KORKUYORUM

141 6 0
                                    

multimedya: Sara'nın tılsımlı bileziği

Anlaşamadınız galiba dedi Kral Warner. Efendim baba ne için anlaşacaktık. Dans için Toprağı ikna etmeye çalıştın ya kızım. Ha evet haklısın baba ikna olmuyor. Toprak kırma benim güzelimi bir dans etsen ne olur. Peki efendim yemekten sonra dans ederiz Sara ile. Her şey tatlıya bağlandığına göre yemeğe geçebiliriz. Kral PANAS ve Tanrıça HESTİA'YI yeterince beklettik. Önemli değil sevgili Warner ayrıca artık bize isimlerimiz ile hitap et bu resmiyet hiç hoş değil. Peki PANAS oldu mu? Servise başlaya bilirsiniz. Peki kralım emriniz olur diyerek yemek servisi başladı. Kısa bir süre sonra Kral Warner gülümseyerek ayağa kalktı. Evet sevgili ailem şimdi sizin ile önemli bir konuyu konuşmak istiyorum. Bugün sizi bu yüzden topladım. Evet Sevgili Warner bu güzel yemeğin sebebi nedir diye sordu PANAS. APOL ve Sara lütfen yanıma gelir misiniz dedi Kral Warner. APOL ve Sara masadan kalkarak babasının yanına doğru ilerlediler. Kral Warner boğazını temizleyerek söze girdi.

Bu günü çok uzun süredir bekliyorum büyük bir aile olarak çok mutlu olacağımız bu günü. Önce hayatımıza APOL girdi. Sara ile evlenerek bizi çok mutlu ettiler ve şimdi ben daha büyük bir haber aldım ve mutluluğum daha da katlandı. Kral PANAS elini dirseğine koyup dikkatle dinlemeye başladı. Sara heyecanını saklamaya çalışırken APOL de babası öğrendikten sonra olacakları düşünüyordu. Dün Sara küçük bir baygınlık geçirdi ve şifacı bana bir şey söyledi. Söylediği şeyden çoğunuzun haberi var ama Sara bugün benden duyacak dedi. sonra Sara'ya dönerek ellerini tuttu ve benim güzel prensesim anne olacaksın dedi ve gözünden yaşlar süzülmeye başladı. Sara belli etmemek için şaşırmış gibi yaparak babasına sarıldı. Kral PANAS haberi alınca oğluna baktı ve bu güzel haberi kendisinden sakladığı için çok kızsa da habere çok sevindi. İstediği güce sahip olmasına çok az kalmıştı. Sara herkesin tebriklerini sevinçlerini paylaşırken APOL düşüncelerinin arasında boğulmuştu. Tanrıça HESTİA kızım oğlum çok sevindim ikinizi de tebrik ederim dedi sarıldı. Aynı şekilde Kraliçe LENA da kızına sarılarak bize bu mutluluğu yaşattığınız için teşekkür ederim çocuklarım dedi. Yemek ve akşam çok mutlu bir şekilde geçti dans ettiler eğlendiler ama herkesi yeni sürprizler bekliyordu.

Gece eve döndüklerinde Sara ve APOL odalarına çıkarken PANAS oğluna seslendi. APOL seninle konuşmam gereken bir şey var üzerini değiştir yanıma gel. Yarın konuşsak baba olur mu biraz yorgunum da. Hemen APOL seni çalışma odamda bekliyorum gecikme. Tamam baba. APOL hızla odasına çıkarak üzerini değiştirdi. Hayatım baban seninle ne konuşacak biliyor musun? Hayır canım bilmiyorum. Bir sorun mu var acaba. Yok canım sorun değildir halk ile alakalı olabilir. Tamam canım ben sen gelene kadar uyumuş olabilirim iyi geceler. APOL de uzanıp Sara'nın alnından öptü ve iyi geceler sevgilim dedi.

Endişeli bir şekilde merdivenlerden inerken babasının tepkisini merak ediyordu. Gece boyunca hiç bir şey söylemediği gibi tepki dahi vermemişti söylemeyişine acaba şimdi ne söyleyecekti. Korkuyla kapıyı çaldı. PANAS gel diye seslenince korkarak içeri girdi. İçeri girince PANAS'I arkası dönük bir şekilde pencerenin önünde beklerken gördü. Kekeleyerek özür dilerim baba sana söylemeliydim ama Kral Warner'a söz vermiştim. PANAS gülerek arkasına döndü ve elindeki şampanya şişesini patlattı. Kızmak ne demek oğlum bu kadar güzel bir haber vermişken bu haber anca kutlanır. APOL yaşadığı şaşkınlıkla beraber sevindi çünkü babasından çok korkuyordu. Korkma oğlum ben sadece kutlama için çağırdım seni tamam biraz bozuldum bu kadar güzel bir haberi saklamana. Ama hiç önemli değil ben bu haberi bekliyorum ne zamandır. Amacıma ulaşmama çok az kaldı. Haklısın baba. Beraber şampanyalarını içtikten sonra APOL odasına gitti uyudu. PANAS ise o gittikten sonra oğlundaki değişikliği fark etti ve cadı HEXA'NIN yanına gitti. PANAS kapıyı çaldı HEXA kapıyı açıp karşısında PANAS'I görünce şaşırdı. Gecenin bu saatinde evimde ne işin var. Sana bir işim düştü acil bu yüzden geldim. Zaten halimi hatırımı sormaya gelmeni beklemiyordum. Dalga geçme de içeri girelim. İyi be gel ne oldu yine. APOL Sara'ya aşık oldu. HEXA bir anda kahkaha atmaya başladı. Ne gülüyorsun be cadı. Sen daha yeni mi fark ettin. Sen biliyor muydun? Gülerek kafa salladı ve en başından beri. Madem biliyordun niye müdahale etmedin. Seni ayağıma getirtmek varken neden işini kolaylaştırayım. Cadı değil misin hepiniz aynısınız. Tekrar bir kahkaha attı ve sen hafızanı mı kaybettin PANAS. Sen cadı değil misin ve ayrıca HESTİA ile evlenebilmek için büyü yapmama sözü verdin. Cadıların yüz karasısın PANAS. Benim neler yaptığımı bırak da oğlumun bu aşktan kurtulmasını sağla. Bunu neden yapayım ki? Çünkü Sara hamile.. NE? Sara hamile ve oğlumun ona olan aşkı tüm gidişatı değiştirebilir. Demek Sara hamile ha. Evet sen niye takıldın buna bu kadar. Yüz yıllardır bu günü bekliyoruz ya ondan şaşırdım. Hadi yap artık şu büyüyü. Şimdi olmaz. Ne demek şimdi olmaz. Bak PANAS şimdi git üç gün sonra gel. Niye üç gün. Bu kademeli bir büyü de o yüzden. Tamam ama bu sefer bir şey istemedin. İstiyorum merak etme. Ne istiyorsun? Merlinit taşını istiyorum. Niye onu ne yapacaksın. Büyülerde işime yarıyor. Tamam gelirken getiririm olur mu? Tamam git artık. HEXA PANAS'I gönderdikten sonra planını düşünmeye başladı. Büyük gün yaklaşıyor prenses hamile ve benim bunu hemen ona haber vermem lazım. Ama Merlinit taşına ihtiyacım var o olmadan bunu yapamam.

2 gün sonra:

Günaydın kızlar. Günaydın prensesim de biraz erkencisin bugün. Evet Toprak ile konuştum saraya gideceğiz. Neden bir şey mi oldu? AQUA benimle buluşmak istediklerini söyledi burada olması tehlikeli Toprak da saraya gelin burada buluşalım dedi. Evet haklısın tehlikeli kendi sarayımızda her şeyi saklamanın bir yolunu bulabiliriz. Toprak da onlara bir şey sormak istiyormuş. Tamam o zaman. Hadi gidelim.

Sara ve kızlar saraya geldikten sonra hemen Toprağı da alıp rahat rahat konuşabilecekleri için göl kenarına gittiler. Hadi güzelim çağır onları dedi Toprak. Sara derin bir nefes alarak Ti sto invitando a guardare i quattro elementi ( dört elementin bekçisi sizi davet ediyorum) dedi. Kısa bir süre sonra AQUA, FREYA, WHANOS ve SOİL yanlarında belirdi. Önünde eğilerek selam verdiler. Hoş geldiniz benimle buluşmak istemenizin sebebi nedir. Sizinle buluşmak istedik çünkü vermemiz gereken bir şey vardı. Ne vereceksiniz. Artık bütün tehlikelere açık bir haldesiniz ve bu yüzden sizi korumamız lazım. Zaten dört tane özel muhafızım var ve sarayın muhafızları da koruyor. Asıl saklanman gereken ay sarayı muhafızları ve halkı tabi bir de cadılar. Ay sarayının muhafızları mı neden? Cadıları anlayabilirim belki ama neden onlar? Bu yıllar öncesine dayanan bir cevap ve öğrenmek için zamanınız var. Geçmek bilmeyen sürekli artan bir zaman ben artık bu durumu ailem ile paylaşacağım çünkü içinden çıkamıyorum. Sakın prensesim hayatınız tehlike altına girer. Neden açıklayın bana bunu. WHANOS derin bir nefes alarak yaslandığı ağaçtan doğrularak ben açıklayayım dedi. ama bilmenizi isterim ki anlatacaklarım sadece içinizi rahatlatabilecek kadar bilgi daha fazlasını beklemeyin bizden. Ben ona da razıyım seni dinliyorum. 400 yıl önce bütün güç sahipleri bir arada yaşardı uyum içinde geçinirlerdi. Ama bir gün sizden biri bizim güçlerimiz ile doğdu bu öğrenilince bir sebepten dolayı ay halkı yıldızlar ve bizim aramızda bir savaş çıktı. Bugün ise olacak şey yine aynı eğer öğrenirlerse sizi öldürmek isterler ve savaş çıkar. Siz bir iyilik perisi olarak buna razı gelir miydiniz? Evet bu sorum hepinize. O yüzden günü gelip dört elementi bir güç haline getirene kadar bunu saklamalısınız. Eğer bebeğinizi ve sizi hayatta tutmamızı istiyorsanız lütfen söylemeyin.

Sara duydukları karşısında endişelenmeye hatta korkmaya başlamıştı. Kendi hayatı önemli değildi belki ama daha doğmamış bir bebeğin hayatını riske atmak onun yaşama şansını elinden almak buna razı gelemezdi. Neden ben diye düşünmeden edemiyordu. Duydukları karşısında şaşırmış olan arkadaşlarına baktı onlar da aynı şekilde düşünüyordu. Toprak yavaşça kafasını salladı ve haklılar dedi. Kızlar da aynı şekilde kafa salladılar. Şimdi element bekçileri Sara'nın ağzından çıkacak o kelimeyi bekliyordu. Yutkundu ve tamam dedi. Element bekçileri rahatlamıştı ama Sara hala korkuyordu. Tamam ama beni ve bebeğimi nasıl koruyacaksınız. Evet dedi Victoria onu korumayı nasıl başaracaksınız. Tekrar bir heyecan anında yine güçlerini kullanabilir. FREYA araya girerek biz o günden sonra hem onu korumak hem de güçlerini kontrol altında tutabilecek tılsımlı bir bilezik hazırladık dedi. Bir bilezik onu nasıl koruyabilir dedi AYNİS. Normal bir bilezik olsa koruyamazdı ama bu bilezik hepimizin gücünü temsil ediyor dedi SOİL. Elinde bir anda bilezik belirdi ve konuşmaya devam etti. Su, hava, ateş ve toprak elementinin özel tılsımlı taşlarından oluşuyor ve bizde buna çeşitli büyüler yaptık. Günlerdir bunun için uğraşıyoruz dedi SOİL. Tamam güzel düşünce işe yaramayacak olsa bunu yapmazdınız eminim ama bu ne zamana kadar böyle devam edecek dedi Toprak. WHANOS gözlerini Toprağa dikip ciddi bir ses tonuyla dört element birleşene kadar dedi. Sara bunu nasıl yapacak bir fikriniz var mı? Bu konu ile ilgili hiçbir fikri yok. Daha güçlerini nasıl kontrol edeceğini bilmiyor korkuyor ve siz dört elementin birleşmesinden bahsediyorsunuz. Sizler doğduğunuz günden bu yana eğitiliyorsunuz. Bu sayede elementlerinize hükmedebiliyorsunuz peki ya Sara. Ondan çok şey bekliyorsunuz. O ise daha ne yapacağını bilmiyor. Haklısın dedi WHANOS. Peki bunun için bilezikten başka çözümünüz var mı? Yok, bizde şaşkınız zamanı gelmeden gerçekleşti biz o güne kadar bir çözüm bulabiliriz demiştik dedi FREYA. Sizin yok ama benim bir fikrim var.

Geç gelen bölüm. Bu kadar uzadığı için kusura bakmayın iki haftadır bölüm yazamadım. Sebebi yeni başladığım BEBEĞİM adlı kitabım. Rica etsem yeni kitabıma da bir göz atar mısınız? Şimdiden teşekkür ederim.

İnstagram:maviates95

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin