✴✴✴💫
Multimedya da: Cadı HEXA var.
***
Herkes gittikten sonra yattım yarın düğünüm olmasına rağmen kafam karıştı. Herkes aynı şeyi söylüyor ve hepsinin söylediklerinde beni ikna edici bir taraf var. Söyledikleri içimde bir yer edindi sanki istemeden onlara ikna olmaya başladım. En iyisi uyumak ve bu günü komple unutmak en doğrusu bu gibi gelmişti.
APOL ’den: Baba seninle biraz konuşabilir miyiz?-Olur konuşalım gel. Bir sorun mu var.
Baba Sara sanki bana uzak davranıyor belki de kahinler konuşmak için bir yol bulup aklını karıştırmış olabilir.
-Ne diyorsun oğlum hani sen kahinler yaklaşmasın diye evden çıkma dedin diye çıkmıyordu.
Demek ki dinlemedi. Bu yüzden hemen bir şey yapmazsak gücünü hissetmeye başlayabilir. Yada onlara gidebilir.
-Sen hazırlan gidip cadıyı alalım sonra da olanları unutması için bir büyü yapalım.
Tehlikeli olmaz mı baba.-Olmaz hiç bir şey o kız ve doğuracağı çocuk her şeyden değerli benim için. O güç benim olacak hak ettiğim her şey benim olacak. Yıllarca annen ve ailesi cadı soylu olduğum için bir ezik gibi davrandılar ama şimdi bütün güç benim elimde olacak.
Tamam baba ben hazırım zaten çıkalım.
Benim salak oğlum Cadılar persine örtün olmadan bu halde gir de hemen avlasınlar seni.
Tamam baba örtümü alıp geliyorum.
-Dikkat et annene yada MİTHRA ya yakalanma.
Bir süre gittikten sonra cadılar persine kara ormanın en korkunç yerine geldik. Cadılara özgü kadife cadı simgesi taşıyan koruyu örtümüzü giydik. Cadılar izinsiz ve örtüsü olmayan kişileri düşman olarak görüp zehirli ok ile vurup ya işkence ediyor yada öldürüyorlardı. Ne kadar korksam da buradan nihayetinde bende onlardan biri sayılırdım. Ablam MİTHRA babamın cadı soyundan olmadığı için o sadece ay hanedan kanı taşıyordu ama ben ay hanedanı olduğum kadar cadı soyunu da taşıyorum. Babam bu yüzden ablamı hiç sevmez hatta olmasını hiç istememiş.-Sonunda cadının evine gelebildik.
Bir anda daldığım düşüncelerden babamın sesi ile sıyrılıp cadının kapısını çaldım.
-HEXA ben geldim PANAS aç kapıyı.
HEXA: Yine niye geldiniz gecenin bu saatinde işim gücüm yok sizinle mi uğraşacağım.
-HEXA kapa çeneni de büyü yapman lazım.
Ne büyüsü yapacağım.
-Beynini gölgelendir ona bütün söylenenleri unutsun ve aşk büyüsünü yenile hatta daha güçlü olsun.
Ah PANAS yoksa oyunun bozuluyor mu?
-Kes sesini HEXA ve hemen büyüyü yap.
Karşılığı ne olacak PANAS
-Karşılık mı sana karşılığını 400 yıl önce soyum birleşip fazlasıyla verdi HEXA senin için zamanı durdurdular ve sonsuz güzellik gençlik verdiler.
O zaman bu isteğimi yaptıkları için onlara kara büyü ile yaptığım taşı unutma PANAS. Bu yaptığım büyünün karşılığını söyle bana.
-Sen karşılığını düşünmüşsündür nasıl olsa ne istiyorsan söyle HEXA.
Melez kanı istiyorum.
-Ne istiyorsun ne bir daha söyle.
Melezin kanını istiyorum bu kadar basit.
-Sen delirmiş olmalısın onun kanını sana asla vermem.
O zaman büyüyü unut PANAS ve defol kendi çöplüğüne git.
PANAS bir süre durdu baktı ki HEXA kararlı başka çıkış yolu yok bunu yapmak zorunda kabul etti teklifi.-Tamam Allah’ın cezası kabul ediyorum yalnız bir şartla.
Yine mi şart PANAS.
-Sadece büyüyü yaptıktan sonra verebilirim kanı. Sen büyüyü yaparsın sonrada gözünün önünde melezden kanı alır sana veririm.
Peki o halde meleze götür beni.
-Tamam hadi gidelim daha fazla aklı karışmadan yapalım büyüyü.
HESTİA : Bir anda içimde oluşan dürtü ile uyandım. Nedenini anlayamadığım bir korku peki ya PANAS o nerede. PANAS neredesin PANAS cevap ver. Allah ,Allah nerede bu adam. Belki yine APOL ile oturuyordur çalışma odasında olmalılar. Of PANAS çalışma odasında da yoksun tek bakmadığım yer APOL ’ün odası kaldı. APOL diye odaya girdiğimde yoktu ne APOL ne PANAS kimse yoktu. Baba oğul ikisi de nereye kayboldu gece gece. Endişeli bir şekilde MİTHRA ’ya koştum. MİTHRA kızım uyan.MİTHRA: Anne gece gece ne oldu. Çok endişeli görünüyorsun.
-Kızım baban ve kardeşini gördün mü?
Kardeşim uyuyordur çünkü yarın düğünü var uyuyamadı ise bahçededir. Babam hakkında bir fikrim yok.
-Her yere baktım ikisi de yok.
Allah ,Allah gecenin bu saatinde nereye gitti bunlar hem de yarın düğün var.
-Bilmiyorum beni de anlamadığım bir şüphe sardı bu saatte bakmadığım yer yok.
Anne Nerede olduklarını görmeye çalış gücünü kullan.-Haklısın MİTHRA galiba en doğrusu bu.
VİSİBİLE İNVİSİBİLE FAMMİ VEDERE APOL E PANAS DOVE LA LUCE DELLA LUNA Mİ İLLUMİNA
(Görünmez i görünür yap göster onu bana APOL ve PANAS nerede ay ışığı aydınlat beni )HESTİA gördükleri karşısında dondu kaldı. Ne yapacağını ne diyeceğini bilemedi PANAS’I göremiyordu ama APOL prenses SARA’NIN başında durmuş ona bakıyordu bir anda karanlık bir perde oluştu sanki o karanlık perde HESTİA’NIN bütün gücünü emiyordu. Daha fazla dayanamadı ve büyüyü durdurdu.
MİTHRA: Anne iyi misin neyin var ne gördün de bu hale geldin bembeyaz oldu yüzün.
-MİTHRA ne olduğunu bilmiyorum APOL prensesin baş ucunda duruyordu bir anda Şu karanlık perde oluştu yine ve sanki bütün gücümü emiyor gibiydi halsiz kaldım ve bende büyüyü yarıda kestim.Peki babam o Nerede anne.
-Onu göremedim aslında büyü ikisini de göstermeliydi.
Hiç bir şey anlamıyorum anne ne oluyor bu gece böyle.
PANAS: Hadi HEXA başla artık daha ne bekliyorsun.
-Kanı almanı tabi PANAS.
Büyüyü yaptıktan sonra diye konuşmuştuk.
-Ben senin sözüne asla güvenmem hemen şimdi istiyorum kanı daha sonra büyüyü yaparım. Bu şişenin içini melezin kanı ile doldur bende büyüye başlayayım.
APOL: Hadi artık baba al şu kanı nasıl olsa vereceksin şimdi biri gelecek yakalanacağız.
HEXA: PANAS bu yakışıklıyı dinlesen iyi edersin. APOL babana hiç benzemiyorsun.
-Tamam be alıyorum kanı işte başla büyüye.
Sen kanı almadan olmaz PANAS o kanın temiz olması lazım melezin saf kanı lazım bana.
-HEXA ne yapacaksın kan ile.
Bu seni ilgilendirmez PANAS ben işimi yaparım karşılığını alırım kan ile ne yapacağımı bilmen gerekmiyor.
-Tamam şişe doldu başla artık.
DESTRUYE LA SANGRE. ESTAR A SALVO EN Mİ SÉPTİMA CASA ( KAN YOK OL. BENİM YEDİNCİ EVİMDE GÜVENDE OL )
-Sen ne yapıyorsun kan nereye gitti.
Güvende olacağı bir yere büyüyü yaptıktan sonra ne yapacağın belli olmaz senin.-HEXA tam bir baş belasısın.
Sus artık büyüyü yapacağım.
EL TİEMPO DE LAS SOMBRAS DE LA MEMORİA DE LA PRİNCESA OLVİDA TODO HASTA EL PRESENTE. SİENTE QUE EL APOL ESTÀ ENAMORADA. SİETE MESES DESPUÉS RECUERDAS TODO EL HECHİZO SE ROMPE TE PONES BAJO LA İNFLUENCİA DE CÌRCULOS PRİNCESA. ( PENSESİN HAFIZASI GÖLGELENSİN ZAMANI GELENE KADAR HER ŞEYİ UNUTSUN. APOL’E AŞIK OLDUĞUNU SANSIN. YEDİ AY SONRA HER ŞEYİ HATIRLASIN BÜYÜ BOZULSUN PRENSES ÇEMBERİMİN ETKİSİ ALTINA GİRSİN )APOL: Baba bu kadının söylediklerini neden anlamıyorum ne diyor böyle.
-Ben bile anlamıyorum bunun yaptığı büyüyü kimse yapamaz o yüzden her istediği asırlardır yapılır güçlü bir cadı. Zaten bitirdi galiba.
HEXA bitti mi?
Bitti PANAS büyü tamamdır.HEXA PANAS’A baktı ve alaycı bir gülümseme attı içinden bu da benim sana hediyem olsun PANAS diye geçirdi. Bir anda ortadan yok oldu.
HEXA yedinci evine geldi ve kan dolu şişeyi eline alarak BİR GÜN SENİ KURTARACAĞIM PRENSES BEDELİ NE OLURSA OLSUN.
İnstagram: maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.