçmişim sadece saf kan yıldız olarak bilinir. Aslında kardeşim ölmese sadece yıldız kanını taşıyacaktım ama o ölünce onun ve annemin taşıdığı saf güneş kanı bana miras kaldı. Anlayacağın benim güzel meleğim sen asil bir yıldız olduğun kadar güneş kanını da taşıyorsun. Şimdi ben öldüğüme göre bu güzel mirasıma iyi bak. Eğer tanrıça HERA ile konuşup olanları anlatırsan sana yol gösterip yardım edecektir.
Sara okudukça nefesi kesilse de okumaya devam etti.
Kahinler sana mektubu okumadan söylemeyeceklerdi ilk bizden duy istedik. Seni ilk önce buzlar ülkesine götürecekler. Senden isteğim orada dikkatli olman. Nedenini merak ediyorsundur söyleyeyim. Buzlar ülkesi güçlü ve eski bir krallıktır. Tarihi bizim kadar köklüdür hata affetmez hiçbir düşman giremez hepsi orada etkisiz hale gelir. Kral ve Kraliçesi güçlüdür merak etme seni bekliyorlar onlar da iyidir kuşkun olmasın. Yıldız Kraliçesine ellerinden gelen yardımı sunacaklardır. Lakin asıl söylemek istediğim şudur. Seni kısa bir süre koruyabilirler ancak orada kalman bir süre sonra tehlike haline gelecektir. Kahinler bu yüzden seni başka bir yere götürecekler. Dünyaya, sen hep gitmek isterdin ama saf kan bir prenses ve tek çocuğumuz olduğun için buna asla izin vermedik. Ama şimdi dünya senin evin olacak seni koruyup kollayıp saracak. Sakın hayır deyip itiraz etme. Dünya senin son şansın zamanı gelene kadar orada kalmak zorundasın. Kahinler sana yardımcı olacaklar dünya hakkında ve ne yapman gerektiğini anlatacaklar. Ne yaparsan yap arkandayız meleğim ve sakın seni sevdiğimizi aklından çıkarma. Biz sana inanıyoruz bu kehanet taşını kırıp veliaht prensimizi ve seni kral ve kraliçe olarak tahtta yerinizi alacağınıza inanıyoruz güzel kızım. Bu güç bu miras ya da kehanetin gücüne sen sahipsin. Tanrı bu gücü sana verdiyse bir bildiği mutlaka vardır. İyilik ve Tanrı seninle olsun. Yolun her daim açık olsun benim güzelliği dillere destan kraliçem. Kendine iyi bak sen biz demeksin. SENİ SEVİYORUZ.
Sara hıçkırıklar içinde ağlarken ben de sizi SEVİYORUM dedi. Dünyaya gitmem gerekiyorsa sizin için gideceğim dedi kararlı bir ses tonu ile.
Sara, gelebilir miyim? Aynis şu an olmaz hiç iyi değilim ve yalnız kalmam gerekiyor. Sen bilirsin Sara ben sadece iyi misin diye bakmaya geldim. İyi olmak için çabalıyorum biraz dolaşıp geleceğim merak etme. Aynis Sara'nın bu sözü üzerine tamam diyerek tekrar yerine döndü.
Sara elindeki mektubu katlayarak cebine koydu. Gecenin ve siyahın bütün hüznü ile gittiği yönü fark etmeden yürümeye başladı. Bir süre sonra fark etmeden cadı persinin sınırına geldi. Cadılar iyiliği kendi sınırlarında hissettiği anda harekete geçtiler. Zehirli oklarını ve silahlarını alıp sınıra yöneldiler. İstedikleri iyi kanın sahibini öldürüp güç kazanmaktı. Cadılar sınırlarını ihlal eden iyilik perilerini öldürdükçe güçlerine güç katıyorlardı. Eğer bir Kraliçeyi bu kadar güce sahip olan Sara'yı öldürürler ise daha da güçlenip kendi sınırlarını çizebilirlerdi. Esir hayatı yaşamaktan kurtulacaklardı.
Muhafız Aynis biraz önce Sara'nın yanına gittiğini gördüm ne zaman gelecek bir şey söyledi mi? Mektubu okuduğu için yalnız kalmak istedi ve biraz dolaşıp gelecekti. Kahretsin diyerek bağırdı Agron. Yanlış bir şey mi yaptım neden sinirlendiniz? Bulunduğumuz bölge cadı persine çok yakın eğer sınırı geçerse ki bu duygu hali ile geçecektir cadılar onu öldürmek için uğraşır. Herkes ayaklanarak hemen Sara'yı bulmalıyız diyerek ayağa kalktı.
Sara bir anda etrafındaki hareketlenmeden korktuğu için muhafızların yanına doğru yöneldi. Simsiyah giyinmiş bir cadı Sara'yı fark edince hemen zehirli oku eline aldı. Sara'yı öldürmek için nişan aldığı oku tam kalbine fırlattı. Bir anda diğer cadılar da toplandı ve zafer çığlıkları atmaya başladılar. Çünkü zehirli ok kalbine isabet ettiği anda ölmeye başlamıştı artık geri dönüşü yoktu.
Sara geri dönüşü olmayan bir yola girdi. Vurulması hiç iyi olmadı. Kanın kokusunu aldı ölüm ve şimdi azrail kapısında bekliyor.
Instagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.