Multimedya da: Cadı Maret
Panas dan: Buldun mu onları? Evet buldum. Söylemek için ne bekliyorsun o zaman diyerek sinirle bağırdı. Daha şimdi buldum Panas bende sana geliyordum. Tamam gevezelik etmede söyle neredeler. Çok şaşıracağın bir yerdeler. Sabrımı deniyorsan acele etmen gerekiyor Maret. Tamam, tamam söylüyorum güneş ülkesindeler. Maretin söylediği karşısında Panasın yüzünde korku dolu bir ifade vardı. Sana şaşıracağını söylemiştim ama bu denli korkacağını bilmiyordum. Panas kendini toplayarak korktuğumu da nereden çıkardın dedi. Yüzünden belli oluyor bembeyaz oldun. Korktuğum falan yok. Bana yalan söylemene gerek yok Panas HERA'NIN ne kadar güçlü olduğunu ve çoktan önlem almış olabileceğini biliyorum. Daha sen grip kraliçeyi almadan seni yok edebilir. O zaman bana onu almam için bir yol göster cadı. Güneş ülkesinden içeri girebileceğimizi sanmıyorum ama madem yaşaması için bir yol var ki bunu kullanacaklardır. Ee kısa kes cadı. Eğer yaşar ise mutlaka çıkar oradan yani çıkması gerekir uzun süre burada kalamaz eninde sonunda onu yakalayacağını bilir. Çıkmasını beklemek en doğrusu diyorsun. En basit yol bu bekleyeceksin sabredeceksin kendini toparlayıp çıktığında senin kollarına düşecektir. Madem böyle düşünüyorsun gidip bekleyelim senin dediğin gibi olsun. Bende mi sizinle geleceğim. İstediğim güce kavuşana kadar büyü yapamıyorum mecburen sende geleceksin. Öyle olsun bakalım Panas. Sen git ben hazırlanıp geliyorum. Çok oyalanma.
Whanos, Soil neredesiniz ortaya çıkın. Buradayız Freya. Taş nerede. O sağlamda onu ne olur ne olmaz diyerek koruma içine aldık. Tamam güzel ejderha taşı aldığımızı fark etti. Peki şimdi ne olacak Freya. Bilmiyorum Toprak biz taşı götürelim bundan sonra başımıza gelecekleri yaşayıp göreceğiz. Ben olacaklardan bahsetmiyorum bu taş ile nasıl Sara hayata dönecek onu soruyorum. Onu bana değil cadıya soracaksın. Beni ilgilendiren kısım taşın varlığı ve ejderhanın bundan sonra bize yapacakları. Soil korku dolu bir sesle peşimizi bırakmayacak değil mi? dedi. Taşı aldığımızı fark edince arkamızdan bunu ödeyeceksin ateşin kızı diyerek kükrüyordu şu an kesin bizi arıyordur. O zaman bir an önce gidip HEXA'YA taşı verelim. Zaten biraz daha geç kalırsak onu kaybedeceğiz gün doğumuna az kaldı dedi REİNA. REİNA sen ağızını hayırlı bir şeye açmaz mısın? Acele etmezsek olacakları söylüyorum muhafız her seferinde beni terslemeyi bırak. Şu an arafta olsam da bende bir kraliçeydim. Benim kraliçe LENA'DAN sonra tek bir kraliçem var oda SARA anlaştık mı Reina. Whanos araya girerek tartışmayı bırakın da gidelim artık orada ölü yatan siz değilsiniz. Haklı Sara kendisine gelene kadar bu kavgaya bir ara verelim ki iyi olsun. Hadi gidelim artık dedi Freya. Bu sefer geldiklerinin aksine güçlerini kullanarak güneş ülkesine döndüler.
Tanrıça HERA onların geldiğini görünce sevinçle koşup aldınız değil mi diye sordu. Evet aldık efendim Sara nasıl diye sordu Toprak. Tanrıça üzgün bir şekilde bıraktığınız gibi başına diktiğim muhafızlar ile cansız bir şekilde yatıyor. Arada gidip kontrol ediyorum ama onu o halde görmek canımı yakıyor. Haklısınız efendim benimde canımı yakıyor dedi Toprak. Kardeşim Victoria, Aynis ve Melis neredeler. Onlar başında beklemek istediler en son gittiğimde yarasını temizleyip yeni bir elbise giydiriyorlardı. Sağ olun efendim peki ya cadı o nerede? Odaya geçti sürekli büyü yapıyor. Tabi bu da sizin canınızı sıkıyor. Evet ama Sara'nın iyiliği için katlanıyorum ona tek o iyi olsun yeter. Sağ olun tanrıçam bu iyiliğinizi asla unutamam onun için her şeye katlanıyorsunuz. Önemli değil Toprak peri sizler her zaman bizim dostumuz oldunuz iyi günde de kötü günde de ve bu hep böyle devam edecek. Konuşmanızı bölüyoruz ama şu taşı verin de HEXA büyüyü yapsın. Çağır cadını gelsin o zaman onun ayağına gidemem dedi Toprak. REİNA öfke ile HEXA'NIN yanına gitti.
Toprak bir süre Sara kendine gelene kadar buna bir ara verseniz. Freya karışma canım çok sıkkın. Hepimiz aynı durumdayız seni de anlıyoruz ama lütfen ortamı daha da germe. Whanos ve Soil de bu sefer haklı diyerek destek çıktılar. Evet Toprak element bekçileri haklı. Sen ne düşünüyorsun AQUA hiçbir şey söylemedin. AQUA biraz sessiz kalarak kafasını salladı haklılar ama o kadın da beni rahatsız eden bir şey var. Nedenini bilmiyorum belki sakladıkları belki de başka bir şeydir beni huzursuz eden ama şimdilik düşünmemeye çalışıyorum. Toprak hiçbir şey söylemeden sadece AQUA'YA baktı sanki ikimizde aynı şeyi düşünüyoruz demek istiyordu.
HEXA gelebilir miyim? Hoş geldin REİNA taşı alabildiniz mi dedi tereddüt dolu bir şekilde. Aldık hadi gel de gün doğmadan yap şu büyüyü. Bu arada sen ne büyüsü yapıyorsun? Siz direk içeriye geldiğiniz için görmediniz ama biri yerimizi bulup Panas'a söylemiş giremediği için dışarıya gizlenmiş bizim çıkmamızı bekliyor. Demek bulmuş nerede olduğumuzu. Ne yapmamı istersin REİNA. Sen bir şey yapma içeri git ve Sara'nın büyüsünü yap onu ben hallederim. Emin misin? Evet hadi git yap şunu fazla zamanı kalmadı. Peki diyerek REİNA'YI takip ederek dışarıya çıktı. Cadı sonunda gösterdi yüzünü. Toprak ne konuşmuştuk. Siz şimdi HEXA ile beraber gidip taşın büyüsünü yapın bende dışarıya çıkıyorum. Neden? diye sordu HERA. Panas ve Apol muhafızlar ve bir cadı ile beraber dışarıda bizi bekliyor. Sen neden dışarıya çıkıyorsun tehlikeli değil mi? Hayır tanrıçam çıkıp büyü yapılana kadar onu oyalayayım ki anlamasın belli ki yerimizi bulan cadı da güçlü bu taşı biliyor olabilir. Haklısın ama dikkat et. Benim için fark etmiyor tanrıçam arafta olduğum için kalıcı bir zarar veremez. Peki o zaman biz büyüyü yapınca gelirsin dedi HEXA.
Muhafızlar odaya girdiğinde Sara'nın başında ağlayan kızları gördüler. Abi sonunda geldiniz. Geldik güzelim taşı aldık hadi toparlayın artık kendinizi. Sende yap artık şunu daha fazla oyalanırsan gün doğacak. Taşı verin dedi HEXA. Soil ve Whanos beraber hazırladıkları koruma büyüsünü kaldırdıktan sonra taşı HEXA'YA verdiler. HEXA hayranlıkla taşa bakarak herkesin efsane olarak düşündüğü taş ellerimin arasında anka taşı dedi. Oyalanma artık başla senin zırvalıklarını dinlemeye gelmedik beş dakikaya gün doğacak. Tamam diyerek taşı Sara'nın kalbinin üzerine yerleştirdi. Kız cansız bedeni ve solgun yüzüne rağmen o kadar saf ve temiz görünüyordu ki bu hali bile hayran olunasıydı. HEXA bu haline üzülerek iç geçirdikten sonra yüksek sesle büyüyü tekrar etmeye başladı.
Spiritus igne. Nocte animarum. sapiens mortis. Ego vos hortari tantum potentiae infinitae. Factum est autem ut vocant lingvo Renascitur ex cineribus regina mortua iacebat in morte gremio. Septem colorum septem sapientibus septem nito vocat te ignem aeternum. Phoenix nostrum non est tibi petitionem: Im 'expectans. Infinitae virtutis exspectat. Ego vos hortari tantum potentiae infinitae.( Ruhun ateşi. Gecenin yaşam kaynağı. Ölümün bilgesi. Sonsuz güç seni çağırıyorum. Ölümün kucağında cansız yatan kraliçe küllerinden yeniden doğmak için seni çağırıyor. Yedi bilge yedi renk yedi sınav sonsuz ateş seni çağırıyor. Anka kuşu seni bekliyorum isteğimizi geri çevirme. Sonsuz güç seni bekliyorum. Sonsuz güç seni çağırıyorum.)
Evet Maret sonunda yerini buldu Sara'nın. Anka taşını alıp büyüyü yaptılar ama bakalım bu taş Sara'yı geri döndürecek mi? Hep birlikte okuyup öğreneceğiz. Yoğun bir dönemden geçtiğim için bölüm biraz gecikti kusura bakmayın. Keyifli okumalar. İyi geceler canlarım.
İnstagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.