SONSUZLUĞUN BAŞLANGICI
Multimedyada: Sara'nın dövmesi var.
Evanescance - My Immortal
***
Söylediği kelimenin anlamını bilmiyordum vereceğim hiç bir cevap yoktu. O ne toprak. Kızlar da merak etmiş bilmedikleri kelimenin ne olduğunu sorarcasına toprağa bakıyorlardı.
Ama bu Lotus nasıl olur.
Şaşkın gözlerle toprağa bakmaya devam ederken bir anda söze girdi.
Sara iyi mi kötü mü bilemiyorum ama doğum leken büyümüş küçük bir çiçek vardı şimdi ise yerinde ahenkle dans eden bir Lotus var. Nasıl büyümüş ve Lotus da nedir?
Lotus dünyada yetişen bir çiçek ve insanlar bu güzel görünümlü çiçeği dövme diye tenlerine yaptırıyor.Yani toprak?
Soran gözlerle toprağa bakıyor ama vereceği cevaptan da bir o kadar korkuyordum.Bu çiçek suda yetişiyor sadece bu kadarını biliyorum bir de insanlar dediğim gibi Vücutlarına bu çiçeği resmediyorlar.
İçimde ne diyeceğimi bilemediğim bir taraf vardı ve korkuyordum. Korkar gözlerle toprağa baktım ve tek söylediğim şey görmek istiyorum oldu.
Melis bana bir ayna getirirsen memnun olurum dedi toprak. Bir süre sonra elinde orta boy bir ayna ile geldi Melis. Toprak aynayı tuttu ve sol omzumun üzerinden hafifçe başımı döndürerek aynaya baktım. Toprağın Lotus dediği o çiçek ne kadar muazzamdı çok güzel görünüyordu ama ne olduğunu bilmediğim bu şey neden sırtımdaydı. Aklımda bir sürü soru vardı ama hiç bir cevabım yoktu. Arkama döndüm ve toprağın elini tutup gözlerinin içine baktım ağzımdan tek kelime döküldü “KORKUYORUM”.
Sakın korkma bir şekilde araştırıp neden olduğunu bulacağım.
Toprak nasıl bulacaksın bu çiçek burada yetişmiyor bile kim sana ne söyleyebilir ki.
Evet burada yetişmiyor ama dünyada bunun anlamını bilen birileri olmalı.Dünyaya mı gideceksin?
Evet biraz sonra dünyaya gideceğim sabaha karşı dönmüş olurum.
Peki ya bir şey bulamazsan ne olacak. Bence dünyaya gitme babama soralım şifacılar bilginler ve kahinler hep bir toplanıp ne olduğunu bulur.
Sakın Sara bunu ne babana ne APOL’ e hatta kimseye söyleme bu bizim sırrımız. Eğer baban öğrenir ise sonuç kötü olabilir.Nasıl kötü olabilir.
Bilmiyorum sadece bir his. Hem biliyorsun ki burada kraliyet mührü dışında doğan olmadı. Baban sen doğduğunda sakladı lekeni ama biraz büyüyüp herkes görünce bunu senin baş şifacı olduğunun göstergesi dedi herkese. Şimdi herkes lekeni biliyor neye benzediğini de bu daha önce görmedikleri şey onları endişeye düşürür ve kötü sonuçlar doğurabilir.Tamam ama bu akşam APOL ve ailesi yemeğe gelecekler onlar görür bunu.
Haklısın yemeğe inmemen olmaz bu yüzden sırtını göstermeyen bir kıyafet bul ve sakin ol kimseye bundan bahsetme.
Olur ama babam seni yanında görmek isteyecektir bunu nasıl hallederiz.
Ben gitmeden babana uğrarım ve yakışık alamayacağını hatta arkadaşlarımı özlediğim için onlar ile görüşmeye gideceğimi söylerim.
İzin verir mi dersin.Uzun süredir uzak ülkelerin sorunları ile ilgileniyorum kimseyi göremedim onun ile yarın görüşeceğimi söylerim izin verir. Şimdi siz odaya gidin kızlar sana uygun kıyafet bulsun onu giy olmazsa makyaj malzemeleri ile kapat. Dediğim gibi sakin ol belli etme. Kızlar sizde Sara’ya dikkat edin.
Olur abi ne zamana gelirsin.
Sabaha gelirim güzelim. Sende dikkat et abi.Toprak hızlı bir şekilde kral Warner’ın yanına gitti.
Kral Warner saygılarımı sunarım efendim nasılsınız. Kraliçe bu ne güzellik yine göz kamaştırıyorsunuz.
Kraliçe gülümsedi ve teşekkür ederim toprak nasılsın.
Sağlığınıza duacıyım efendim.
LENA biz odadayız hayatım. Hoş geldin oğlum nasılsın. İyiyim efendim.
Yolculuk nasıl geçti oğlum. İyi geçti efendim sorunu olanın sorunu halledildi. Sizinle prensin ailesi olmadığı bir zaman konuşuruz. İzniniz ile ben gideyim efendim.
Yemeğe kalmayacak mısın? Yok efendim bu günlük beni affedin uzun süredir burada yoktum arkadaşlarım geldiğimi duyunca hemen davet etti yemek olduğunu bilmiyordum kabul ettim. Hem aileniz ile baş başa olmak istersiniz diye düşündüm.
O ne demek öyle sen benim oğlumsun kızımdan ayırmadım seni de kızları da. Sağ olun efendim bende sizi hep bir baba olarak gördüm babam bizi bırakıp gittiğinde bana siz destek oldunuz.
Tamam o zaman bir daha aileniz değil ailemiz dersin dilin yanlış söylemesin. Peki efendim izninizle ben arkadaşlarımı bekletmeyeyim. İzin senin oğlum.“Sara” Aynaya baktım uzun uzun giydiğim elbise zor da olsa kapattı Lotusu. Anlamının ne olduğunu bilmediğim bu kelimeyi söylerken bile zorlanıyorum. Toprak inşallah bir şeyler bulabilir en ufak bir ipucu bile yeter içimi rahatlatmaya. İyi ki toprak ve kızlar yanımda yoksa baş edemezdim bununla.
“Victoria” Canını sıkma toprak cevaplar cehennemin dibinde bile olsa senin için bulup gelir.Biliyorum Victoria tek avuntum bu ve tabi sizlerin desteği siz olmasanız tek başıma bunu kaldıramazdım. Bir anda ne olduğunu anlamadan kızlar etrafımı sardı ve çember oluşturdu. Hep bir ağından ASCOLTA LA SANTA LUCE E CONSOLA LA NOSTRA PRİNCİPESSA E RİFLETTİ SULLA PACE DELLA LUCE (Kutsal ışık bizi duy ve prensesimizi rahatlat ve içine ışığının huzurunu yansıt)
Bir anda rahatladım ama kızlar tam ellerini ayıracağı sırada bir ses duyuldu. LA LUCE PER TE É GİÀ RİFLESSA NEL TUO VİSO, MİA CARA RAGAZZA. NON TEMERE CHE İL LOTO SİA LA FONTE DEL TUO POTERE E LA LUCE DELL’ANİMA İNİZİ L’ETERNİTÀ (Senin içinin ışığı zaten yüzüne yansımış sevgili kızım. Korkma Lotus senin gücünün kaynağı ve ruhunun ışığı sonsuzluğun başlangıcı) Bu da neydi böyle. Bir anda kızların çemberini oluşturan ellerindeki kutsal ışık bir anda söndü ve ses kesildi.
Bu da ne böyle kızlar neydi bu.
Bilmiyoruz Sara ilk defa oldu bu ama sözlerin anlamı neydi. AYNİS sözleri tekrarladı ve sonra unutmamak için bir kağıda not etti. O kadın kim ise söyledikleri neydi böyle. Sonsuzluğun başlangıcı ne demek.
Bilmiyorum Melis bunları toprak gelince hep beraber konuşuruz.Kızım, anne gel.
Ne yapıyorsunuz hazır değil misiniz? Hazırız anne sohbet ediyorduk geldiler mi? Yok hayır ama birazdan burada olurlar ben sizi çağırmaya geldim. Tamam anne sen in arkandan geliyoruz.Hazır mısın? Hazırım içim rahatlamıştı çemberden sonra ama kadının söyledikleri aklımı karıştırdı.
En azından kötü bir şey demedi tabi anlamadığımız bir şey ve ilk olan bir durum. Toprağı bekle abim gelince cevaplar ile beraberinde gelecek ben çok eminim anne ve babanı bekletmeyelim inelim artık.Aşağı indiğimizde Kral PANAS ve ailesi içeri giriyordu. Ne yapıp nasıl davranacağımı bilmiyordum aklımda bir sürü soru cevap bekliyordu. Hafifçe gülümseyerek iki elimi çenemin altında birleştirip hoş geldiniz dedim. Nişandan bu yana nadiren gördüğüm MİTHRA da gelmişti. Hoş geldin ne zamandır gelmiyordun. Soğuk sesi ama bir o kadar sıcak gülümsemesi ile ben pek dışarı çıkmayı sevmiyorum dedi. Bugüne kadar ne istediğini açıkça belli ettiği için dik duruşu ile Tanrıça HESTİA YI hep çok sevdim ve gülümseyerek hoş geldiniz nasılsınız diye sordum. Oda aynı gülümseme ile iyiyim kızım sen nasılsın dedi. Ben iyiyim efendim. Kral PANAS ailesinin tersine çok neşeli her daim güler yüzlü bir adam hiç anlam veremediğim gülüşüne karşılık gülerek nasıl olduğunu sordum. Oda şurada iki gün sonra oğlum ve sen evleniyorsunuz bu yüzden çok mutluyum dedi. Anlaşılan APOL ne annesine ne babasına çekmiş MİTHRA annesine benziyor ama iyi ki APOL ikisine de benzemiyor. Yoksa ne sürekli surat aşan biri nede sürekli gülen bir çekilmez di.
Uzun bir sessizlik oldu. Babam sonunda sessizliği bozarak hadi yemeğe geçelim dedi.
Yemeğimizi yedik sonra biraz daha oturup sohbet ettikten sonra babam onları geçirirken iki gün sonra görüşürüz dedi. Tam çıkacakken APOL bana dönüp yarın görüşürüz Sara dedi. Ben tam ağzımı açacak iken babam söze girdi.Seninle de iki gün sonra görüşürüz APOL geleneklerimize göre iki gün yıldız ülkesine giremez Sara ile de görüşmezsin. Düğün günü ailen ile birlikte girebilirsin o zamana kadar olmaz dedi babam.
APOL tam itiraz edeceği sırada babama destek olup haklı APOL geleneklerimize sadık bir şekilde istenilene uyman gerek dedim.APOL benim de babamdan tarafa olduğumu görünce iki gün canım zor geçecek olsa da iki gün sonra görüşürüz. Hoş çakal deyip onlar gidince kızlar ile beraber odama geçtik.
Hepimiz sabırsız bir şekilde toprağın geleceği saati bekliyorduk. Kızlar uyu biz sana gelince haber veririz diyerek bahçeye indi. Ama bende ne uyku vardı nede iki gün sonra eklenecek bir kızın heyecanı sadece toprak gelince söyleyeceklerini düşünüyordum. Tabi bir de yıldız çemberinde benimle konuşan kadının söylediklerini “Sonsuzluğun başlangıcı” ne demekti bu. Sabaha kadar odanın her santimini ezberledim ve nihayet gün ağarmaya başladı. Pencereden kafamı uzatıp bahçeye baktım kızlar oradaydı üzerime bir şal alıp aşağı yanlarına indim.Hiç birimiz konuşmuyorduk hepimiz aynı sükuta eşlik ediyorduk. Kısa bir süre sonra karşımızda yıldız tozu eşliğinde toprak belirdi. Hepimiz bir anlam arayışına çıkmıştık toprağın gözlerinde. Toprak ise ifadesizce bize bakıyordu. En sonunda ağzından bir cümle döküldü “Sonsuzluğun başlangıcı sonsuz yaşamın simgesi” Lotus çiçeği.
İnstagram: maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.