Toprak abi ben çok endişeliyim son güne gelmek üzereyiz. Ben de Melis, ne kadar belli etmemeye çalışsam da olmuyor. Sabah olmak üzere belli ki altıncı sınavı da geçmiş son gün üzülme artık endişelenme sadece burada olup ona destek olmalıyız. Evet diyerek arkadan Victoria geldi. Bizim güçlü olmamız lazım kızlar abimin de dediği gibi üzülüp endişe edersek gücümüzü kaybederiz. Peki sen Victoria sen üzülmeden endişe etmeden durabiliyor musun? Victoria biraz duraksadıktan sonra cevap verdi. Evet üzüldüm onun için endişe de ediyorum ama yalan yok köpek gibi de korkuyorum ona bir şey olacak diye. Peki bize neden güçlü olmamızı söylüyorsun. Çünkü bana güç veren sadece sizsiniz sizi de kaybedersem ayakta kalamam. Kardeşimin biri neler çektiğini bilmediğimiz bir vadide ölüm ile burun buruna ve sizi de kaybedersem ben o zaman yıkılırım ölürüm dedi ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Toprak ayağa kalktı ve kardeşine sarıldı. Şşş güzelim sakin ol kimseyi kaybetmeyeceksin. Biz yanındayız Sara da yakında aramıza dönecek. Toprak diğer kolunu da açarak gelin diye işaret etti. Dördü birbirine sarılıp bir süre öyle kaldılar.
Hadi bakalım şimdi kendinizi toparlayın sürekli ağlayan kızlar ile uğraşamam ben güçlü olun ki Sara'ya yardım edebilelim dedi. Kızlar kendine gelerek nasıl yardım edeceğiz diye sordular. Bütün gün ne zaman güçsüz düşse ona sevgimizi gücümüzü aktaracağız. Peki güçsüz olduğunu nasıl anlayacağız abi. Bu taşın ışığı ne zaman azalsa güce ihtiyacı var demektir. O zaman diğerlerini de çağırıp çember kuralım. Hayır AYNİS kutsal ışığın bilgesinin söylediklerini unutma tehlike de olabilir. Tamam abi unutmam.
Zaman ilerliyor ikinci sınavın çoktan ilk iki saatini geride bırakmıştı. Şu an için güçlü görünüyor abi yine de yardım edelim mi? Gerek olduğunda yardım edeceğiz güzelim endişe yok güç var. Cadı o sırada Sara'nın durumunu kontrol etmek için yanına geldiğinde. Toprak onu fark edince kapıdan girmesine engel oldu. Kraliçenin durumunu kontrol etmeye geldim muhafız. Durumu aynı ama sen buraya gelemezsin. Nedenmiş muhafız. Cadılar ve eski kraliçeler giremez kuralı ben koydum bunu sorgulamak da sana düşmez cadı. Sen bana engel olamazsın muhafız. Cadı çekil zaten yeterince sinirliyim bütün öfkemi çekme üzerine. Şimdi gidiyorum ama bunu REİNA ve HERA'YA bildireceğim. Kime istersen söylemek de serbestsin. Cadı öfke ile oradan ayrıldı. Bence ona şu an gayet yardımcı oluyoruz kızlar sizce dedi gülerek. Bizce de abi diyerek tekrar izlemeye devam ettiler.
Sinirden ve öfkeden deliye dönmüş hali ile seninle konuşmam gerek REİNA dedi. Ne oldu HEXA derdin ne? Muhafız Toprak beni odaya almadı. Neden peki ne yaptın? Sadece Sara'yı kontrol etmek durumunu görmek için gitmiştim. Bana cadılar ve eski kraliçeler buraya giremez dedi. O zaman bu muhafız dersini almalı artık. Ben HERA'NIN yanına gidiyorum bu iş bir an önce çözümlenmeli.
---
Tanrıça HERA seninle konuşmamız lazım. Ne oldu REİNA ne konuşmak istiyorsun çok önemli olmalı ki densizlikte sınır tanımadın. Odama izinsiz daldın. Kusura bakma tanrıça ama haklısın önemli bir konu. Söyle bakalım nedir bu önemli konu dedi haberi yokmuş gibi. Muhafız Toprak beni ve cadıyı Sara'nın odasına almayacakmış. O kız benim sayemde bu kadar güçlü korudukları kız benim gücümü taşıyor dedi. Onu benden ve yardımcımdan saklamaları doğru mu? Doğru... Bak sen de bana hak veriyorsun bu hadsiz muhafızın bir cezaya ihtiyacı var. Doğru ama Toprağın yaptığı doğru. Seni ve cadıyı odaya almadığından haberim var bana söyledi zaten. Ama tanrıça. Aması falan yok REİNA o bir cadı... Tamam o cadı ama ya ben. Sözümü kesme REİNA. Peki tanrıçam. O cadı ise ne yapıyorsa senin için yapıyor unutma sen bir cadı ile anlaşma yaptın. Bizim burada son günü atlatabilecek mi diye kalbimiz korku ile çarpıyor senin derdin ise bizi odasına almıyor. Kız orada ruhsuz bir şekilde cansız yatıyor canı pahasına savaşıyor. Ne için biliyor musun? Çocuğu için bizim için bugün hala o savaşa yenilmediyse sebebi oradaki o muhafızlar anladın mı beni? Sen de onlar ne derse uyacaksın gerekirse ben bile. Boş yere onlar Kraliçe'nin özel muhafızları olmadı. Sadakat, güven ve en önemlisi de aralarındaki sevgi bağı. Sen sadece soy bağı ile gücünü verdin ama onun gücü senin verdiğinden zaten daha fazlaydı bunu sakın unutma şimdi odana git ve sadece söyleneni yap. REİNA tam kapıdan çıkacakken HERA onu durdurdu. Ve sakın unutma REİNA bir daha ki densizliğini affetmem cezanı çekersin hem de en acı şekilde bunu aklından çıkarma dedi sert bir şekilde.
HERA yavaş ve korku dolu adımlar ile Sara'nın bulunduğu odaya ilerledi. Gelebilir miyim? Tabi buyurun tanrıçam. Sara nasıl diye ona bakmaya geldim. Taş parlıyor her şey yolunda gibi dedi. Madem iyi sizin neden böyle yüzünüz düşük. Bugün yedinci gün günü neredeyse yarıladık ve her şey yolunda gidiyor ama sonu ne olacak hiçbirimiz bilmiyoruz. Bir yola çıktık ama dedi Victoria devamını getiremedi sustu. Sizi anlıyorum çocuklar ama lütfen inancınızı kaybetmeyin. O aramıza geri dönecek ben eminim sizde emin olun. Bizde inanıyoruz sadece bilmediğimiz bir şey bu. Geri dönecek Sara öyle ya da böyle.
---
HEXA bir daha gelip sakın beni doldurma. Neden kraliçem ne oldu? HERA da onlardan tarafa ve bir daha bu şekilde karşısına çıkıp hata yaparsam cezalandıracak beni. Nasıl yani? Bir kraliçeye nasıl ceza verir. Onun gözünde kraliçe artık Sara. Ben onun gözünde bir hiçim o da kendini belli etti. Seninle iş birliği içinde olmam onların gözünde beni düşman ilan etti. Nasıl olsa bize işleri düşecek. Biz sadece Sara'ya yardım ediyoruz bu yüzden onlara katlanıyoruz unutma HEXA ona göre. Peki efendim Sara zaten bugün son sınavında geçebilecek mi? Geçmesi gerek HEXA onun kim olduğunu unutma bunu başaracaktır. Eğer sen onu iyi koruyabilseydin şimdi böyle bir sınavı geçmesi gerekmeyecekti. Tekrar özür dilerim efendim ama elimden gelen hiçbir şey yoktu. Tamam HEXA uzatma olan oldu zaten.
Keyifli okumalar sizi seviyorum beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın kendinize iyi bakın.
İnstagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.