Multimedya da Saranın giydiği elbise var.Günler geçiyor arada Apol Sara'nın ziyaretine geliyor. Bazen dışarı çıkıyorlar bazen mavi bahçede oturuyorlar. Sara'nın yaşadığı aşk ve düğün heyecanı nedeni ile gözü hiç bir şey görmüyor artık. Apol ne isterse onu yapıyor. Düğüne son dört gün kalmıştı ki kızlar isyan bayrağını çektiler.
Sara hiç bizimle ilgilenmiyorsun varsa yoksa Apol biz ne olacağız. Melis çocuk gibi mızmızlanma sadece düğünden önce hazırlıklar ile ilgileniyorum. Sadece ben değilim ki Victoria ve Aynis de benimle aynı fikirde. Aynis araya atıldı ve evet Sara biz de melis'e katılıyoruz. Ama kızlar yapmayın böyle. Victoria sen anla en azından beni. Sara farkında isen ben hiç konuşmuyorum bile. Ne yapayım peki siz söyleyin bir fikir verin. Tamam bak madem prens Apol yalnız dışarı çıkmana izin vermiyor en azından hep beraber bir yere gidelim bir şeyler yapalım dedi Melis.
Kıracak mısın bizi Sara. Tabi ki de hayır ama Apol buna ne der bilmiyorum. Sara... efendim Victoria. Bak ne zamandır bizimle hiçbir şey yapmıyorsun zaten en azından kızların isteğine saygı gösterebilirsin. Prens Apol de bizim olanı elimizden aldığı için bu kadarına katlanabilir bence. Tamam bugün beni ziyarete gelecek o zaman konuşurum yarın göl kenarına gider hep beraber eğleniriz olur mu uygun mu? Evet olur uygun.
Tamam şimdi ne yapıyoruz. Bence bir şey yapamayız. Neden Melis. Çünkü prens geldi dışarıda. Ama ben daha hazır değilim ki. Pardon ama daha nasıl hazırlanman gerekiyor bornoz ile değilsin sonuçta. Victoria bunlar sabah giydiklerim prens Apol için daha özenli bir şeyler giymeliyim. Tamam tamam sen hazırlan biz onu biraz oyalarız. Sağ olun canlarım benim. Yağ çekme hem oyalarız dedim ama hızlı ol. Bizi orada küçük duruma düşürme. Tamam hemen geliyorum.
Kızlar hep beraber odadan çıktı. Hemen gelecekmiş duyda inanma. Yapma Melis hemen gelir alt tarafı yarım saat idare edebiliriz herhalde diyerek hep beraber gülüştüler.
Ah ne giymeliyim ne hoşuna gider acaba...
Hoş geldiniz prens Apol saygılarımızı sunarız. Hoş buldum ama Sara nerede o sizinle gelmedi mi? Kusura bakmayın prensim onun elinde bir işi vardı acil yapması gereken onu bitirip hemen gelecek. Tamam bana bir şey iletti mi. Hayır efendim sadece hemen geleceğim dedi. Prensesi beklerken bu sırada size ne ikram edebiliriz dedi Victoria. Kahve ve su alabilirim zahmet olmaz ise. Hemen efendim.
Alya prens kahve ve su istiyor ilgilenir misin. Peki efendim. Birde yanına kurabiye koymanı rica etsem. Olur efendim.
Sormayı unuttum efendim nasılsınız prensim. Ben iyiyim siz nasılsınız. Sizin ve prensesimizin sağlığına duacıyız. Kralımız ve tanrıçamız nasıl. İyiler düğün hazırlığı malum. Gelmiyorlar epeydir. Evet bugün gelecekler di yarına ertelediler. Victoria sana bir soru sorabilir miyim. Evet prensim buyurun. Bu tanışma sürecindeki yer değiştirme oyunu sana mı ait. Evet efendim. Neden yaptığını biliyorum sormayacağım. Victoria gülümseyerek o zaman hak veriyorsunuzdur. Sizi çok iyi anlıyorum diiyelim.
Sonunda hazırım inebilirim daha fazla beklemesin artık...
Prensim buyurun kahveniz ve suyunuz. Teşekkür ederim. Bunlarda yanına atıştırmalık. Ah bunlara hiç gerek yoktu. Olsun efendim biz hazırlamış olalım da. Kızlar kral Warner ve Kraliçe Lena burada değiller mi onları göremedim. Hayır efendim onlar güneş ülkesindeki töreni organize etmek için güneş tanrısı ve tanrıçamızı görmeye gittiler. Herkes sizin düğününüz kusursuz olması için elinden geleni yapıyor. Çok memnun.... Apol bir anda dondu kaldı. Prensim iyi misiniz? Prensim kendinize gelin lütfen.
Allah'ım bu ne güzellik al canımı burada.
Kızlar arkasını döndüğü anda Sara'nın merdivenlerden inişini gördüler. Prens bal mumundan heykele döndü aşka bak be bende istiyorum böyle bir aşk. Melis sus kapa o çeneni de selam ver. Kızlar eğildiler ve prensesi selamladılar.
Kalkın kızlar gerek yok bu resmiyete. Apol iyi misin hayatım.
Bilmem ölmüş olabilirim belki bu ne güzellik böyle cennetteyim galiba.
Hayatım ölmedin hâlâ aramızdasın. Apol Sara'nın yanağını masumca öptü. Kızlar hemen arkasını döndüler. Bu sırada Apol aynı öpücüğü Sara'dan beklemesine rağmen Sara elini öptü ve Apol'ün kalbine koydu ve sen nereye gidersen git bu öpücük de seninle gelsin sevgilim dedi.
Prensesim biz çıkalım isterseniz. Tamam siz kalın biz çıkalım. Hadi Apol gel biz bahçeye doğru çıkalım. Olur hayatım gidelim. Alya bende bir kahve istiyorum. Peki efendim olur.
Sara Apol'ün elinden tuttu ve bahçeye çıktılar. Nasılsın prensesim. Ben iyiyim de sen hâlâ kendine gelemedin galiba. Olabilir güzelliğin beni benden aldı daha ne olsun. Beni utandırıyorsun. Utanma çünkü bu söylediklerim gerçek. Ya biz bu konuşmayı bırakalım benim senden bir isteğim olacak. Emrin olur ne istiyorsun hayatım. Ya bir abartmadan dinle. Tamam tamam söyle seni dinliyorum. Kızlar hep seninle vakit geçirdiğim için isyan ediyorlar. Ee biz nişanlıyız tabi ki beraber zaman geçireceğiz. Öyle ama onlar da üzülüyor onlar üzüldükçe bende üzülüyorum. Ee ne yapacağız peki. Biz konuştuk bir karar verdik aslında. Ne kararı bu canım. Yarın sen hepimizi alıyorsun ve göl kenarına gidiyoruz güzel bir gün geçirip eğleniyoruz. Bu sayede onların da gönlünü almış oluyoruz. Ne dersin?
Bu kadar mı sadece. Daha ne bekliyorsun ki. Valla ben daha büyük bir şey isteyeceksin sanmıştım. Yarın hazırlanın sabah gelip sizi alayım bütün günü size ayırıyorum. Kızlar çok mutlu olacak. Benim için kızlar değil sen önemlisin sen üzülme yeter. Sağ ol canım. O zaman sen bugün erken git bende kızlara gidip müjdeyi vereyim olur mu? Olur hayatım seni seviyorum. Bende seni seviyorum Apol.
Kızlar Apol ile yarın hakkında konuştum. Ee ne dedi peki. Aslında... bence kesin hayır dedi. Hayır Aynis evet dedi yarın sabah hazır olun göl kenarında bütün gün bizim. OLEYYY be süper enişte. Tamam işte istediğiniz oldu.
Valla oldu çok şaşkınım prens bunu nasıl kabul etti dedi Victoria.
Aman be Victoria oldu işte nasıl olduğundan bize ne.
Tabi canım bize ne..İnstagram: maviates95
Okuyan arkadaşlar rica etsem nasıl bulduğunuzu benimle paylaşır mısınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantastikGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.