Multimedya da: AQUA'NIN SUYU KONTROLÜ VAR
Plan ne planı yaptınız? Yarın akşam burada hep beraber yemek yiyelim uzun süredir Kral PANAS ve Tanrıça HESTİA'YI görmüyoruz. Ailece yemek yeriz diye düşündüm. Bunu ben hastalanmadan önce mi düşündün sonra mı? Benim zeki kızım işte diye geçirdi içinden kral Warner. Hayır kızım önce düşündüm ama söylemeye fırsat bulamadım. Peki o zaman biz gidelim mi artık merak etmişlerdir dedi Sara. Olur hayatım gidelim. İyi geceler efendim yarın görüşmek üzere dedi APOL. Görüşürüz oğlum kızıma dikkat et kendinize iyi bakın dedi kral Warner. Gözünüz arkada kalmasın efendim. Kızlar bu uyarım sizin içinde geçerli. Kızlar yavaşça eğilip gülümsediler. Bugün burada bir gariplik var ama bir türlü anlayamıyorum hadi hayırlısı diye geçirdi içinden. Bir şey olsa sonuçta söylerlerdi ona değil mi.
Sara senden bir şey isteyebilir miyim? Tabi hayatım söyle. Bugün bayıldığını annemlere söylemeyelim. Tamam da neden? Üzülürler bir şey yokken onları da telaşlandırmayalım. Olur söylemeyiz.
Saraya döndüklerinde Tanrıça HESTİA çocuklar sizi çok merak ettim nerede kaldınız diye sordu. Yemeğe orada kalmamız için ısrar ettiler ondan geciktik dedi APOL. Bu arada anne yarın babam ailecek yemek yiyelim dedi sizi akşam yemeğine çağırdı. Aslında biz onları çağırmayı düşünmüştük ama. Olsun anne bir dahaki sefere siz ağırlarsınız. Olur sizi ve kral Warner'ı kırmayalım. Anne müsaadeniz olursa biz yatalım yorucu bir gündü. Tamam oğlum iyi geceler. Sara yattıktan sonra APOL onu izlemeye başladı ne yapacağını bilmiyordu. Onu seviyorum ve şimdi hamile ama babam bunu duyarsa çok sevinecek. Ama ben daha yeni bulmuşken onu kaybedeceğim. Babama karşı çıkarsam da çok sinirlenecektir. Bir yolunu bulmalıyım onu ve bebeğimizi kurtarmanın bir yolunu bulacağım. Biraz düşündükten sonra çözümü fark etti. Evet yeni sarayın inşaatı bitmek üzere Sara'yı ikna edip o saraya taşınmalıyız bu en azından bir süre babamı bizden uzak tutar. Hem kral Warner'ın koruması altında bir şey de yapamaz. Sara bir anda gözlerini dikmiş APOL'E bakıyordu. Hayatım sen gecenin bu saatinde kendi kendine ne konuşuyorsun uyumadın mı daha. Uyku tutmadı bende öyle bir şeyler düşünüyordum. Hani çok yorgundun sen. Bir anda uykum kaçtı. Hem ne düşünüyorsun anlat bana belki yardımcı olurum sana. Tam zamanıydı Sara şuan ikna olmaya hazırdı. Aslında Sara ben yeni yapılan Saraya taşınmak istiyorum ne dersin. Gecenin bu saatinde nereden aklına geldi bu. Aslında hep aklımdaydı sen bayılınca ancak söyleyebildim. Önceden burada yaşamak istiyordun kararını ne değiştirdi. Hem sen ailene yakın ol istiyorum hem de baş başa kalacağımız bir yuvamız olsun istiyorum sen de daha rahat edersin. Düşünceli sevgilim sen nasıl istiyorsan öyle olsun. Sağ ol hayatım yarın yemekte herkese söyleriz mutlu olurlar. Olur hadi sarıl bana da uyuyalım saat kaç oldu diye bir kedi gibi mırıldandı Sara. APOL de rahatladığı için uyuyabilirdi artık.
Sara sabah kahvaltısını yaptıktan sonra kızlar ile beraber göl kenarına indiler. Kızlar artık Sara için her zamankinden daha çok endişeleniyorlardı. Sara bir an için göle doğru eğilerek elini su da gezdirmeye başladı. Kızlar düşeceksin tehlikeli gel buraya deseler de Sara geri çekilmedi. Sonra çok yüksek olmayan bir sesle madem ben su elementini kullanabiliyorum su neden bana hiçbir tepki vermiyor diye sordu. Bu bizim bilebileceğimiz bir şey değil belki zamanı vardır yada öğrenmen gerekiyordur diye cevap verdi Victoria. Bence bunu bize değil de elementinin bekçisine sorman gerekiyor. Aslında evet haklısın bunu AQUA ya sormam gerekiyor. Sara gözlerini kapatarak AQUA seni buraya davet ediyorum. Beni duyuyor musun AQUA. Sara bir an gelmediği yada cevap vermediği için işi olduğunu düşündü. Sonra bir anda göl ortadan ikiye ayrıldı ve yine o muazzam güzellikte suyun içinden çıkarak buyurun sevgili prensesim dedi. AQUA her geldiğinde Sara her defasında ona biraz daha hayretle bakıyordu. Çünkü suyun onu sarışı onunla bir bütün halinde olması çok hoşuna gidiyordu.
Prensesim bir sorun yoktur umarım dedi. Yok sadece sana bir şey sormak için çağırdım. Sizi dinliyorum diyerek gülümsedi. Ben su elementini madem kullanabiliyorum neden hiç bir şey bilmiyorum ya da su niye bana hiç tepki vermiyor. Öncelikle size tepki vermemesinin sebebi çevrenizde element üyesi olduğunuz öğrenilmesin diye çünkü siz farklı bir katmandasınız. Diğer sorunuza gelirsek istemeniz yeter su size itaat edecektir dedi. Nasıl yani sadece istemem mi gerekiyor. Evet bakın aynen bu şekilde diye ellerini havaya kaldırdı ve yüksel diye emretti. Su bir anda yükselmeye başlarken sanki ahenkle dans ediyordu ve bir anda elinin tersiyle suyu eski derinliğine gönderdi. Ben hiçbir zaman senin kadar muazzam bir görüntü elde edemem sen çok güçlü ve bilgilisin. sizin yapabileceklerinizin yanında bu hiçbir şey. Ben daha hareket dahi ettiremiyorum. Sense bir bekçisin. AQUA birden gülümseyerek ah be kraliçem bir bilseniz ne kadar güçlü olduğunuzu diyerek içinden geçirdi. Sonra devam etti prensesim siz sadece hiç kullanmadınız ama aslında benden üstün gücünüz ben sadece bir bekçiyim diye cevapladı siz ise istediğinizi yapabilirsiniz. Nasıl yani şuan yapabilir miyim? Evet deneyin isterseniz. Elimi kaldırıp suya yukarı çıkmasını emrettim ama su da tek bir kıpırtı dahi olmadı. Hala güçlü olduğuma emin misin AQUA gördün işte. Evet efendim daha içten ve suyu her zerrenizde hissederek yapın. Deneyin diyerek beklercesine gülümsedi. Sara derin bir nefes alıp önce suyu bütün bedeninde hissedip daha sonra en içte hali ile suya yukarı kalkmasını emretti. Sara hiçbir hareketlenme yok diye düşünürken birden nerede olduğuna baktı. Kendisini suyun üzerinde ve kızların aşağıdan hayretle kendisine baktığını gördü. Hala güçsüz olduğunuzu düşünüyor musunuz diye sordu. Kesinlikle seni ve yaşadığın hazzı şuan daha iyi anlıyorum bu muhteşemmiş dedi Sara. Buradan nasıl ineceğim peki. Aynı şekilde sizi aşağı indirmesini söyleyin artık her şey sizin için daha kolay olacak dedi. Sara suya onu yere indirmesini söyledi ve su sanki tüy gibi süzülerek onu yere bıraktı. Sara yaşadığı şaşkınlık ve mutluluktan içten bir şekilde gülümsedi. Prensesim başka bir sorunuz yoksa gitmem lazım daha fazla görünmemeliyim dedi AQUA. Hayır yok gidebilirsin dedi Sara. AQUA tam arkasını dönüp suya atlayacakken bir anda durdu ve Sara'nın yüzüne baktı. AQUA'NIN yüzündeki meraklı bakış Sara'yı endişelendirmişti. Bir şey mi oldu neyin var diye sordu Sara. Şaşkın şaşkın yüzüne bakarken bir anda ağzından çıkan kelime herkesi şaşırttı. Siz HAMİLESİNİZ... HAMİLE MİYİM? Evet hayırlı olsun prensesim hamilesiniz. Bu sen bunu nasıl anladın? İlk başta hissedemedim ama şimdi kıpırtısını hissedebiliyorum. Sen emin misin? Evet efendim eminim çok sevindim. Sara kızlara döndü ve bu nasıl olur diye sordu. Daha bir aylık prensesim hamile kaldığınız tarihe bakılırsa düğün gecenizde hamile kalmışsınız.
instagram:maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.