DÜĞÜN 1

219 11 0
                                    

Multimedya da: Ateş elementinin bekçisi FREYA
Toprak elementinin bekçisi SOİL ve Hava elementinin bekçisi WHANOS var

Sara: Ve artık günü geldi kendimi aşık olduğum adama adamanın tüm varlığıyla onu hissetmenin günü geldi. Bugün evleniyoruz hayatımız birleşecek onu ne kadar sevdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum. Sabah erkenden kalktım son kez vedalaştım 18 yılımı geçirdiğim Yuvam ve Odam ile ama artık yeni bir evim Yuvam hatta göğsünde huzur bulabileceğim eşim olacak. Anne babamdan ayrı kalmak işte bu acıtıyor canımı. Ne kadar her istediğim zaman görebilecek olsam da gece yatarken gelip üstümü örtmeyecek annem her sabah babam kucaklayıp öpmeyecek. Artık eski ben yada içimde heyecanla koşturan bir çocuk olmayacak. Artık benim çocuklarımın koşturma zamanı geldi benim zamanım geldi.

AYNİS: AA madem uyandın haber versene bizde kalkacaksın da hazırlıklara başlayacağız diye bekliyoruz.

Ben kalkalı çok oldu son kez yuvamla vedalaştım anlarım geldi aklıma. En güzel anılarımı arkamda bırakıp başka bir yola giriyorum.

Victoria: Biliyorum burada geçirdiğin güzel anılarını bırakıp gideceksin ama orada güzel bir gelecek seni bekliyor kuracağın bir aile olacak yeni insanlar yeni hayatlar ile tanışacaksın. Belki bizim gibi değiller ama alışacaksın zamanla ağlama artık. Ama tabi istersen hemen haber vereyim hazırlıkları durdursunlar evlenmezsin olur biter.

Yok yok bak ağlamıyorum hadi hazırlanmaya başlayalım yoksa yetişemeyiz.

AYNİS makyaj sende saç benim Melis de gelinliği alıp gelsin.
Ya Victoria biz neden saçı makyajını sihirle yapmıyoruz.
AYNİS hayatım bu özel bir gün özel olsun diye heyecanı var bu yüzden bizde öyle yapacağız ki herkesle aynı olmasın farkımız olsun diye.

Kızlar benim size sormak istediğim bir şey var.
Ne oldu Sara. Bu leke değişti ya üstünü kapatacak mıyız? Çok güzel bir soru ama bilmiyorum toprağa mı sorsak.
Oldu canım abin buraya nasıl girecek. Bütün işimiz bittikten sonra çağırırız eğer kapatalım derse kapatılır. Tamam o zaman acele edin kimse görmeden işimizi bitirip kapatalım onu.

KRALİÇE LENA: Kızlar gelebilir miyim?
Gel anne bende seni bekliyordum.
Güzel kızım saçın makyajın harika sen çok güzel olmuşsun.
Anne yapma böyle zaten heyecanlıyım.
Gerçekleri söylüyorum bebeğim harika görünüyorsun. Benim minik prensesim bugün bu Saraydan çıkacak ve artık genç bir kadın olarak eşinin sarayına gidecek. (Kraliçe LENA ağlamaya başladı)
Anne ağlama lütfen yoksa bende dayanamayıp ağlamaya başlayacağım.

Tamam ağlamıyorum ben zaten sana bir kaç şey söylemeye gelmiştim. Bu konuşmayı seninle bu kadar erken yapmayı beklemiyordum ama sen 18 yaşına girdiğin gün evlenme kararı alınca konuşmamız gerektiğini düşündüm. Biliyorum sen her zaman saygılı ilgili herkesin düşüncelerine önem veren birisi oldun ama şimdi yeni bir aileye dahil oluyorsun ve bu aile ay hanedanlığı bize hiç benzemiyorlar. Gelenekleri bize göre biraz farklı Yadırgayabilirsin bu çok normal ama sen yine de uyum sağlamaya çalış bilmediklerini öğrenmek için çabala. Onlar da artık senin ailen bizden farklı görme onları bir derdin olursa kapım omzum sana her daim açık ama artık bizden önce ilk onlar gelecek.
Ama anne-
Yanlış anlama güzel kızım ama artık onlarla yaşayacaksın birlikteliğinizde çıkacak sorunlarınızı beraber çözmeye çalışmalısınız eğer hala bize ihtiyaç duyarsan duyarsınız ailen annen baban halkın seni burada bekliyor olacağız. Unutma sen yalnız değilsin olmasını istemem ama bir sorun olur da geri dönmek istersen sakın korkma burası senin evin senin gücün senin geleceğin kimseye mecbur değilsin sen SARA YILDIZSOY sun.
İnşallah öyle bir şey olmaz anne hem biliyorsun ben ona-
Biliyorum kızım ona aşıksın oda sana içimi rahatlatan da bu.  Biraz fazla duygusal bir konuşma oldu gelinliğini giymiyor musun?  Daha erken olduğu için giymedim anne yemek falan yiyeceğim otururken rahatsızlık vermesin diye giymedim. Hem toprak ile düğünden önce konuşmak istiyorum uzun süredir burada olmadığı için onunla zaman geçirecek vaktim olmadı.
Haklısın kızım eğer işin bitti ise ben onu gönderirim sana. Sevinirim anne teşekkür ederim.     
Kapı çaldı bir anda hepimiz kapıya yöneldik.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin